Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Mielec: wykonanie modernizacji ewidencji grudntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Dulcza Mała, Partynia, Pień, Podborze i Zgórsko
Numer ogłoszenia: 73944 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Powiatu Mieleckiego , ul. Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, faks 017 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji grudntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Dulcza Mała, Partynia, Pień, Podborze i Zgórsko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji ewidencji grudntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Dulcza Mała, Partynia, Pień, Podborze i Zgórsko (obręb obejmuje powierzchnię 4736 ha, 6753 działek i 2320 budynków).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych - każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty, b)wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 10 geodetów w ramach umowy o pracę; wymagane posiadanie uprawnień zawodowych przez pracowników inżynieryjno - technicznych zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 4 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.1 oraz co najmniej 4 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne c)wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, d)wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, c)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. d)zaświadczenie z ZUS-u (lub KRUS) o płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert, e)oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. f)sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych, zawierający nazwę, zakres, wartość (każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty w danym zadaniu) i czasokres wykonywania powyższych robót, potwierdzonych referencjami, g)wykaz posiadanego przez oferenta sprzętu geodezyjnego i komputerowego, programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, z udokumentowaniem posiadania licencji. h)imienny wykaz zatrudnionych pracowników na stanowiskach geodetów w ramach umowy o pracę w latach 2006, 2007 i 2008 roku - wymagane co najmniej 10 geodetów zatrudnionych w ramach umowy o pracę, i)wykaz i udokumentowanie uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników inżynieryjno - technicznych oferenta, zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych i zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 4 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.1 oraz co najmniej 4 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. j)upoważnienie dla zamawiającego do zasięgania opinii o oferencie w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały stosowne referencje, dla których wykonawca wykonał zamówienie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego dla boiska piłkarskiego w Trześni (postępowanie powtórzone)
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Budowa parkingu przy hali sportowej MOSIR Mielec ul. Solskiego 1 na działkach nr: 1517/17, 1517/18, 2913/2, 2913/8 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz pomiar wszystkich budynków w obrębie ewidencyjnym Biała Błotna, gmina Kroczyce"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: 0006 - Gutowo, 0019 - Rumienica, 0021 - Szczepankowo, z terenu jednostki ewidencyjnej 280705_2 - Gmina Lubawa
- Dokumentacja projektowa rozbudowy i przebudowy drogi powiatowej Nr 3505E Kiełczygłów-Chruścińskie, dł. ok. 3,7 km
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1521 K, 1571 K, 1577 K.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb rozbudowy drogi gminnej ulicy Majdańskiej w Duczkach.
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.