eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc od 01.04.2016 roku do 31.03.2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Sierpc: Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc od 01.04.2016 roku do 31.03.2017 roku
Numer ogłoszenia: 73992 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44304 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc od 01.04.2016 roku do 31.03.2017 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc. 2. W szczególności prace polegały będą na: 1) Skoszeniu trawy wraz z uprzątnięciem części ściętej. 2) Grabieniu i usuwaniu liści. 3) Odchwaszczeniu alejek. 4) Pielęgnacja drzew, krzewów oraz żywopłotów,tj.: a) usuwanie odrostów w strefie korzeniowej drzew i na misach drzew, b) podcinanie gałęzi drzew, c) docinanie złamanych, suchych gałęzi i konarów wraz z uprzątnięciem części ściętej, d) uprzątanie z terenu objętego zamówieniem wiatrołomów, wykrotów, odłamanych konarów i gałęzi. e) poprawianie oraz wymianę palików i taśm przy drzewkach, f) przycinanie żywopłotów. 5) Sadzeniu drzew i krzewów. 6) Rozplantowaniu ziemi w wyniku powstania kretowisk. 7) Przygotowaniu ziemi pod nasadzenia kwiatów. 8) Obsadzaniu rozstawionych na terenie miasta pojemników, kwietników i gazonów. 9) Wykonywaniu nowych rabat, pielęgnacja obsadzonych roślinami kwietnikowymi, i renowacja istniejących, w szczególności pielenie, odchwaszczanie, spulchnianie gleby, zwalczanie chorób i szkodników roślin. 10) Bieżącym podlewaniu krzewów, kwiatów oraz trawników. 11) Usuwaniu roślin po zakończeniu wegetacji. 12) Zakładaniu oraz odnawianiu trawników. (W ramach wykonywania w/w usług, Wykonawca ponosi koszty środków ochrony roślin, nawozów, kory, środków chemicznych itp. materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Zamawiający bezpłatnie udostępnia Wykonawcy istniejące zdroje uliczne w celu poboru wody, na potrzeby prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). 13) Stałym (łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami) utrzymaniu czystości tj.; a) codzienne zbieranie nieczystości (śmieci, butelek, puszek, niedopałków papierosów, odchodów itp.), minimum raz na tydzień zamiatanie schodów przy ul. Narutowicza, b) opróżnianie śmietniczek wraz z ich wywozem na składowisko odpadów. Codzienne zbieranie nieczystości i opróżnianie śmietniczek winno zostać wykonane na terenach zielonych wskazanych w załączniku nr 1 zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy w kryterium w formularzu ofertowym . 14) Umyciu schodów przy ul. Narutowicza. 15) Utrzymaniu mogił i miejsc pamięci narodowej tj.; a) zamiatanie, mycie, i zbieranie nieczystości wraz z ich wywozem na składowisko, b) rozstawienie zniczy oraz kwiatów (dostarczonych przez zamawiającego). 16) Utrzymaniu małej architektury tj.; a) umycie ławek, b) umycie koszy, c) umycie kloszy lamp w parkach. 17) Utrzymaniu fontann w parku Korczaka (przed sądem) i na skwerku Rodziny Sierpskich (przed pocztą) tj.; a) czyszczenie dysz (strumień wody ma być równomierny), b) czyszczenie niecki, c) uzupełnienie preparatu glonobójczego (z wyłączeniem fontanny w parku Korczaka), d) czyszczenie infrastruktury oświetleniowej fontann, e) codzienne sprawdzanie stanu wody w fontannach, f) codzienne uprzątnięcie lustra wody z nieczystości, g) przygotowanie fontann do okresu letniego (wyczyszczenie niecek, napuszczenie do nich wody, uzupełnienie preparatu glonobójczego, montaż dysz i uruchomienie fontann) w terminie do 15.04 2016 r., h) przygotowanie fontann do okresu zimowego w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, nie później niż 31.11.2016 r. (spuszczenie wody z niecki fontann, czyszczenie oraz wysuszenie niecki fontann, demontaż oraz wyczyszczenie dysz i złączy do dysz fontann, spuszczenie wody z instalacji). (Wykonanie czynności związanych z utrzymaniem fontann winno zostać przeprowadzone w porze nocnej lub wczesnych godzinach rannych, najpóźniej do godziny 8.00. Zamawiający na każde żądanie Wykonawcy udostępnia dokumentację DTR dla fontann). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ - Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum:Lider:Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Sp. z o.o. , ul. Traugutta 33, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
  • Partner: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe EXPORT-IMPORT Mariusz Brodziński, ul. Jana Pawła II 1, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157933,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189628,00

  • Oferta z najniższą ceną: 189628,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189628,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.