Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-04
Myszków: Wykonanie operatów szacunkowych.
Numer ogłoszenia: 74133 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości położonej w Myszkowie przy ul. Pułaskiego nr 70 ( obręb Będusz ) zabudowanej budynkiem byłego internatu żeńskiego ozn. w ewidencji gruntów jako działka nr 2/21 o powierzchni 0,6482 ha wraz ze znajdującymi się w nim kotłowniami oraz udziału ? cz w nieruchomości ozn. w ewidencji gruntów jako działka nr 2/19 o powierzchni 0,0515 ha stanowiącej dojazd do nieruchomości nr 2/21 przeznaczonej do zbycia. Szacunkowa ilość operatów - 1. Zadanie Nr 2 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość wywłaszczonej nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania z tytułu zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. W operacie należy uwzględnić zwiększenie zmniejszenie wartości nieruchomości z tytułu nakładów dokonanych po wywłaszczeniu nieruchomości. Szacunkowa ilość operatów - 10. Zadanie Nr 3 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości niezabudowanej przeznaczonej do zbycia, zamiany, przekazania lub w celu jej nabycia, a także do ustalenia odszkodowań za wyjątkiem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne. Szacunkowa ilość operatów - 20. Zadanie Nr 4 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości oraz wartości prawa użytkowania wieczystego tej nieruchomości w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. Szacunkowa ilość operatów - 35. Zadanie Nr 5 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości zajętej pod drogi publiczne, które z mocy prawa stały się własnością jednostek samorządu terytorialnego na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające w celu ustalenia odszkodowania.Szacunkowa ilość operatów - 40. Zadanie Nr 6 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności gruntowej (przejazdu, przechodu, przeprowadzenia mediów) lub wartość służebności przesyłu. Szacunkowa ilość operatów -6. Zamawiający określił przewidywaną, szacunkową ilość operatów w zadaniach: Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6. Ilość ta może ulec zmianie, a Wykonawcy/ Wykonawcom nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania. Podane w formularzu ofertowym szacunkowe ilości operatów służą orientacyjnemu określeniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy. Ilość wykonanych operatów może różnić się nieznacznie od liczby usług podanych w formularzu ofertowym. Wykonawcy należy się wynagrodzenie wyłącznie za wykonane usługi, zgodnie z zaoferowanymi cenami jednostkowymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych dla wykonania zamówienia. Z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje dla realizacji przedmiotu zamówienia osobami, z których co najmniej jedna posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. Do wykazu należy dołączyć poświadczoną kserokopię uprawnień rzeczoznawcy majątkowego/rzeczoznawców majątkowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentów). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich winien załączyć wymagany dokument.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy(ów), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany, określonej w § 1niniejszej umowy ilości nieruchomości przewidzianych do wyceny w ramach wartości umowy i według cen jednostkowych określonych w § 3 niniejszej umowy. 2. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: starostwo powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6 Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) Stanowisko Nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości położonej w Myszkowie przy ul. Pułaskiego nr 70 ( obręb Będusz ) zabudowanej budynkiem byłego internatu żeńskiego ozn. w ewidencji gruntów jako działka nr 2/21 o powierzchni 0,6482 ha wraz ze znajdującymi się w nim kotłowniami oraz udziału ? cz w nieruchomości ozn. w ewidencji gruntów jako działka nr 2/19 o powierzchni 0,0515 ha stanowiącej dojazd do nieruchomości nr 2/21 przeznaczonej do zbycia. Szacunkowa ilość operatów - 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość wywłaszczonej nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania z tytułu zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. W operacie należy uwzględnić zwiększenie /zmniejszenie wartości nieruchomości z tytułu nakładów dokonanych po wywłaszczeniu nieruchomości. Szacunkowa ilość operatów - 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości niezabudowanej przeznaczonej do zbycia, zamiany, przekazania lub w celu jej nabycia, a także do ustalenia odszkodowań za wyjątkiem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne. Szacunkowa ilość operatów - 20..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości oraz wartości prawa użytkowania wieczystego tej nieruchomości w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. Szacunkowa ilość operatów - 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości zajętej pod drogi publiczne, które z mocy prawa stały się własnością jednostek samorządu terytorialnego na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające w celu ustalenia odszkodowania. Szacunkowa ilość operatów - 40..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6 Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności gruntowej (przejazdu, przechodu, przeprowadzenia mediów) lub wartość służebności przesyłu. Szacunkowa ilość operatów -6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Wilii Bauertzów w Myszkowie",
- "Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków" 2 Części
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis gwarancyjny instalacji fotowoltaicznej o mocy do 61,2 kWp, na dachu każdego z budynków wielolokalowych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja, ul. Witosa oraz ul. Zachodniej.
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.