eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska › Dostawa materiałów wykończeniowych na potrzeby remontu i modernizacji Dworu Myśliwskiego Ustronie - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Łęka Opatowska: Dostawa materiałów wykończeniowych na potrzeby remontu i modernizacji Dworu Myśliwskiego Ustronie - etap II
Numer ogłoszenia: 74092 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51004 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Leśny Zakład Doświadczalny Siemianice, Siemianice, ul. Kasztanowa 1/1, 63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, tel. 062 7826400, faks 062 7826410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów wykończeniowych na potrzeby remontu i modernizacji Dworu Myśliwskiego Ustronie - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: 1)Część I - drzwi wewnętrzne: 28 szt., w tym 23 szt. o podwyższonej dźwiękochłonności minimum 32 dB, 2)Część II - wykładziny hotelowe: 340 m2, 3)Część III -wykończeniówka łazienek: płytki, drzwi łazienkowe, biały osprzęt, osprzęt dla niepełnosprawnych. 2.Zamawiający zastrzega możliwość zmian ilościowych w stosunku do przedmiotu zamówienia plus, minus 20% w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania, co określi przed podpisaniem umowy. 3.Rozliczenie za dostawy materiałów oparte będzie o rzeczywiste ilości, jakie Zamawiający wskaże przed podpisaniem umowy. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub więcej części. 5.Zamawiający zastrzega, że oferty będą rozpatrywane i umowa zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą dla każdej części osobno. 6.Szczegółowy opis poszczególnych części zawierają załączniki nr 7, 8 i 9 do SIWZ. 7.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: drzwi wewnętrzne: 28 szt., w tym 23 szt. o podwyższonej dźwiękochłonności minimum 32 dB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana Kubot Sp. J., Mianowice 1K, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 656657,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51137,73

  • Oferta z najniższą ceną: 51137,73 / Oferta z najwyższą ceną: 86260,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wykończeniówka łazienek: płytki, drzwi łazienkowe, biały osprzęt, osprzęt dla niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świat Płytek S. C. Projektowanie i Aranżacja Wnętrz, Ul. Akacjowa 14/10, 63-645 Łęka Opatowska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 656657,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56855,52

  • Oferta z najniższą ceną: 56855,52 / Oferta z najwyższą ceną: 153233,4

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.