To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Mińsk Mazowiecki: Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 74221 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42267 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 7595300, faks 25 758 40 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na zarządzaniu targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje: Zarządzanie mieniem znajdującym się na targowisku tj. ogrodzonym /wraz z bramami wjazdowymi i wejściowymi/ i utwardzonym terenem targowiska, szaletem, straganami, siecią wodno- kanalizacyjną, siecią energetyczną w szczególności: 1. Przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania Regulaminu targowiska, ustalonego uchwałą Nr XXII/166/08 Rady Miasta w Mińsku Mazowieckim z dnia 20 października 2008 r. w sprawie uchwalenia regulaminu targowiska miejskiego ze zmianami; 2. Utrzymywanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego placu targowiska, urządzeń targowych oraz terenów przylegających do targowiska: 1) wywóz odpadów i nieczystości, 2) bieżące utrzymywanie szaletu, zgodnie z wymogami sanitarnymi i prawa budowlanego, 3) codzienne sprzątanie a w sezonie zimowym również odśnieżanie i usuwanie śliskości z targowiska oraz chodników przylegających do targowiska: a. przy ul. Chełmońskiego na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Targowej, b. przy ul. Topolowej na odcinku od parkingu do ul. Targowej, c. pomiędzy ogrodzeniem a parkingiem, d. przy ul Targowej 4) codzienne usuwanie odpadów pochodzących z targowiska oraz przyległych ulic, parkingów i terenów osiedlowych położonych w rejonie ulic: a. ul. Chełmońskiego - od ul.11 Listopada do ul. Świętokrzyskiej, b. ul. Topolowa - od ul. 11 Listopada do ul. Świętokrzyskiej, c. ul. Targowa, d. parkingi przy ul. Topolowej i przy ul. Chełmońskiego, e. ul. 11 Listopada - od ul. Chełmońskiego do ul. Topolowej, 3. Zapewnienie sprawnej organizacji handlu na targowisku poprzez: 1) Umieszczenie w miejscu widocznym i dostępnym dla klientów Regulaminu targowiska, Cennika opłat targowych oraz innych przepisów porządkowych określonych uchwałami Rady Miasta; 2) Oznaczenie liniami w sposób trwały i widoczny wyznaczonych ciągów komunikacyjnych oraz modułów /miejsc handlowych/, określonych w Regulaminie targowiska 3) Zapewnienie prowadzenia na targowisku wyłącznie działalności określonej w Regulaminie targowiska. 5. Zawarcie umowy na dostawę energii elektrycznej i wody, na odbiór ścieków i odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Ponoszenie wszystkich opłat eksploatacyjnych, związanych z zarządzaniem targowiskiem, w tym za energię elektryczną, wodę i ścieki, wywóz nieczystości. 7. Pobieranie od dzierżawców opłat za ścieki, dostarczoną energię elektryczną i wodę z sieci targowiska do pawilonów handlowych zlokalizowanych na targowisku wg wskazań podliczników w tych pawilonach. 8. Dokonywanie we własnym zakresie i na swój koszt: 1) bieżących napraw utwardzonej nawierzchni targowiska, 2) napraw, łącznie z wymianą instalacji i urządzeń szaletu, 3) napraw i konserwacji ogrodzenia, bram wjazdowych i wejściowych, 4) konserwacji obejmującej udrażnianie zatkanej sieci kanalizacyjnej, sanitarnej, deszczowej, bez napraw awarii wodociągowych, 5) konserwacji sieci energetycznej poprzez wymianę przełączników, żarówek, 6) bieżących napraw straganów, 7) zakupu sprzętu, narzędzi i środków niezbędnych do utrzymania właściwego stanu sanitarno - porządkowego powierzchni targowiska, urządzeń targowych, szaletu. 9. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia w godzinach nocnych oświetlenia targowiska. 2) zamykania bram wjazdowych i wejściowych targowiska w dniach i godzinach, w których targowisko jest nieczynne. 3) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa publicznego na targowisku, 4) prowadzenia na targowisku WC w sposób zapewniający stałe korzystanie. Za korzystanie z WC może pobierać opłatę jednorazową, nie wyższą niż 1 zł, z której wpływy stanowią dochód Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135025,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184500,00
Oferta z najniższą ceną: 184500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zmiana sposobu uzyskiwania ciepła dla budynków wielorodzinnych w Janowie (formuła zaprojektuj i wybuduj) w częściach
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
- Zakup i dostawa artykułów biurowych ZP/11/2024
- Zakup pomocy medycznych w tym: zestawy serwet bloku operacyjnego, pomoce dla oddziału intensywnej terapii, akcesoria do diatermii itp.
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki - powtórka Zadanie 6.
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.