eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi obsługowo-remontowe pojazdów mechanicznych znajdujących sie na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Warszawa: Usługi obsługowo-remontowe pojazdów mechanicznych znajdujących sie na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305.
Numer ogłoszenia: 74028 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2305 , ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6893 127; 6893 126, faks 22 6893 128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi obsługowo-remontowe pojazdów mechanicznych znajdujących sie na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi obsługowo-remontowe pojazdów mechanicznych znajdujących sie na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305 w n/w rodzajach: ZADANIE 1: Pojazdy marki Toyota w M Gdańsk; ZADANIE 2: Pojazdy marki Mercedes w M Gdańsk; ZADANIE 3: Pojazdy marki Opel w m. Warszawa; ZADANIE 4: Pojazdy marki Volvo w M Gdańsk; ZADANIE 5: Pojazdy maki Volkswagen w m. Warszawa; ZADANIE 6: Pojazdy marki Skoda w m. Warszawa; ZADANIE 7: Pojazdy samochodowe marki Star, Autosan, Jelcz, Tarpan-Honker oraz przyczepy transportowe w m. Warszawa; ZADANIE 8: Przyczepy transportowe w M Gdańsk;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP dla wszystkich części zamówienia, tj. ZADANIE 1: Pojazdy marki Toyota w M Gdańsk; ZADANIE 2: Pojazdy marki Mercedes w M Gdańsk; ZADANIE 3: Pojazdy marki Opel w m. Warszawa; ZADANIE 4: Pojazdy marki Volvo w M Gdańsk; ZADANIE 5: Pojazdy maki Volkswagen w m. Warszawa; ZADANIE 6: Pojazdy marki Skoda w m. Warszawa; ZADANIE 7: Pojazdy samochodowe marki Star, Autosan, Jelcz, Tarpan-Honker oraz przyczepy transportowe w m. Warszawa; ZADANIE 8: Przyczepy transportowe w M Gdańsk; Szacunkowa wartość zamówień uzupełniających bez VAT: 129 674,80 PLN

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpłaty pieniężnej wadium lub ustanawić zabezpieczenie jej zapłaty w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy. Wysokość wadium wynosi: -Dla zadania 1: 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych); -Dla zadania 2: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych ); -Dla zadania 3: 1 260,00 zł (słownie: tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych ); -Dla zadania 4: 2 400,00 zł ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych); -Dla zadania 5: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych); -Dla zadania 6: 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych); -Dla zadania 7: 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych); -Dla zadania 8: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złożypisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi odbycie szkoleń personelu ( minimum 1 mechanik i 1 elektromechanik) wymaganych do wykonywania obsług i remontów samochodów marki określonej z zakresie każdej części zamówienia u producenta pojazdów tej marki lub upoważnionego przez niego przedstawiciela.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży: a) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ b) opłaconą polisę, zgodnie z zapisem w ust. 1 pkt 3 rozdziału VIII Części I SIWZ(dokumenty wymagane wraz z ofertą).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie potwierdzające posiadanie dostępu do wszelkich informacji technicznych, możliwości realizacji diagnostyki, posiadanie niezbędnego wyposażenia i narzędzi, w tym właściwego oprogramowania wymaganego do wykonania obsług i remontów samochodów z zakresie tej części zamówienia na którą oferent składa ofertę; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2305; ul. Marsa 80; 04-520 Warszawa...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2305; ul. Marsa 80; 04-520 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie procedury przetargowej jest: Agata PUŚCIAN tel. (22) 689 31 27 (w godz. 9.00 - 14.00) fax. (22) 689 31 28Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Toyota..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Toyota znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego w jego siedzibie w m. Gdańsk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Koszt wykonania przeglądu technicznego wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i materiałów dla samochodu Toyota Hilux 3,0 D4D - 20
    • 3. Koszt wymiany sprężarki układu klimatyzacji wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i czasu pracy, dla samochodu Toyota Hilux 3,0 D4D - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Mercedes..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Mercedes znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego w jego siedzibie w m. Gdańsk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Koszt wykonania obsługi wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych - 20
    • 3. Koszt wymiany sprzęgła wiskotycznego wentylatora chłodnicy wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i czasu pracy, w samochodzie Mercedes G 27 - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Opel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Opel znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego w jego siedzibie w m. Warszawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Koszt wykonania 7-mego przeglądu ECOService 1 wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i materi - 20
    • 3. Koszt wymiany paska rozrządu i rolki napinającej wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i czasu pracy, w samochodzie Opel Vectra 1,9 CDTI - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych podwozi pojazdów marki Volvo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych podwozi pojazdów marki Volvo znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego w M Gdańsk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Koszt wykonania przeglądu pełnego wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych - 20
    • 3. Koszt wymiany turbosprężarki wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i czasu pracy, w samochodzie Volvo FM12 6x6 - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Volkswagen..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Volkswagen znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego w jego siedzibie w m. Warszawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Koszt wykonania obsługi technicznej wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych - 20
    • 3. Koszt wykonania naprawy silnika polegającej na wymianie uszczelki pod głowicę wraz - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Skoda..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki Skoda znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego w jego siedzibie w m. Warszawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Koszt wykonania przeglądu technicznego wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i materiałów dla samochodu Skoda Superb 2,0 DTI - 20
    • 3. Koszt wykonania diagnostyki komputerowej wraz z ewentualnym kasowaniem błędów dla samochodu Skoda Superb 2,0DTI - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki , Star 1142S, Jelcz P662D43, Autosan H-6, Tarpan-Honker oraz przyczep tansportowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych pojazdów marki , Star 1142S, Jelcz P662D43, Autosan H-6, Tarpan-Honker oraz przyczep tansportowych znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego w jego siedzibie w m. Warszawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Koszt wykonania przeglądu technicznego wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i materiałów dla przyczepy transportowej PK-2-24t - 20
    • 3. Koszt wymiany tarczy ciernej wraz z wkładkami hamulca postojowego w samochodzie marki Star 266 - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych przyczep transportowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo - remontowych przyczep transportowych znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego w jego siedzibie w m. Gdańsk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Koszt wykonania przeglądu technicznego wraz z kosztem oryginalnych części zamiennych i materiałów dla przyczepy transportowej PK-2-24t - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.