eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płużnica › WDROŻENIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH WRAZ Z ZAKUPEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ ORAZ USŁUGĄ WSPARCIA TECHNICZNEGO, SZKOLEŃ I KONSULTACJI EKSPERCKICH W RAMACH PROJEKTU INTERNETOWY URZĄD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Płużnica: WDROŻENIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH WRAZ Z ZAKUPEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ ORAZ USŁUGĄ WSPARCIA TECHNICZNEGO, SZKOLEŃ I KONSULTACJI EKSPERCKICH W RAMACH PROJEKTU INTERNETOWY URZĄD
Numer ogłoszenia: 73964 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płużnica , 87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 687 52 00, faks 56 688 73 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WDROŻENIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH WRAZ Z ZAKUPEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ ORAZ USŁUGĄ WSPARCIA TECHNICZNEGO, SZKOLEŃ I KONSULTACJI EKSPERCKICH W RAMACH PROJEKTU INTERNETOWY URZĄD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych wraz z zakupem sprzętu komputerowego i urządzeń oraz usługą wsparcia technicznego, szkoleń i konsultacji eksperckich w ramach projektu Internetowy Urząd realizowanego przez Gminę Płużnica w partnerstwie z Gminą Unisław, Gminą Grudziądz, Gminą Wąbrzeźno oraz Miastem i Gminą Łasin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4, 30.23.72.80-5, 48.80.00.00-6, 48.82.00.00-2, 48.82.10.00-9, 51.60.00.00-8, 72.00.00.00-5, 80.50.00.00-9, 30.23.21.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 9 230,00 zł. 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: ­ Zadanie nr 1: 9.000,00 zł; ­ Zadanie nr 2: 40,00 zł; ­ Zadanie nr 3: 20,00 zł; ­ Zadanie nr 4: 20,00 zł; ­ Zadanie nr 5: 110,00 zł; ­ Zadanie nr 6: 40,00 zł. 4. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 8. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, że żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągana zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 9. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY W CHEŁMNIE 22 9486 0005 0015 2002 2004 0007 z podaniem tytułu wadium - wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych Internetowy Urząd - sprawa nr GPI.271.9.2015 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu. 11. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp; w zakresie zadania nr 1: b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: ­ co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) systemu informatycznego obejmującego Platformy usług publicznych (e-Urząd) współpracującej z Systemami Elektronicznego Obiegu dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (ePUAP) lub inną równoważną, wartości zamówienia co najmniej 80 000,00 zł brutto; ­ co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu EZD w co najmniej 3 urzędach, o wartości zamówienia co najmniej 114 000 zł brutto; ­ co najmniej jedną usługę polegającą na integracji systemów zewnętrznych z systemami Radix Systemy Komputerowe, poprzez system INFO + za pomocą WebSerwisu z wykorzystaniem języka WSDL oraz protokołu SOAP, o wartości zamówienia co najmniej 8 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w zakresie zadania nr 1: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: ­ co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) systemu informatycznego obejmującego Platformy usług publicznych (e-Urząd) współpracującej z Systemami Elektronicznego Obiegu dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (ePUAP) lub inną równoważną, wartości zamówienia co najmniej 80 000,00 zł brutto; ­ co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu EZD w co najmniej 3 urzędach, o wartości zamówienia co najmniej 114 000 zł brutto; ­ co najmniej jedną usługę polegającą na integracji systemów zewnętrznych z systemami Radix Systemy Komputerowe, poprzez system INFO + za pomocą WebSerwisu z wykorzystaniem języka WSDL oraz protokołu SOAP, o wartości zamówienia co najmniej 8 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wykaz oferowanego sprzętu komputerowego i urządzeń, stanowiący załącznik nr 1 do formularza ofertowego - zadanie 1 2) wydruków ze strony: http://www.cpubenchmark.net testu wydajnościowego Passmark CPU Mark dla oferowanych procesorów - zadanie 1 3) pisemne upoważnienie od firmy E-Studio Software Sp. J. z siedzibą przy Al. Racławickich 8 lok. 22 w Lublinie do ingerencji w kod źródłowy Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów przez Urząd Gminy Grudziądz, 4) pisemne oświadczenie firmy RADIX Systemy Komputerowe potwierdzające wykonaną integrację określoną w Rozdziale VII ust. 3, pkt 1, tiret trzeci

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ) i/lub Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas realizacji przedmiotu zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podWykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału winno być wykazane na: a) dzień składania ofert w postępowaniu lub b) dzień złożenia propozycji dokonania takiej zmiany, (do wyboru przez Wykonawcę). Sposób dokumentowania wymagań pozwalających wykazać ich spełnienie musi być zgodny z wymaganiami SIWZ; 4) zmiany przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 5) wystąpienia siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne; 6) zmiany w zakresie terminów realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego; 7) zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy netto (t.j. bez podatku VAT) jest niezmienne; 8) zmian technologicznych, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie lub SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, w takim wypadku materiały i urządzenia te zastąpione będą mogły być jedynie materiałami lub urządzeniami o parametrach nie gorszych niż wskazane w ofercie lub SIWZ; b) pojawienie się na rynku, części, materiałów, technologii lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; d) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie lub SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; e) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, informatycznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pluznica.pl /BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Płużnicy, 87 - 214 Płużnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 09:30, miejsce: osobiście w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie, pokój nr 7A, w godz.: od 7.30 do 14.30 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: Urząd Gminy w Płużnicy, 87 - 214 Płużnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zakup sprzętu komputerowego i urządzeń, b) opracowanie i wdrożenie Gminnego Systemu Komunikacji On-line (GSKO) w 5 urzędach gmin, w tym opracowanie specyfikacji interface u wejścia danych do systemu GSKO z systemów dziedzinowych oraz integracja GSKO z istniejącymi systemami dziedzinowymi firmy RADIX Systemy Komputerowe w 4 urzędach gmin, c) wdrożenie Elektronicznego Zarządzania Dokumentów w 3 urzędach gmin (Łasin, Płużnica, Wąbrzeźno), w tym integracja wdrażanego systemu GSKO z wdrażanym systemem EZD, d) integracja systemu EZD firmy E-Studio Software Sp. J. z wdrażanym systemem GSKO w Urzędzie Gminy (Grudziądz), e) przygotowanie 25 formularzy wniosków na platformę e-PUAP, f) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania i administrowania GSKO, e-PUAP i EZD, g) konsultacje eksperckie, w urzędach gmin Partnerów projektu: Gminie Płużnica, Gminie Wąbrzeźno, Gminie Unisław, Gminie Grudziądz, Mieście i Gminie Łasin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4, 30.23.72.80-5, 48.82.00.00-2, 48.82.10.00-9, 51.60.00.00-8, 72.00.00.00-5, 80.50.00.00-9, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integracja GSKO z istniejącymi systemami dziedzinowymi firmy LogicSynergy Sp. z o.o. w Urzędzie Gminy Grudziądz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integracja GSKO z istniejącymi systemami dziedzinowymi firmy Sygnity w Urzędzie Gminy Grudziądz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integracja GSKO z istniejącymi systemami dziedzinowymi firmy Vulcan w Urzędzie Gminy Grudziądz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integracja GSKO z istniejącymi systemami dziedzinowymi firmy Zakład Systemów Informatycznych SIGID w Urzędzie Gminy Unisław..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integracja GSKO z istniejącymi systemami dziedzinowymi firmy Anko System Sp. z o.o. w Urzędzie Gminy Unisław..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji przedmiotu zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.