eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi wydruku i dostawy raportów z misji badawczych do krajów pochodzenia oraz raportów tematycznych dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Warszawa: Usługi wydruku i dostawy raportów z misji badawczych do krajów pochodzenia oraz raportów tematycznych dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 73955 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wydruku i dostawy raportów z misji badawczych do krajów pochodzenia oraz raportów tematycznych dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk oraz dostawa dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców, na podstawie przekazanych projektów, 7 broszur (łącznie 500 egzemplarzy), zawierających raporty dotyczące realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców - Program Roczny 2013, w tym: 2 raporty (200 egzemplarzy) w języku polskim z misji badawczych do krajów pochodzenia cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy na terenie RP oraz 5 raportów tematycznych, przy czym 3 raporty (200 egzemplarzy) w języku polskim oraz 2 w języku angielskim (100 egzemplarzy) zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1 i 1a do SIWZ oraz na warunkach określonych w projektach umowy, stanowiących załączniki nr 4 i 4a do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia w części dotyczącej raportów z misji do krajów pochodzenia finansowana będzie ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców - Program Roczny 2013, projekt nr 6/14/EFU Misje badawcze do krajów pochodzenia oraz budżetu państwa, natomiast w części dotyczącej raportów tematycznych ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców - Program Roczny 2013, projekt nr 6/12/EFU Optymalizacja dostępu pracowników DPU UdSC do informacji o krajach pochodzenia oraz budżetu państwa..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego, tj. wydruku oraz dostawy broszur dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców, na podstawie przekazanego projektu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zadania częściowego nr 1 w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, b) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp.), a dotyczących terminu podpisania umowy, uniemożliwiającego zakończenie w dniu 25.06.2015 r. realizacji przedmiotu zamówienia 2) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno - organizacyjnej Wykonawcy; 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 4) zmiany stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego np. podział Zamawiającego lub połączenie Zamawiającego. 5) zmiany wartości umowy w przypadku rezygnacji Zamawiającego z części usług wchodzących w skład zamówienia. W przypadku zadania częściowego nr 2 w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, b) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp.), a dotyczących terminu podpisania umowy, uniemożliwiającego zakończenie w dniu 25.06.2015 r. realizacji przedmiotu zamówienia 2) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno - organizacyjnej Wykonawcy; 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 4) zmiany stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego np. podział Zamawiającego lub połączenie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do należytego spełnienia świadczenia, nie dłużej jednak niż do dnia 29.06. 2015 r. W takim przypadku postanowienia § 3 ust. 5 umów, których wzory stanowią załącznik nr 4 oraz nr 4a do SIWZ, nie będą miały zastosowania. W przypadku niedostarczenia przedmiotu umowy we wskazanym terminie lub dostarczenia przedmiotu umowy po tym terminie Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego oraz do nieodebrania przedmiotu umowy, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16 (pokój nr 61 V piętro) 00-564 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16 (kancelaria ogólna parter) 00-564 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców - Program Roczny 2013: 1) w ramach projektu nr 6/14/EFU Misje badawcze do krajów pochodzenia, 2) w ramach projektu nr 6/12/EFU Optymalizacja dostępu pracowników DPU UdSC do informacji o krajach pochodzenia oraz z budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wydruku wraz z dostawą raportów z misji badawczych do krajów pochodzenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk oraz dostawa dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców, na podstawie przekazanych projektów, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców - Program Roczny 2013, 2 raportów (200 egzemplarzy) w języku polskim z misji badawczych do krajów pochodzenia cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy na terenie RP zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ oraz na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wydruku wraz z dostawą raportów tematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk oraz dostawa dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców, na podstawie przekazanych projektów, 5 raportów tematycznych, przy czym 3 raporty (200 egzemplarzy) w języku polskim oraz 2 w języku angielskim (100 egzemplarzy) zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a do SIWZ oraz na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.