eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego regionu poprzez przebudowę ciągu drogowego Zamość- Troszyn - Kleczkowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Troszyn: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego regionu poprzez przebudowę ciągu drogowego Zamość- Troszyn - Kleczkowo
Numer ogłoszenia: 74146 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Troszyn , ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 29 7673168, faks 29 7671053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego regionu poprzez przebudowę ciągu drogowego Zamość- Troszyn - Kleczkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego regionu poprzez przebudowę ciągu drogowego Zamość - Troszyn - Kleczkowo Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie robót przebudowy ciągu drogowego: Zamość - Troszyn - Kleczkowo ( wraz z robotami w ulicach Diamentowej, Szkolnej, Polnej i M. Konopnickiej ) na terenie gminy Troszyn i zostało podzielone w kosztorysie ofertowym na przebudowę dróg gminnych i dróg powiatowych zlokalizowanych na całym zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Przebudowa odcinków dróg gminnych w ciągu ulicy M. Konopnickiej, Polnej i Diamentowej obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót: -prace pomiarowe wraz z inwentaryzacją geodezyjną po wykonawczą na długości łącznej 1,006 km, -rozbiórki istniejących krawężników betonowych na długości 80 mb, -rozbiórki nawierzchni chodnika z kostki betonowej na powierzchni 160 m2, -studzienek ściekowych odwodnienia o średnicy 500 mm, w ilości 18 szt., -studni rewizyjno - połączeniowych na kanalizacji deszczowej o średnicy 1200 mm, w ilości 13 szt., -robót ziemnych - wykopów liniowych pod kanalizację deszczową w ilości 1163,05 m3, wykopów pod konstrukcję nawierzchni jezdni i poszerzeń w ilości 1351,62 m3, -robót ziemnych polegających na zasypaniu przekopów po kanalizacji deszczowej w ilości 974,54 m3, -wykonanie zasypki piaskiem 0/2 kanalizacji deszczowej w ilości 337,28 m3, -wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 200 mm w ilości 75,5 mb, -wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 250 mm w ilości 207 mb, -wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 mm w ilości 206 mb, -zamontowanie separatorów lamelowych na kanalizacji deszczowej 2 szt., -wykonanie krat o średnicy 315 mm na kanale deszczowym 2 szt., -wykonanie zasuw burzowych na kanale deszczowym 315 mm 2 szt., -montaż tulei ochronnych w ilości 48 szt., -ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm 80 mb, -ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm 80 mb, -wykonanie nawierzchni wjazdów bramowych z kostki wraz z podbudową z kruszywa łamanego w ilości 88 m2, -wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej z podsypką i podbudową z kruszywa naturalnego w ilości 72 m2, -wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne na jezdni i poszerzeniach w ilości 3085,5 m2, -wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego o grubości 20 cm na jezdni głównej i poszerzeniach w ilości 3085,5 m2, -wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm w ilości 2910 m2, -wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm jako przykrycie podbudowy na poszerzeniach w ilości 162 m2, -wykonanie warstwy wiążąco - profilującej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm w ilości 2910 m2, -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm w ilości 6945, -wykonanie uzupełnienia oraz ścinania i zagęszczania poboczy z zastosowanie mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,50 mm w ilości 500 m2, -ustawienie oznakowania pionowego obejmującego słupek stalowy i tablice znaku w ilości 9 szt., -wykonanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową w ilości 19 m2, Przebudowa odcinków dróg powiatowych w ciągu drogowym Zamość - Troszyn - Kleczkowo i w ulicy Szkolnej w Troszynie obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót: -prace pomiarowe wraz z inwentaryzacją geodezyjną po wykonawczą na długości łącznej 7,955 km, -usunięcia krzaków i zarośli wraz z wycinką drzew na powierzchni 0,85 ha, -rozbiórki istniejących krawężników betonowych na długości 215 mb, -rozbiórki nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową na powierzchni 215 m2, -studzienek ściekowych odwodnienia o średnicy 500 mm, w ilości 60 szt., -studni rewizyjno - połączeniowych na kanalizacji deszczowej o średnicy 1000 mm, w ilości 16 szt., -robót ziemnych - wykopów pod projektowaną ścieżkę pieszo - rowerową w ilości 740,4 m3 -robót ziemnych - wykopów koryta pod konstrukcję zatok przystankowych na powierzchni 494 m2, głębokość 36 cm, -roboty ziemne - wykonanie wykopów koryta na poszerzeniach jezdni w ilości 379,2 m3, -wykonanie przykanalików PVC o średnicy 160 mm w ilości 178 mb, -wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 200 mm w ilości 82 mb, -wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 250 mm w ilości 79 mb, -wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 mm w ilości 57 mb, -wykonanie kanałów deszczowych z rur PP o średnicy 500 mm w ilości 150 mb, -wykonanie rurociągów drenarski z rur PVC 200 mm w otulinie z geowłókniny i obsypaniem żwirem w ilości 1115 mb, -wykonanie ścieków pod chodnikowych w ilości 36 mb, -wykonanie przebudowy przepustów z rur PEHD o średnicy 80 cm - 2 szt., -wykonanie przebudowy przepustów z rur PEHD o średnicy 60 cm - 4 szt., -wykonanie ścianki czołowej betonowej na istniejącym przepuści o średnicy 80 cm - 1 szt., -wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PE/PP o średnicy 40 cm w ilości 182 mb, -ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm 3710 mb, -ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm 7184 mb, -wykonanie nawierzchni wjazdów bramowych z kostki wraz z podbudową z kruszywa łamanego w ilości 710 m2, -wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej z podsypką i podbudową z kruszywa naturalnego w ilości 4666 m2, -wykonanie nawierzchni pierścienia najazdowego na rondzie z kostki betonowej 8 cm na podbudowie z mieszanki z kruszywa łamanego w ilości 65 m2, -wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne na jezdni i poszerzeniach w ilości 7007 m2, -wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego o grubości 20 cm na jezdni głównej i poszerzeniach w ilości 2855 m2, -wykonanie nawierzchni z mieszanki kruszywa łamanego o grubości 10 cm w ilości 684 m2, -wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego zagęszczanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm o grubości 15 cm w ilości 3504 m2, -wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm jako przykrycie podbudowy na poszerzeniach w ilości 1387,5 m2, -wykonanie warstwy wiążąco - profilującej z betonu asfaltowego o średniej grubości 5 cm w ilości 19335 m2, -wykonanie warstwy wiążąco - profilującej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm na istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 3060 m2, -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na istniejących nawierzchniach bitumicznych w ilości 3015 m2, -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na zjazdach o grubości 4 cm w ilości 583 m2, -wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm na zjazdach w ilości 583 m2, -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na zatokach przystankowych w ilości 494 m2, -wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm na zatokach przystankowych w ilości 494 m2, -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na ciągu pieszo - rowerowych i przejazdach bramowych przez ścieżkę w ilości 3702 m2, -wykonanie uzupełnienia oraz ścinania i zagęszczania poboczy z zastosowanie mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,50 mm w ilości 6940 m2, -ustawienie oznakowania pionowego obejmującego słupek stalowy i tablice znaku w ilości 100 szt., -przygotowanie i zamocowanie tabliczek pod znaki drogowe w ilości 14 szt., wykonanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową w ilości 251 m2, -ustawienie wygrodzeń z barierek typu olsztyńskiego w ilości 48 mb, -wykonanie odtworzenia istniejących rowów drogowych lub wykonanie nowych w ilości 6236 mb. Szczegółowy zakres robót do wykonania ujęty jest w .: 1) Dokumentacji projektowej - Projekt wykonawczy ( odrębnie dla ulicy Diamentowej odrębnie dla ciągu dróg powiatowych z ul. Szkolną, ul. Polną, ul. M. Konopnickiej (Załącznik Nr8 do SIWZ) 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 9 do SIWZ) 3) Przedmiary robót (Załącznik Nr 10 do SIWZ) są materiałem pomocniczym, który służyć ma opisowi sposobu i technologii wykonania robót. 3.3. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 3.4. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego z udziałem Inspektora Nadzoru. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 3.5. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia : Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie Nr 90 8915 1013 0010 0003 2000 0010 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Troszynie, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn w sekretariacie , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedna robotę drogową polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 3 000 000,00 brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót w specjalności sanitarnej , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych i elektrycznych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane i elektryczne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej , Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 349).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust1 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3.kosztorysy ofertowe - sporządzone na formularzach zawartych w załączniku nr 11 4.dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5.stosowne Pełnomocnictwo(a) - zgodnie z punktem 14.1.3. SIWZ, 6.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z 10.1 SIWZ, Ocena spełniania powyżej przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian : 1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: - konieczności wykonania robót niezbędnych, zamiennych, dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, - okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, kolizje utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy. b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę, c) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w literach a-c, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 2) wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego- dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3) zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo-finansowego robót, 4) forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy- zgodnie z art. 149 ust 1 u.p.z.p.. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.troszyn.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gmniny w Troszynie ul. Słowackiego 13 07-405 Troszyn pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gmniny w Troszynie ul. Słowackiego 13 07-405 Troszyn /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.