eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Modernizacja placów zabaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Świeradów-Zdrój: Modernizacja placów zabaw
Numer ogłoszenia: 74284 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja placów zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn.: Modernizacja placów zabaw, polegającego na modernizacji czterech placów zabaw znajdujących się na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój. 1. Zadanie 1: Modernizacja placu zabaw - ul. Wyszyńskiego (dz. nr 69, Obr. IV, Am-9) 1.1 Przedmiotem niniejszego projektu jest uporządkowanie i zagospodarowanie zielonego skweru przy ul. Wyszyńskiego w Świeradowie-Zdrój, na którym obecnie znajduje się plac zabaw. Opracowanie przedstawia możliwość uatrakcyjnienia dzieciom zabawy na świeżym powietrzu, z równoczesnym podnoszeniem ich sprawności fizycznej. Modernizacja placu zabaw polega na wykonaniu następujących prac: a) montaż zabawek b) wykonanie nawierzchni piaskowej pod zabawkami tego wymagającymi c) remont istniejących zabawek d) montaż ławek i koszy na śmieci e) wykonanie ścieżek Obecnie jest to teren trawiasty, lekko pochylony. Na terenie znajduje się obecnie plac zabaw z kilkoma urządzeniami. Teren jest ogrodzony. 1.2 Opis robót budowlanych Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu poprzez wykorzystanie istniejących urządzeń, wykonanie ścieżek spacerowych oraz dodanie kilku nowych urządzeń. Teren ma służyć najmłodszym oraz ich opiekunom, jako miejsce bezpiecznej zabawy. Realizowane jest to przez montaż bezpiecznych urządzeń zabawowych oraz komunalnych. Projekt przewiduje pozostawienie istniejących dużych drzew i wkomponowanie ich w projektowany teren. Planuje się wycięcie małych drzeweksamosiejek, które kolidują z projektowanymi ścieżkami. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach. W pierwszym etapie wykonane zostaną ścieżki spacerowe. W drugim etapie zamontowane zostaną urządzenia zabawowe oraz sportowe. Projektuje się ścieżki z nawierzchnią mineralną g/60 z podbudową z kruszywa łamanego: warstwa dolna - tłuczeń 15/23, grubości 12cm po zagęszczeniu, warstwa górna -niesort mineralny G/16, grubości 8cm po zagęszczeniu. Krawędź ścieżki stanowi obrzeże chodnikowe 20x6 na ławie betonowej. Projekt przewiduje wykonanie ogrodzenia wokół całego placu. Teren jest ogrodzony, należy wykonać dodatkową furtkę. 1.3 Istniejące urządzenia: a) Huśtawka kiwak 2szt. b) Huśtawka kiwak tandem c) Karuzela czteroramienna d) Huśtawka podwójna e) Piaskownica kwadratowa f) Huśtawka ważka g) Huśtawka podwójna h) Zestaw Tymek i) ławka 3 szt j) kosz na śmieci 3 szt. 1.4 Zaprojektowane urządzenia: a) Fitness barki b) Fitness biodra c) Fitness steper d) Fitness chodziarz e) Huśtawka kiwak f) Huśtawka bocianie gniazdo g) Huśtawka na przegubach tuba h) Piramida wspinaczkowa nr 2, wys. 3,7m i) Karuzela śr. 1,6m j) Karuzela słupowa z trzema uchwytami k) Zestaw wielofunkcyjny nr 2 l) Ścianka wspinaczkowa ł) Domek z podestem HDPE nr 2 m) Zjeżdżalnia dla malucha n) Zestaw wielofunkcyjny nr 3 o) Równoważnia p) Karuzela spodek 1.5 Zaprojektowane Urządzenia towarzyszące: a) Ławki 3 szt. b) Kosze na śmieci 3 szt. c) Regulamin placu zabaw Poszczególne zaprojektowane urządzenia pokazano na kartach technicznych załączonych w Projekcie Budowlanym. Karty techniczne należy traktować jako wyjściowe przy doborze urządzeń, które powinny spełniać określone funkcje. Zamawiający zastrzega, iż w przypadkach w których Zamawiający przewidział wykonanie urządzeń z wykorzystaniem aplikacji Żabki Kwisi (która stanowi powtarzalny element promocji miasta) nie są dopuszczone odstępstwa w zakresie grafiki. Wymaga się aby urządzenia były wykonane w tej samej technologii, co urządzenia na kartach technicznych. Dopuszcza się odchyłki wymiarowe + 10% od określonych w karcie technicznej. Montaż urządzenia wykonać na podstawie instrukcji montażu dostarczonej wraz z wybranym elementem. 2. Zadanie 2: Modernizacja placu zabaw - ul. Krótka (dz. nr 88/3, Obr. IV, Am-3) 2.1 Przedmiotem niniejszego projektu jest uporządkowanie i zagospodarowanie zielonego skweru przy ul. Krótkiej w Świeradowie-Zdrój, na którym obecnie znajduje się plac do gry mini golfa. Opracowanie przedstawia możliwość uatrakcyjnienia dzieciom zabawy na świeżym powietrzu, z równoczesnym podnoszeniem ich sprawności fizycznej. Modernizacja placu zabaw polega na wykonaniu następujących prac: a) niwelacja terenu b) oczyszczenie terenu c) zabezpieczenie istniejących konstrukcji betonowych d) montaż zabawek e) wykonanie nawierzchni piaskowej pod zabawkami tego wymagającymi f) remont istniejących zabawek g) montaż ławek i koszy na śmieci h) wykonanie ścieżek Obecnie jest to teren trawiasty, lekko pochylony. Na terenie znajduje się obecnie plac zabaw z kilkoma urządzeniami. Teren jest ogrodzony. 2.2 Opis robót budowlanych Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu poprzez wykorzystanie istniejących urządzeń, wykonanie ścieżek spacerowych oraz dodanie kilku nowych urządzeń. Teren ma służyć najmłodszym oraz ich opiekunom, jako miejsce bezpiecznej zabawy. Realizowane jest to przez montaż bezpiecznych urządzeń zabawowych oraz komunalnych. Projekt przewiduje pozostawienie istniejących dużych drzew i wkomponowanie ich w projektowany teren. Planuje się wycięcie małych drzewek- samosiejek, które kolidują z projektowanymi ścieżkami. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach. W pierwszym etapie wykonane zostaną ścieżki spacerowe. W drugim etapie zamontowane zostaną urządzenia zabawowe oraz sportowe. Projektuje się ścieżki z nawierzchnią mineralną 0-6 z podbudową z kruszywa łamanego: warstwa dolna - niesort 0-16, grubości 12 cm po zagęszczeniu, warstwa górna - niesort mineralny 0-6, grubości 8 cm po zagęszczeniu. Krawędź ścieżki stanowi obrzeże chodnikowe 20x6 na ławie betonowej. Projekt przewiduje wykonanie ogrodzenia wokół całego placu. Projektuje się ogrodzenie panelowe systemowe o szer. 2,0 m i wysokości 1,2 m z furtką o szerokości 1 m i bramą wjazdową o szerokości 3,0 m z ocynkowanych drutów stalowych powleczonych PVC mocowanych do słupów przy pomocy specjalnych obejm, profilowane poziomo o rozmiarze oczka: 100 x 50 mm, śr. drutu: poziome 4,5 mm, pionowe 4,0 mm. Słupy o wy. śr. 48 mm, gr. ścianki 1,5 mm wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo. 2.3 Zaprojektowane urządzenia: a) Huśtawka kiwak b) Huśtawka podwójna wahadłowa c) Huśtawka podwójna wahadłowa Maluch d) Huśtawka ważka e) Piramida wspinaczkowa nr 1, wys. 5,6m 2.4 Zaprojektowane Urządzenia towarzyszące: a) Ławki b) Kosze na śmieci c) Regulamin placu zabaw Poszczególne zaprojektowane urządzenia pokazano na kartach technicznych załączonych w Projekcie Budowlanym. Karty techniczne należy traktować jako wyjściowe przy doborze urządzeń, które powinny spełniać określone funkcje. Zamawiający zastrzega, iż w przypadkach w których Zamawiający przewidział wykonanie urządzeń z wykorzystaniem aplikacji Żabki Kwisi (która stanowi powtarzalny element promocji miasta) nie są dopuszczone odstępstwa w zakresie grafiki. Wymaga się aby urządzenia były wykonane w tej samej technologii, co urządzenia na kartach technicznych. Dopuszcza się odchyłki wymiarowe + 10% od określonych w karcie technicznej. Montaż urządzenia wykonać na podstawie instrukcji montażu dostarczonej wraz z wybranym elementem. 3. Zadanie 3: Modernizacja placu zabaw - ul. Chrobrego (dz. nr 1, Obr. VI, Am-15) 3.1 Przedmiotem niniejszego projektu jest uporządkowanie i zagospodarowanie zielonego skweru przy ul. Bolesława Chrobrego w Świeradowie-Zdrój na którym obecnie znajduje się plac zabaw. Opracowanie przedstawia możliwość uatrakcyjnienia dzieciom zabawy na świeżym powietrzu, z równoczesnym podnoszeniem ich sprawności fizycznej. Modernizacja placu zabaw polega na wykonaniu następujących prac: a) montaż zabawek b) wykonanie nawierzchni piaskowej pod zabawkami tego wymagającymi c) remont istniejących zabawek d) montaż ławek i koszy na śmieci e) wykonanie ogrodzenia placu zabaw wg załączonego PZT f) wykonanie ścieżek Obecnie jest to teren trawiasty, lekko pochylony, położony w sąsiedztwie rzeki Kwisy. Na terenie znajduje się obecnie plac zabaw z kilkoma urządzeniami. Teren jest nieogrodzony. 3.2 Opis robót budowlanych Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu poprzez wykorzystanie istniejących urządzeń,wykonanie ścieżek spacerowych oraz dodanie kilku nowych urządzeń. Teren ma służyć najmłodszym oraz ich opiekunom, jako miejsce bezpiecznej zabawy. Realizowane jest to przez montaż bezpiecznych urządzeń zabawowych oraz komunalnych. Projekt przewiduje pozostawienie istniejących dużych drzew i wkomponowanie ich w projektowany teren. Planuje się wycięcie małych drzewek - samosiejek, które kolidują z projektowanymi ścieżkami. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach. W pierwszym etapie wykonane zostanie ogrodzenie działki, ścieżki spacerowe. W drugim etapie zamontowane zostaną urządzenia zabawowe oraz sportowe. Projektuje się ścieżki z nawierzchnią mineralną 0-6 z podbudową z kruszywa łamanego: warstwa dolna - nie sort 0-16, grubości 12cm po zagęszczeniu, warstwa górna - nie sort mineralny 0-6, grubości 8cm po zagęszczeniu. Krawędź ścieżki stanowi obrzeże chodnikowe 20x6 na ławie betonowej. Projekt przewiduje wykonanie ogrodzenia wokół całego placu. Projektuje się ogrodzenie panelowe systemowe o szer. 2,0 m i wysokości 1,2 m z furtką o szerokości 1 m i bramą wjazdową o szerokości 3,0 m z ocynkowanych drutów stalowych powleczonych PVC mocowanych do słupów przy pomocy specjalnych obejm, profilowane poziomo o rozmiarze oczka: 100 x 50 mm, śr. drutu: poziome 4,5 mm, pionowe 4,0 mm. Słupy o wy. śr. 48 mm, gr. ścianki 1,5 mm wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo. 3.3 Istniejące urządzenia: a) Huśtawka ważka b) Zestaw sprawnościowy c) Piaskownica d) Huśtawka podwójna 3.4 Zaprojektowane urządzenia: a) Piaskownica integracyjna betonowa b) Huśtawka kiwak c) Sześciokąt wielofunkcyjny d) Huśtawka podwójna wahadłowa e) Zestaw wielofunkcyjny nr 2 f) Karuzela o średnicy1,65m z czterema siedziskami g) kosz do koszykówki 3.5 Zaprojektowane Urządzenia towarzyszące: a) Ławki 2szt b) Kosze na śmieci 2 szt c) Regulamin placu zabaw Poszczególne zaprojektowane urządzenia pokazano na kartach technicznych załączonych w Projekcie Budowlanym. Karty techniczne należy traktować jako wyjściowe przy doborze urządzeń, które powinny spełniać określone funkcje. Zamawiający zastrzega, iż w przypadkach w których Zamawiający przewidział wykonanie urządzeń z wykorzystaniem aplikacji Żabki Kwisi (która stanowi powtarzalny element promocji miasta) nie są dopuszczone odstępstwa w zakresie grafiki. Wymaga się aby urządzenia były wykonane w tej samej technologii, co urządzenia na kartach technicznych. Dopuszcza się odchyłki wymiarowe + 10% od określonych w karcie technicznej. Montaż urządzenia wykonać na podstawie instrukcji montażu dostarczonej wraz z wybranym elementem. 4. Zadanie 4: Modernizacja placu zabaw - ul. Stokowa (dz. nr 23/3, Obr. VI, Am-5) 4.1 Przedmiotem niniejszego projektu jest uporządkowanie i zagospodarowanie zielonego skweru przy ul. Stokowej w Świeradowie-Zdrój na którym obecnie znajduje się plac zabaw. Opracowanie przedstawia możliwość uatrakcyjnienia dzieciom zabawy na świeżym powietrzu, z równoczesnym podnoszeniem ich sprawności fizycznej. Modernizacja placu zabaw polega na wykonaniu następujących prac: a) montaż zabawek b) wykonanie nawierzchni piaskowej pod zabawkami tego wymagającymi c) remont istniejących zabawek d) montaż ławek i koszy na śmieci e) wykonanie ogrodzenia placu zabaw wg załączonego PZT f) wykonanie ścieżek Obecnie jest to teren trawiasty, lekko pochylony, znajdujący się przy ul. Młodych Techników. Na terenie znajduje się obecnie plac zabaw z kilkoma urządzeniami. Teren jest nieogrodzony. 4.2 Opis robót budowlanych Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu poprzez wykorzystanie istniejących urządzeń, wykonanie ścieżek spacerowych oraz dodanie kilku nowych urządzeń. Teren ma służyć najmłodszym oraz ich opiekunom, jako miejsce bezpiecznej zabawy. Realizowane jest to przez montaż bezpiecznych urządzeń zabawowych oraz komunalnych. Projekt przewiduje pozostawienie istniejących dużych drzew i wkomponowanie ich w projektowany teren. Planuje się wycięcie małych drzewek- samosiejek, które kolidują z projektowanymi ścieżkami. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach. W pierwszym etapie wykonane zostanie ogrodzenie działki, ścieżki spacerowe. W drugim etapie zamontowane zostaną urządzenia zabawowe oraz sportowe. Projektuje się ścieżki z nawierzchnią mineralną 0-6 z podbudową z kruszywa łamanego: warstwa dolna - niesort 0-16, grubości 12cm po zagęszczeniu, warstwa górna - niesort mineralny 0-6, grubości 8cm po zagęszczeniu. Krawędź ścieżki stanowi obrzeże chodnikowe 20x6 na ławie betonowej. Projekt przewiduje wykonanie ogrodzenia wokół całego placu. Projektuje się ogrodzenie panelowe systemowe o szer. 2,0 m i wysokości 1,2 m z furtką o szerokości 1 m i bramą wjazdową o szerokości 3,0 m z ocynkowanych drutów stalowych powleczonych PVC mocowanych do słupów przy pomocy specjalnych obejm, profilowane poziomo o rozmiarze oczka: 100 x 50 mm, śr. drutu: poziome 4,5 mm, pionowe 4,0 mm. Słupy o wy. śr. 48 mm, gr. ścianki 1,5 mm wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo. 4.3 Istniejące urządzenia: a) Zestaw zabawowy b) Huśtawka sprężynowa c) Kosz do koszykówki 4.4 Zaprojektowane urządzenia: a) Piaskownica integracyjna betonowa b) Kiwak Żabka Kwisia c) Huśtawka podwójna wahadłowa Mix d) Huśtawka Ważka e) Karuzela trójramienna f) Piramida wspinaczkowa nr 3 mini 2,5m g) Zestaw wielofunkcyjny nr 1 h) Zestaw do podciągania 4.5 Zaprojektowane Zaprojektowane Urządzenia towarzyszące: a) Ławki 2 szt b) Kosze na śmieci 2 szt c) Regulamin placu zabaw Poszczególne zaprojektowane urządzenia pokazano na kartach technicznych załączonych w Projekcie Budowlanym. Karty techniczne należy traktować jako wyjściowe przy doborze urządzeń, które powinny spełniać określone funkcje. Zamawiający zastrzega, iż w przypadkach w których Zamawiający przewidział wykonanie urządzeń z wykorzystaniem aplikacji Żabki Kwisi (która stanowi powtarzalny element promocji miasta) nie są dopuszczone odstępstwa w zakresie grafiki. Wymaga się aby urządzenia były wykonane w tej samej technologii, co urządzenia na kartach technicznych. Dopuszcza się odchyłki wymiarowe + 10% od określonych w karcie technicznej. Montaż urządzenia wykonać na podstawie instrukcji montażu dostarczonej wraz z wybranym elementem. WYMAGANIA TECHNOLOGII WYKONANIA URZĄDZEŃ - wymaga się aby urządzenia były wykonane w następującej technologii, zgodnie z załączonymi do projektu kartami technicznymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów i gabarytów projektowanych urządzeń: a) konstrukcja z drewna sosnowego klejonego warstwowo z min. 3-ech warstw i/lub konstrukcja stalowa (zgodnie z załączonymi kartami technicznymi), b) ocynkowanie stali metodą kąpielową, c) płyta HDPE jako wykończenie urządzeń tj. daszki, boki ślizgów, balustrady, korpusy kiwaków. d) linaria - zastosować liny polipropylenowe na oplocie stalowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.10 - Konstrukcje gotowe 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie art. 22 ust. 1 - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą posiadają kwalifikacje i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadku wystąpienia jednego z następujących zdarzeń: a) uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia lub wykonanie zamówienia w terminie, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć, b) które mogą negatywnie wpłynąć na trwałość przedmiotu umowy, c) narazić Zamawiającego na szkodę, dopuszcza się zmiany w umowie. 2. Zakres dopuszczalnych zmian: a) konieczności zmiany terminu realizacji umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji zamówienia, b) wystąpienia w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia co którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w celu zorganizowania badania archeologicznego. c) wystąpienia warunków geotechnicznych lub geologicznych, odmiennych nie przewidzianych wcześniej badaniach, d) działań i zaniechań organów władzy publicznej lub instytucji polskich, w tym zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania zamówienia. e) przerw w wykonywaniu zamówienia wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy trwaniu przerw w wykonywaniu zamówienia tj. trwaniu warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, czasu niezbędnego na zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia, lub w celu zorganizowania badania archeologicznego, działaniu siły wyższej, trwaniu nietypowych warunków atmosferycznych, trwaniu warunków geotechnicznych lub geologicznych, podjęciu działań związanych z przeciwdziałaniem zdarzeniom o których mowa w pkt.a-d. f) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, z wyłączeniem zmiany stawki VAT. g) na podstawie zatwierdzonego protokołu konieczności wprowadzenia przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego (wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany) na podstawie którego wykonawca realizuje roboty budowlane uniemożliwiające wykonanie umowy z założonym harmonogramem. h) wystąpienia wad ukrytych dokumentacji projektowej w oparciu o którą wykonywane jest zamówienie, konieczności naniesienia przez projektanta zmian w projekcie, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; przez wady ukryte dokumentacji projektowej rozumie się wady które profesjonalny wykonawca może wykryć poprzez prace w terenie. i) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy, dopuszczalna jest na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę, w szczególności: zaistnienie warunków na terenie budowy wpływających na zakres lub sposób wykonania przedmiotu umowy, termin tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, geotechniczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające wykonanie zamówienia określonego w umowie. j) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy - zmiany technologicznie spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu umowy, bądź pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji, konieczności wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w obowiązującym prawie. k) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i wzajemnych powiązań. l) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, ł) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, nie wymienionych w treści umowy, m) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, n) w przypadku wystąpienia niesprzyjających i nietypowych warunków atmosferycznych dla okresu i miejsca wykonywanych robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, odbiegających od wymagań STWiORB., o) z powodu wystąpienia konieczności pomniejszenia zakresu prac/robót określonych niniejszą umową Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy, zostanie to rozliczone jako różnica pomiędzy ceną ofertową a rzeczywistym wykonaniem robót, p) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, r) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, s) powierzenia przez wykonawcę wykonywania robót budowlanych podwykonawcy/dalszemu podwykonawcy/innemu podwykonawcy/dalszemu podwykonawcy, t) w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia istotnych zmian do projektu budowlanego, kiedy to jest korzystne dla Zamawiającego i nie powoduje zmiany wartości wynagrodzenia lub powoduje obniżenie wartości wynagrodzenia 3. Wszystkie powyżej opisane w ust. 2 okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmian. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego niezwłocznie, tj. w terminie 3 dni roboczych od wystąpienia tych okoliczności i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 5. Strony z powodów, jakie mogą mieć wpływać na zmianę terminu wykonywania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- go Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- go Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.