eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Modernizacja systemu telewizji dozorowej (CCTV) w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku przy ul. Pięknej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-21

Białystok: Modernizacja systemu telewizji dozorowej (CCTV) w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku przy ul. Pięknej 1
Numer ogłoszenia: 73992 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku , ul. Piękna 1, 15-282 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 74 79 801, faks 0-85 74 25 194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu telewizji dozorowej (CCTV) w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku przy ul. Pięknej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)dostawę, instalację i uruchomienie następujących urządzeń: a)kamery IP, 720p, szybkoobrotowych , zewnętrznej - 1 szt., b)kamery IP, 720p, szybkoobrotowej , wewnętrznej - 1 szt., c)kamer IP, SD, szybkoobrotowych , zewnętrznych - 2 szt., d)kamer IP, 720p, stacjonarnych, wewnętrznych - 10 szt., e)kamery IP, 720p, stacjonarnej zewnętrznej - 1 szt., f)rejestratorów hybrydowych - 4 szt. wraz z niezbędnymi urządzeniami i oprogramowaniem z licencjami umożliwiającymi zastąpienie obecnie pracujących rejestratorów CCTV, g)klawiatur systemowych z zasilaczem - 3 szt., h)stacji podglądowych do obsługi 4 monitorów (bez monitorów) - 4 szt. i)stacji podglądowych zintegrowanych z monitorem (All in One) - 2 szt j)stacji podglądowych do obsługi 1 monitora (z monitorem) - 3 kpl. k)stacji podglądowej przenośnej (laptop) - 1 szt l)szafy RACK 42 U 19 wraz z wentylatorami - 1 szt., m)urządzeń przeciwprzepięciowych do torów sygnałowych i zasilania do nowych urządzeń systemu oraz obwodów sterowania istniejących kamer , n)przełączników sieciowych PoE wraz infrastrukturą sieciową LAN -GigabitEthernet o)szafy krosowniczej dla torów kamerowych (do przedłużenia części okablowania sygnałowego do nowej lokalizacji) - 1 szt p)urządzeń i osprzętu, niewymienionych w lit. a - o, niezbędnych do zainstalowania i sprawnego działania systemu CCTV, 2)sporządzenie projektu wykonawczego, zawierającego proponowane rozwiązania techniczne, harmonogram prac modernizacyjnych , uzyskanie zatwierdzenia projektu wykonawczego przez Zamawiającego i jego realizacja , 3)przeniesienie UPS-a systemu CCTV do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem okablowania , instalacją nowej rozdzielnicy RG UPS , 4)modyfikacja instalacji elektrycznej 230V dla systemu CCTV , w tym wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania nowych punktów nadzoru i obwodów kamerowych ,modernizacja tablic rozdzielczych oraz wykonanie pomiarów elektrycznych, 5)budowa sieci strukturalnej w klasie E , kablami UTP VI kat., 6)modyfikacja instalacji przeciwprzepięciowej , w tym przeniesienie szafy z elementami ochrony p.przepięciowej do nowej lokalizacji, uzupełnienie szafek p.przepięciowych dla kamer obrotowych o dodatkowe elementy zabezpieczające, przeniesienie instalacji uziemiającej szafy , budowa i modernizacja instalacji uziemiająceji wyrównującej potencjały dla pozostałych elementów ochrony p.przepięciowej, 7)demontaż elementów istniejącego systemu CCTV : a)kamer wewnętrznych - 6 szt. b)zewnętrznych kamer obrotowych - 2 szt c)zbędnych urządzeń i okablowania, zainstalowanych w dotychczasowej szafie RACK d)kamer zewnętrznych stacjonarnych - 4 szt. 8)montaż kamer analogowych : a)wewnętrznej ( z deinstalacji) w nowej lokalizacji) - 1 szt, b)montaż zewnętrznych kamer stacjonarnych ( wymiana na kamery z deinstalacji) w istniejącej lokalizacji - 4 szt. 9)instalacja okablowania magistral RS 485 do sterowania z nowych rejestratorów , istniejących obrotowych kamer analogowych - 4 szt. 10)modyfikacja istniejącego okablowania systemu CCTV , w tym ułożenie kabli na trasie od szafy krosowniczej w lokalizacji poprzedniej szafy RACK , do szafy RACK w nowej lokalizacji , wykonanie nowej instalacji do dostarczonych urządzeń systemu , wykonanie połączeń , sprawdzenie i oznaczenie kabli , 11)sukcesywne podłączanie do nowych rejestratorów : a)istniejących kamer analogowych - 34 szt. b)nowych kamer IP - 15 szt. 12)przygotowanie stacji podglądowych do współpracy z rejestratorami dostarczonymi przez Wykonawcę (konfiguracja i oprogramowanie komputerów dostarczonych wraz z systemem operacyjnym Windows 7) - 10 szt. 13)wykonanie sprzężeń z systemem sygnalizacji włamania i napadu , 14)wykonanie prób funkcjonalnych systemu , 15)przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, w pełnym zakresie administrowania systemem CCTV oraz w zakresie konserwacji i przeglądów technicznych zmodernizowanego systemu, 16)sporządzenie i przekazanie 2 egz. pełnej dokumentacji powykonawczej systemu (instalacji sygnałowej, zasilającej itp.), w wersji papierowej i na informatycznym nośniku danych w postaci edytowalnej. 17)przeglądy i konserwacje systemu przez 36 miesięcy , z częstotliwością co 1/2 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.33.32.00 - Kamery wideo 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku III.3.1 polegać będzie na stwierdzeniu, czy Wykonawca posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.). W celu wykazania posiadania koncesji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. III 4.1, czyli ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Dokument powinien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły: spełnia-nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie ww. dokumentu oraz na podstawie na oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje dostawy z montażem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie -w tym co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawy wraz z instalacją systemu dozoru telewizyjnego IP lub hybrydowego stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia dokonana będzie na podstawie wykazu wykonanych dostaw z montażem wraz z dokumentami potwierdzającymi, że co najmniej 1 dostawa z montażem wymagana przez Zamawiającego zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami i wszystkimi dokumentami, o których mowa w Rozdziale III należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością. Opakowanie, należy opatrzyć pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz numer telefonu i zaadresować w sposób następujący: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku , ul.Piękna 1, 15-282 Białystok z dopiskiem: Wniosek -przetarg ograniczony na Modernizację systemu telewizji dozorowej (CCTV) w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku przy ul. Pięknej 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy jest, załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykaz dostaw wraz z instalacją systemu dozoru telewizyjnego wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca który wykaże ,że wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w jednym obiekcie, wykonane przed dniem wszczęcia postępowania, zostanie zakwalifikowany w rankingu na pozycji zależnej od łącznej wartości dostaw . Pozycję nr 1 w rankingu otrzyma Wykonawca który udokumentuje największą ,łącznie liczoną wartość wszystkich dostaw z montażem. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w Ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy zajęli pierwsze pięć miejsc w rankingu (poz 1-5). Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku ul.Piękna 1, 15-282 Białystok, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.