To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Zawiercie: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (funkcji Inwestora Zastępczego) na realizację zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 74249 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60871 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, faks 032 6721971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (funkcji Inwestora Zastępczego) na realizację zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (funkcji Inwestora Zastępczego), polegającej na przygotowaniu, zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umów na roboty budowlane, usługi i dostawy związane z realizacją inwestycji pn. pn. Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu Zamawiający posiada dokumentację projektowo - kosztorysową na wyżej wymienione zadanie oraz uzyskał wszelkie pozwolenia i uzgodnienia do rozpoczęcia inwestycji ( wyciąg z dokumentacji technicznej dostępny na stronie internetowej) W/w inwestycja będzie prowadzona zgodnie z przepisami: - Prawa Budowlanego, - Prawa Zamówień Publicznych, - Kodeksu Cywilnego, jak również: - zgodnie z umową o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. - Przepisami prawa dotyczącymi współfinansowania i realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Priorytet XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego Przedmiotem inwestycji jest realizacja nowego obiektu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, w którym przewidziano lokalizację n/wym. zespołów funkcjonalnych oraz miejsce startów i lądowań śmigłowców ratunkowych: - Szpitalny Oddział Ratunkowy, - szatnie personelu, - pomieszczenia dla zespołów ratunkowych wraz z garażem 2 stanowiskowym dla karetek, - pomieszczenia techniczne. Wykaz zadań wchodzących w zakres projektu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Harmonogram realizacji projektu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Priorytet XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RACIBORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RACIBORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE SP. Z O.O.
- Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne sp. z o.o., ul.Lecznicza 7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 455060,00
Oferta z najniższą ceną: 455060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 455060,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- ŚWIADCZENIA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ SZPITALA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.