eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Sporządzenie1)zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Jedlina-Zdrój, 2) Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Jedlina- Zdrój.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Jedlina-Zdrój: Sporządzenie: 1)zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Jedlina-Zdrój, 2) Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Jedlina- Zdrój.
Numer ogłoszenia: 74175 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. (074) 845 52 15, fax (074) 845 52 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie: 1)zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Jedlina-Zdrój, 2) Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Jedlina- Zdrój..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie zmiany Studium przyjętego Uchwałą Nr V/19/2002 Rady Miasta Jedlina - Zdrój z dnia 30 grudnia 2002 r. w zakresie problematyki i procedury sporządzenia Studium zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), 2) sporządzenie Planu z wyłączeniem terenów, dla których plany miejscowe przyjęte zostały Uchwałami Rady Miasta Jedlina - Zdrój: a) Nr VIII/39/07 z dnia 5 lipca 2007 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w rejonie ul. Kłodzkiej w Jedlinie-Zdroju, b) Nr IX/46/07 z dnia 24 sierpnia 2007 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych pomiędzy ul. Kłodzką, ul. Dworcową i granicą obrębu Jedlina - Zdrój - Jedlinka w Jedlinie - Zdroju, c) Nr XIV/76/08 z dnia 15 lutego 2008 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w rejonie ul. Piastowskiej, ul. Wałbrzyskiej i terenu kolejowego w Jedlinie - Zdrój. 2. Zmianę Studium należy opracować w zakresie określonym w art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami). 3. Obszar objęty zmianą Studium przedstawiono na załączniku graficznym do Uchwały Nr XV/89/08 z dnia 27 marca 2008 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Jedlina-Zdrój, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Plan należy opracować w zakresie określonym w art. 15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami). 5. Obszar objęty Planem przedstawiono na załączniku graficznym do Uchwały Nr XV/89/08 z dnia 27 marca 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Jedlina-Zdrój, stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia podlega etapowaniu: ETAP I. - termin wykonania do dnia 31 stycznia 2009 r. 1) przygotowanie projektu zmiany Studium, 2) przygotowanie projektu zmiany Studium do opiniowania i uzgodnień, 3) opiniowanie i uzgodnienia projektu zmiany Studium, ETAP II. - termin wykonania do dnia 28 lutego 2009 r. 1) opracowanie fizjograficzne, 2) sporządzenie projektu Planu, 3) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia Planu, 4) opiniowanie i uzgodnienie projektu Planu. ETAP III. - termin wykonania do dnia - 30 czerwca 2009 r. 1) przygotowanie projektu zmiany Studium do wyłożenia do publicznego wglądu, 2) wyłożenie projektu zmiany Studium do publicznego wglądu, 3) przedstawienie propozycji rozstrzygnięcia złożonych uwag do projektu zmiany Studium, 4) przygotowanie projektu zmiany Studium do uchwalenia. ETAP IV - termin wykonania do dnia 15 sierpnia 2009 r. 1) opracowanie dokumentacji formalno - prawnej Studium, 2) przekazanie kompletu dokumentacji Wojewodzie Dolnośląskiemu w celu uzyskania oceny zgodności zmiany Studium z prawem. ETAP V. - termin wykonania do dnia 31 grudnia 2009 r. 1) przygotowanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 2) przygotowanie projektu Planu do wyłożenia do publicznego wglądu, 3) wyłożenie projektu Planu do publicznego wglądu, 4) przedstawienie propozycji rozstrzygnięcia złożonych uwag do projektu Planu, 5) przygotowanie projektu Planu do uchwalenia, ETAP VI. - termin wykonania do dnia 15 lutego 2010 r. 1) opracowanie dokumentacji formalno - prawnej Planu, 2) przekazanie kompletu dokumentacji Wojewodzie Dolnośląskiemu w celu uzyskania oceny zgodności Planu z prawem. 7. Załącznik graficzny do projektu zmiany Studium winien być opracowany w skali 1:10 000. 8. Załącznik graficzny do projekt Planu winien być opracowany w skali 1 : 1000 na kopiach map zasadniczych zgodnie z wymogami art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. uprawnienia zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia - zgodnie z art. 5 i 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa uchwalone i obowiązujące Studia według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), b) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa uchwalone i obowiązujące Plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Dowody świadczące o wiarygodności technicznej oferenta 1) wykaz ( co najmniej dwóch ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) wykaz osób wchodzących w skład zespołu projektowego i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, stażu pracy w planowaniu przestrzennym i posiadanych uprawnień a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 3) wykaz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Informacja o podwykonawcach - Załącznik Nr 7 do SIWZ. Jeżeli wykonawca decyduje się na zaangażowanie podwykonawców, musi wykazać w ofercie część zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jedlina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jedlina - Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina - Zdrój, pok. Nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jedlina - Zdrój ul. Poznańska Nr 2 - Biuro Obsługi Klienta - Kancelaria Ogólna, pokój Nr 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.