eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach III ligi dolnośląsko-lubuskiej, ligi okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych oraz trampkarzy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-21

Świdnica: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach III ligi dolnośląsko-lubuskiej, ligi okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych oraz trampkarzy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.
Numer ogłoszenia: 74316 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55994 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach III ligi dolnośląsko-lubuskiej, ligi okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych oraz trampkarzy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: §1 Miasto zleca Klubowi promocję Miasta Świdnicy w kraju w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r. §2 1. Klub zobowiązuje się do promocji Miasta Świdnicy podczas wszystkich występów zawodników Klubu w rozgrywkach i imprezach sportowych odbywających się od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r., szczególnie podczas rozgrywek: a) III Ligi Dolnośląsko-Lubuskiej b) drużyny Seniorów w Lidze Okręgowej Seniorów c) drużyny Juniorów Starszych w Lidze Dolnośląskiej Juniorów d) drużyny Juniorów Starszych w Lidze Terenowej Juniorów e) drużyny Trampkarzy w Lidze Okręgowej Trampkarzy 2. Świadczenia każdej ze stron określa się szczegółowo w niniejszej umowie. §3 Promocja miasta Świdnicy polegać będzie na: 1. Używaniu nazwy ŚWIDNICA jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny STAL Świdnica. 2. Umieszczaniu herbu miasta Świdnicy na stałych powierzchniach reklamowych w tygodniku Wiadomości Świdnickie na stronach przeznaczonych na wydarzenia sportowe. 3. Umieszczaniu, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera miasta Świdnicy podczas wszystkich meczów, w których Klub jest gospodarzem oraz banera o wymiarach 6m x 6m z herbem miasta Świdnicy oraz napisem Gramy dla Świdnicy, podczas wszystkich meczów III-ligowych, w których Klub jest gospodarzem, a w miarę możliwości również podczas meczów wyjazdowych. 4. Umieszczeniu na koszulkach drużyny, w eksponowanym miejscu, herbu miasta Świdnicy. 5. Umieszczeniu na koszulkach drużyny napisu Gramy dla Świdnicy podczas meczów III Ligi Dolnośląsko-Lubuskiej. 6. Umieszczeniu herbu miasta Świdnica oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, na stronie internetowej www.ksstalswidnica.futbolowo.pl oraz www.tylkopolonia.pl , w miejscach wskazanych przez Miasto. 7. Umieszczeniu pliku graficznego z herbem miasta Świdnicy w mailingu, który systematycznie wysyłany jest przez Klub do tygodników i portali regionalnych z najświeższymi informacjami o Klubie. 8. Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy na papierze firmowym oraz wizytówkach Klubu. 9. Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy w stopce sponsorskiej przy artykułach o piłce nożnej publikowanych w tygodnikach regionalnych i sportowych. 10. Stałym informowaniu sponsorów Klubu oraz instytucji wspierających działalność Klubu o Mieście jako głównym sponsorze Klubu. 11. Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych. 12. Grze o najwyższe cele i awans sportowy. 13. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno - sportowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klub Sportowy Stal Świdnica, ul Podchorążych 21, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 378048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 465000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 465000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 465000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycję art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych poprzez sport. Sport z powodzeniem ostatnio wykorzystywany jest jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, stanowi doskonały i skuteczny element promocyjny o bardzo wysokim potencjale. Marketing poprzez sport umożliwia miastom i regionom zwiększenie atrakcyjności dla mieszkańców, turystów oraz potencjalnych inwestorów. Promocja poprzez sport skierowana jest do szerokiego grona publiczności nastawionej głównie na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych, punkt odniesienia i źródło skojarzeń - skojarzeń związanych głównie z emocjami, zwycięstwem i sukcesem. Marketing poprzez sport stanowi jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce, szczególnie w momencie, kiedy oddziaływanie tradycyjnych form promocji, a szczególnie reklamy, słabnie, a sport pozostawia bardzo szerokie pole manewru - obiekty sportowe, wydarzenia, jak również samych zawodników można potraktować jako powierzchnię reklamową. Piłka nożna to od lat najpopularniejsza dyscyplina sportowa w Polsce, posiadająca szerokie grono wiernych kibiców. Skierowania kampanii promocyjno-reklamowej w stronę tej dyscypliny sportowej pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku miasta Świdnicy, a co się z tym wiąże, może stanowić impuls do odwiedzenia Świdnicy początkowo w charakterze kibica, co może przełożyć się na zwiedzenie miasta przy okazji pobytu na meczu lub powrót do Świdnicy w charakterze turysty, a może nawet z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem składowym strategii miasta Świdnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta Świdnicy podczas rozgrywek piłki nożnej w terminie do dnia 31 grudnia 2013 r., którą miasto zamierza przeprowadzić poprzez Klub Sportowy Stal Świdnica, z siedzibą w Świdnicy ul. Podchorążych 21, podczas trwania rozgrywek meczowych w tym okresie. W roku 2013 Klub uczestniczył będzie w rozgrywkach: Ligi Okręgowej Seniorów (drużyna seniorów), Ligi Dolnośląskiej Juniorów (drużyna juniorów starszych), Ligi Terenowej Juniorów (drużyna juniorów starszych), Ligi Okręgowej Trampkarzy (drużyna trampkarzy). Dodatkowo Klub zapewni miastu promocję na poziomie III ligi dolnośląsko-lubuskiej. III liga piłki nożnej to najwyższa liga, w której rozgrywkach można zobaczyć świdnicki klub sportowy. Świdnickim klubem, który posiada licencję na grę podczas trzecioligowych rozgrywek jest Klub Sportowy Polonia-Sparta Świdnica, który, ze względu na sytuację finansowo-prawną, za którą odpowiedzialny jest Zarząd KS Polonia-Sparta Świdnica, nie zdoła przeprowadzić promocji miasta podczas rozgrywanych meczy w 2013 r. KS Stal Świdnica, pomimo braku licencji na grę w III lidze, jest w stanie zapewnić, aby promocja miasta na tym poziomie piłki nożnej była zagwarantowana. Zarząd KS Stal Świdnica jest w stanie zagwarantować promocję miasta na najwyższym możliwym poziomie podczas meczów rozgrywanych na poziomie III ligi dolnośląsko-lubuskiej. Wielu zawodników grających w świdnickim klubie trzecioligowym trenowało pod skrzydłami trenerów KS Stal Świdnica, co dodatkowo wpływa na relacje pomiędzy zarządem KS Stal Świdnica a trzecioligową Polonią. Świdnicki klub piłki nożnej Polonia (obecnie Polonia-Sparta Świdnica) to klub o bogatej historii, który od zawsze kojarzy się ze Świdnicą. Postrzeganie miasta poprzez pryzmat klubu z tradycjami może przyczynić się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku miasta w oczach kibiców. Zarówno rozgrywki trzecioligowe, jak również rozgrywki, w których uczestniczy KS Stal Świdnica, przyciągają rzesze kibiców, mecze komentowane są w prasie lokalnej, w mediach internetowych. Mecze wyjazdowe drużyn zwiększają zakres działań promocyjno-reklamowych. KS Stal Świdnica trenuje młodzież w 3 kategoriach wiekowych - seniorzy, juniorzy starsi i trampkarze, którzy biorą udział w rozgrywkach klasy okręgowej seniorów oraz w rozgrywkach ligowych juniorów starszych i trampkarzy. Promocja miasta Świdnicy przez Klub pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, jakim są kibice - trzecioligowych drużyn, rodzice, opiekunowie adeptów Klubu, przyjezdne drużyny, kibice z miejsc, do których wyjeżdżają na mecze wychowankowie Stali Świdnica oraz Polonia-Sparta Świdnica. Dzięki używaniu przez kluby nazwy Świdnica jako stałego i integralnego elementu, nazwa miasta pojawiała się będzie we wszystkich materiałach dotyczących klubów. Na wszystkich rozgrywanych meczach, zarówno KS Stal, jak i rozgrywek trzecioligowwych, podczas których Świdnica będzie gospodarzem, będzie wyeksponowany baner miasta Świdnicy. Z uwagi na powyższe udzielenie zamówienia Klubowi Sportowemu Stal Świdnica w trybie zamówienia z wolnej ręki w myśl art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych uważa się za zasadne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.