eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › Przebudowa dróg oraz chodników na terenie Gminy Radoszyce oraz budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Radoszyce na ulicachMajora Hubala, 1 Maja, Kościelnej, Krakowskiej wraz z podłączeniem do ul. Rynek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Radoszyce: Przebudowa dróg oraz chodników na terenie Gminy Radoszyce oraz budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Radoszyce na ulicach: Majora Hubala, 1 Maja, Kościelnej, Krakowskiej wraz z podłączeniem do ul. Rynek
Numer ogłoszenia: 74063 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce , ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg oraz chodników na terenie Gminy Radoszyce oraz budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Radoszyce na ulicach: Majora Hubala, 1 Maja, Kościelnej, Krakowskiej wraz z podłączeniem do ul. Rynek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Ulica Piotrkowska 1. Rozbiórka chodników z płyt betonowych o pow. 133 m2 i ułożenie chodnika z kostki brukowej na pow. 266 m2. 2. Rozbiórka starych krawężników i ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej na długości 266 mb. 3. Regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych - 4 szt. 4. Wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na pow. 731,5 m2. 5. Oznakowanie poziome przejść dla pieszych - 2 szt. 6. Wykonanie linii ustąp pierwszeństwa - 1 szt. 7. Ustawienie pionowych znaków drogowych - 7 szt. Ulica Spółdzielcza 1. Rozbiórka chodników z płyt betonowych o pow. 298 m2 i ułożenie chodnika z kostki brukowej na pow. 712 m2. 2. Rozbiórka starych krawężników i ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej na długości 500 mb. 3. Regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych - 13 szt. 4. Wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na pow. 1404,0 m2. 5. Oznakowanie poziome przejść dla pieszych - 4 szt. 6. Wykonanie linii ustąp pierwszeństwa - 1 szt. 7. Ustawienie pionowych znaków drogowych - 12 szt. Ulica Krótka 1. Rozbiórka chodników z płyt betonowych o pow. 215 m2 i ułożenie chodnika z kostki brukowej na pow. 200 m2. 2. Oznakowanie poziome przejść dla pieszych - 2 szt. 3. Oznakowanie poziome - linia stop - 1 szt. 4. Wykonanie linii ustąp pierwszeństwa - 1 szt. 5. Ustawienie pionowych znaków drogowych - 7 szt. Ulica Kościelna 1. Rozbiórka chodników z płyt betonowych o pow. 100 m2 i ułożenie chodnika z kostki brukowej na pow. 109,5 m2. 2. Rozbiórka starych krawężników i ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej na długości 73 mb. 3. Regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych - 4 szt. 4. Wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na pow. 525,6 m2. 5. Oznakowanie poziome przejść dla pieszych - 2 szt. 6. Wykonanie linii ustąp pierwszeństwa - 1 szt. 7. Ustawienie pionowych znaków drogowych - 9 szt. Ulica 1 Maja 1. Rozbiórka chodników z płyt betonowych o pow. 396 m2 i ułożenie chodnika z kostki brukowej na pow. 1036 m2. 2. Rozbiórka starych krawężników i ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej na długości 936 mb. 3. Regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych - 21 szt. 4. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm na pow. 2574 m2. 5. Wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na pow. 2574 m2. 6. Oznakowanie poziome przejść dla pieszych - 4 szt. 7. Wykonanie linii ustąp pierwszeństwa - 2 szt. 8. Ustawienie pionowych znaków drogowych - 20 szt. Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Radoszyce na ulicach : Majora Hubala, 1 Maja, Kościelnej, Krakowskiej wraz z podłączeniem do ul. Rynek Łączna długość kanalizacji deszczowej - 735 mb, w tym: a) Rury PP SN10 o 315 - 283,5 mb. b) Rury PP SN10 o 400 - 170,5 mb. c) Rury PP SN10 o 500 - 55,0 mb. d) Rury żelbetowe DN 500 mm - 9 mb. e) Rury żelbetowe DN 600 mm - 54 mb. f) podłączenie wpustów ulicznych rurami żelbetowymi DN 200 mm - 31,5 mb. g) podłączenie wpustów ulicznych rurami PP SN10 o 200 - 131,5 mb. Studnie betonowe DN 1200 mm - 29 szt. Studnia betonowa DN 1500 mm - 1 szt. Wpusty uliczne DN 500 mm - 39 szt. Separator lamelowy z osadnikiem w studni betonowej DN 2000 mm- 1 szt. Umocnienie rowu otwartego - 49 mb. Zabudowa rowu otwartego rurami betonowymi DN 800 mm - 8,5 mb Zakres robót obejmuje łącznie 11 działek inwestycyjnych o numerach ewidencyjnych: 4084, 4101, 4314, 4212, 4294, 4301, 4376, 4574, 4398, 4563/5, 4397/1 - Jednostka ewidencyjna Radoszyce, obręb 25 Radoszyce. Kanalizacja deszczowa wraz z wpustami ulicznymi została zaprojektowana w pasie dróg gminnych i powiatowej. Realizacja inwestycji obejmuje również wykonanie włączenia projektowanej kanalizacji deszczowej do istniejącego kanału w ulicy Krakowskiej w działce o numerze ewidencyjnym 4212, oraz zabudowę urządzeń podczyszczających odprowadzane ścieki (osadnik, separator) na działce prywatnej o nr 4101 wraz z zabudową rowu rurami DN800 mm na odcinku 12m oraz umocnieniem skarp i dna istniejącego rowu na odcinku ok. 49m..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 34 8494 0003 2003 0300 0130 0007 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). Celem wykazania spełnienia warunku wniesienia wadium, oryginał potwierdzenia wniesienia wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię włożyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej budowy lub przebudowy fragmentu sieci kanalizacji deszczowej o długości min. 300 m, znajdującej się w ulicach oraz jednego zadania polegającego na remoncie, budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o długości minimum 300 m, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia kierownik budowy/kierownicy budowy posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazania kierownika lub kierowników budowy w zakresie instalacji sanitarnych oraz w zakresie budowy dróg. Należy załączyć odpowiednie oświadczenie, że wskazana(ne) osoba(y) posiada(ją) wymagane uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu) 2) dowód wpłaty wadium 3) wykaz podwykonawców - (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 4) od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu w sytuacji gdy wymagać tego będą okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili podpisywania umowy. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności: Termin realizacji może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: - w przypadku braków i wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, - wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, - w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych, wpływających na termin wykonania Inne możliwe zmiany umowy: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - możliwa jest zmiana umowy w zakresie osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za realizację umowy, posiadających wymagane do realizacji zamówienia uprawnienia budowlane. - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, - dopuszczalne są zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii. - możliwa jest zmiana w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, -możliwości zmiany pierwotnie przyjętych do realizacji materiałów, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radoszycach ul. Żeromskiego 28 26-230 Radoszyce pokój nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radoszycach ul. Żeromskiego 28 26-230 Radoszyce pokój nr 32 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy program przebudowy dróg lokalnych-Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.