eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie napraw bieżących i konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących zasób OReg AMW Wrocław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Wrocław: Usługi w zakresie napraw bieżących i konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących zasób OReg AMW Wrocław
Numer ogłoszenia: 73929 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94118 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7652343, faks 71 795 66 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw bieżących i konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących zasób OReg AMW Wrocław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie napraw bieżących i konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących zasób OReg AMW Wrocław ZAKRES KONSERWACJI ORAZ WYKONANIA NAPRAW BIEŻĄCYCH : 1. W zakresie instalacji elektrycznych 1) Sprawdzenie, lokalizacja i diagnozowanie przyczyn powstania usterek oraz uszkodzeń instalacji elektrycznej (w tym w lokalach mieszkalnych), 2) Usuwanie uszkodzeń instalacji elektrycznych zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego lub mieszkańców, łącznie ze sprawdzeniem prawidłowości działania instalacji po wykonanych pracach, 3) Usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej i wykonanie połączeń instalacji z uchwytami na dachu lub z uziomem. Konserwacja złączy kontrolnych, 4) Wymiana niesprawnych bezpieczników, wyłączników instalacyjnych i BM po stronie WLZ i w tablicach administracyjnych, 5) Naprawa łącz i styków w rozgałęźnikach WLZ, 6) Konserwacja skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych, ich zamykanie w przypadku otwarcia, zakup kłódek, naprawa lub wymiana zamków, montaż szybek w skrzynkach licznikowych, wyłącznikach prądu, przyciskach ppoż., uzupełnianie oznakowania itp. 7) Zabezpieczenie, wymiana uszkodzonych wyłączników, przycisków w częściach wspólnych budynku, wymiana nadpalonych odcinków przewodów i powtórne załączenie pod przyciski, 8) Regulacja, naprawa i wymiana automatów zmierzchowych i czujników ruchu, 9) Drobne naprawy lamp oświetleniowych placów i ulic (np. zamknięcie drzwiczek rewizyjnych, uzupełnienie powłok malarskich), 10) Regulacja, naprawa i wymiana automatów schodowych, 11) Wymiana niesprawnych źródeł światła w częściach wspólnych budynku, 12) Wymiana, montaż uszkodzonych opraw oświetleniowych w częściach wspólnych budynku, 13) Usuwanie nielegalnego poboru energii elektrycznej (w ramach obwodu administracyjnego), 14) Przeglądy kontrolne instalacji i wykonywanie pomiarów elektrycznych w częściach wspólnych, lokalach mieszkalnych i użytkowych. 15) Inne czynności wykonane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji w zakresie robót instalacji elektrycznej. 1. W zakresie instalacji domofonowej 1) Konserwacja instalacji domofonowej, usuwanie usterek; 2) Regulacja układów elektronicznych; 3) Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych obejmuje: a) konserwacja okablowania; b) naprawa lub wymiana uszkodzonych zaczepów elektromagnetycznych; c) dokonywanie zmian w zaprogramowaniu systemu zgodnie z wymaganiami zamawiającego, np. zmiany kodów dostępu, zmiany uprawnień poszczególnych użytkowników systemu, regulacje akustyki itp.; d) okresowe przeglądy i testy systemu; 4) Inne czynności wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji w zakresie robót instalacji domofonowej. 2. W zakresie instalacji teletechnicznej 1) Konserwacja instalacji domofonowej, RTV, telefonicznej, usuwanie usterek; 2) Regulacja układów elektronicznych; 3) Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych obejmuje: a) Konserwacja okablowania; b) Naprawa lub wymiana uszkodzonych urządzeń i okablowania; c) Okresowe przeglądy i testy systemu; d) Dokonywanie zmian w zaprogramowaniu systemu instalacji domofonowej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, np. zmiany instalacji kodów dostępu, zmiany uprawnień poszczególnych użytkowników systemu, regulacje akustyki itp. 4) Inne czynności wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji w zakresie robót instalacji teletechnicznej. 4. W zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, deszczowej, c.o. i c.w.u. 1) Sprawdzanie, lokalizacja i diagnozowanie przyczyn powstania usterek oraz uszkodzeń ww. instalacji , 2) Usuwanie przecieków instalacji wodno-kanalizacyjnej na dławicach i śrubunkach przewodach rozdzielczych, doraźna wymiana uszczelek, grzybków, głowic, zaworów, rewizji, itp. 3) Odcinanie dopływu wody celem ochrony przed zalaniem, uszczelnianie rewizji i kielichów na pionach i poziomach kanalizacyjnych w przypadku przecieków, 4) Czyszczenie filtrów siatkowych oraz magnetoodmulaczy, 5) Udrażnianie instalacji kanalizacyjnej w części wspólnej budynków do pierwszej studzienki i sieci kanalizacyjnej do granicy odpowiedzialności odbiorcy ścieków, 6) Naprawa oraz udrażnianie sieci czy instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o. i c.w.u. oraz deszczowej wraz z infrastrukturą w częściach nieruchomości należących do Skarbu Państwa /do granicy odpowiedzialności odbiorcy ścieków/, 7) Usuwanie przecieków na dławicach zaworów odcinających, grzejnikowych, śrubunkach, rozdzielaczach w szachtach technicznych, holendrach i złączkach kołnierzykowych, na korkach grzejnikowych i automatach odpowietrzających oraz układach odpowietrzających, 8) Zamknięcie/otwarcie, regulacja dopływu energii cieplnej w częściach wspólnych, 9) Awaryjne uruchamianie pomp obiegowych, utrzymanie w ruchu cyrkulacji c.o. i c.w.u., dopuszczanie wody w instalacji i odpowietrzanie instalacji grzewczych, 10) Naprawa, uzupełnianie ubytków izolacji instalacji, 11) Sprawdzenie prawidłowości działania wodomierzy głównych oraz ich wskazań, a w przypadkach potrzeby ich legalizacja, naprawa lub wymiana, 12) Likwidowanie miejscowych przecieków na instalacji wodno-kanalizacyjnej, jak również przyborów zainstalowanych w pomieszczeniach wspólnego użytku lub pomieszczeniach biurowo-gospodarczych; 13) Wymiana uszczelek dławików w zaworach głównych w mieszkaniach, pod pionami oraz w zaworach hydrantowych w przypadku przecieku, 14) Naprawa i utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i instalacji grzewczej, logoterm centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w częściach wspólnych i lokalach Skarbu Państwa (na gałązkach, pionach i poziomach łącznie z grzejnikami). 15) Inne czynności wykonane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji w zakresie robót instalacji wodno-kanalizacyjnej, deszczowej, c.o. i c.w.u. 5. W zakresie instalacji gazowej 1) Sprawdzanie, lokalizacja i diagnozowanie przyczyn powstania usterek i uszkodzeń instalacji gazowej, 2) Usuwanie zgłaszanych usterek i uszkodzeń oraz uszczelnianie instalacji gazowej. 3) Usuwanie usterek pokontrolnych i uszczelnienie instalacji w lokalach mieszkalnych, 4) W przypadku stwierdzenia przecieków gazu odcięcie jego dopływu i powiadomienie pogotowia gazowego, lokatorów i zarządcy. 5) Kontrola szczelności i uszczelnianie instalacji oraz zaworów gazowych, 6) Czyszczenie palników, przyborów gazowych oraz udrażnianie dysz tych przyborów w pomieszczeniach wspólnych, 7) Wykonywanie prób szczelności instalacji gazowej w budynkach, lokalach mieszkalnych i lokalach użytkowych. 8) Inne czynności wykonane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji w zakresie robót instalacji gazowej. 6. W zakresie elementów budowlanych i technicznego wyposażenia budynków 1) Konserwacja, naprawa i wymiana samozamykaczy drzwi wejściowych, 2) Regulacja, naprawa i wymiana zamków drzwi wejściowych do budynku, pomieszczeń administracyjnych, technicznych, piwnicznych i innych części wspólnych (bez piwnic lokatorskich), 3) Wykonanie drobnych napraw, regulacji i konserwacji lub uzupełnienie bądź wymiana okuć budowlanych w częściach wspólnych budynków (np. zamków, klamek, samozamykaczy itp.) 4) Naprawa i konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami oraz wymiana szyb w pomieszczeniach wspólnych budynku, wraz z z uzupełnieniem osprzętu, kitowaniem i malowaniem, a także wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia i mienia. 5) Dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach wspólnego użytkowania. 6) Wymiana drzwi wejściowych do budynku lub lokalu, oraz drzwi wejściowych do pomieszczeń części wspólnych w wyniku zdarzeń losowych (np. włamania, kradzieży, dewastacji itp.). 7) Naprawa lub wymiana okien dachowych lub wyłazów. 8) Konserwacja, naprawa i uzupełnienie naświetli piwnicznych i krat piwnicznych. 9) Konserwacja i naprawy pokryć dachowych, opierzeń blacharskich, rynien, uzupełnianie uchwytów rynien i rur spustowych, korków rewizji, usuwanie nieszczelności, mocowanie zakończeń rur spustowych, udrażnianie rur spustowych, uzupełnienie przykryw do czyszczaków oraz czyszczenie rynien itp. 10) Konserwacja i naprawy elementów wyposażenia części wspólnych, dokręcenie poluźnionych elementów (np. poręczy, krat, metalowych wycieraczek, zamknięć włazów dachowych, skrzynek pocztowych, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, oznakowania hydrantów, montaż odbojników, kratek wentylacyjnych), 11) Zabezpieczenie środkami ogniotrwałymi i grzybobójczymi części wspólnego użytkowania. 12) Konserwacja, wymiana, montaż tablic ostrzegawczych i informacyjnych w częściach wspólnych budynków, 13) Konserwacja i naprawa urządzeń placów zabaw, elementów małej architektury ławek, koszy na śmieci oraz elementów infrastruktury m.in. chodników, obrzeży betonowych, śmietników, podestów itp. 14) Konserwacja i naprawy tynków zewnętrznych budynków oraz innych elementów elewacji i balkonów. 15) Białkowanie i malowanie piwnic, pralni, suszarni i strychów w ramach ich bieżącej konserwacji. 16) Konserwacja, naprawa i uszczelnianie kominów oraz naprawa lub wymiana elementów wentylacji. 17) Montowanie wkładów kominowych kwasoodpornych w przewodach kominowych do kotłów gazowych. 18) Naprawa czap kominowych, uzupełnienie spoinowania zewnętrznego, uzupełnienie tynku kominów i przemurowanie kominów, a także uszczelnienie przewodów kominowych. 19) Wykonanie zaleceń kominiarskich w zakresie pojedynczych przełączeń przewodów kominowych, udrożnienia pojedynczych przewodów, wymiany kratek wentylacyjnych oraz innych prac konserwacyjnych o niewielkim zakresie (bez remontów). 20) Wymiana i uzupełnienie nasad kominowych w oparciu o opinię kominiarską. 21) Wymiana lub uzupełnienie drzwiczek wycierowych kominów. 22) Uzupełnienie lub wymiana ław kominiarskich oraz drabin na kominach. 23) Zlecanie w imieniu Zamawiającego wydania opinii kominiarskich dotyczących prawidłowego działania lub wytyczenia przewodów dymowych, spalinowych wentylacyjnych. 24) Konserwacja, naprawa lub w sytuacji wystąpienia awarii niemożliwej do usunięcia poprzez naprawę - wymiana kuchni węglowych, pieców stałopalnych i elementów grzejnych w piecach oraz naprawa lub przebudowa pieców kaflowych stanowiących własność Wynajmującego (Zamawiającego). 25) Konserwacja i naprawa podłóg, posadzek, tynków i okładzin ściennych w częściach wspólnych oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych. 26) Usuwanie uszkodzeń podłóg w lokalach lub ich wymiana w przypadku likwidacji skutków awarii lub złego stanu technicznego uniemożliwiającego użytkowanie. 27) Usuwanie uszkodzeń podłóg, posadzek i schodów w pomieszczeniach wspólnego użytkowania lub wymiana w przypadku likwidacji skutków awarii, a także w przypadku stwierdzenia ich złego stanu technicznego uniemożliwiającego ich dalszą eksploatację. 28) Usuwanie skutków zalań i zacieków w lokalach. 29) Konserwacja i naprawa schodów oraz balustrad w części wspólnej, 30) Uzupełnienie tralek w balustradach schodowych oraz utrzymanie balustrad w dobrym stanie technicznym, zabezpieczającym bezpieczeństwo. 31) Zabezpieczenie - w przypadku uszkodzeń lub usunięcie luźnych elementów tynku, okładzin (cokołu, podestów, sufitów i ścian). 32) Zabezpieczenie przed okresem zimowym okien, drzwi, bram oraz grzejników na klatkach schodowych; 33) Konserwacja, naprawa i uzupełnienie zabezpieczeń przeciwśniegowych i drabin strychowych. 34) W okresie zimowym kontrola grubości warstwy śniegu zalegającego na dachach i w razie potrzeby jego natychmiastowe usunięcie. Usuwanie nawisów śnieżnych oraz zwisających sopli z dachu, które mogą spowodować zagrożenie dla mieszkańców lub osób trzecich. 35) Ponowny montaż drobnych elementów wyposażenia budynków, takich jak nasady kominowe, deflektory, kratki na kominach itp. zdemontowanych np. podczas porywistego wiatru. 36) Zabezpieczenie budynków przed ptactwem i gryzoniami. 37) Inne czynności wykonane na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji w zakresie robót budowlanych. 1. W zakresie robót budowlanych polegających na konserwacji zadań realizowanych na terenach zewnętrznych. 1) Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów małej architektury. 2) Drobne naprawy miejscowe nawierzchni dróg wewnętrznych, placów i zatok parkingowych. 3) Usuwanie miejscowych zapadnięć i nierówności dróg wewnętrznych, placów i zatok parkingowych istniejących na terenie zewnętrznym. 4) Naprawy lub wymiana opasek budynków, chodników, przejazdów. 5) Ustawianie i naprawa znaków drogowych na drogach wewnętrznych oraz parkingach, także ustawianie tablic informacyjnych na terenach zewnętrznych. 6) Naprawa lub wymiana elementów obramowań piaskownic. 7) Konserwacja , naprawa i malowanie ogrodzeń placów zabaw. 8) Napraw i konserwacja (m.in. malowanie) lub likwidacja urządzeń zabawowych zamontowanych na administrowanym terenie, a także naprawa i konserwacja lub w uzasadnionych przypadkach wymiana: ławek, trzepaków, ogrodzeń zamontowanych na terenie administrowanym. 9) Naprawy ogrodzeń i bram wjazdowych na teren posesji. 10) Malowanie i naprawa osłon śmietnikowych. 11) Usuwanie konarów i gałęzi z terenów zewnętrznych stwarzających zagrożenie lub utrudniających utrzymanie elementów dachu i elewacji w należytym stanie technicznym. 12) Opróżnianie z odpadów, gruzu, gabarytów (podrzuconych, po eksmisjach itp.) oraz wykonanie prac porządkowych z terenów zewnętrznych nieruchomości lokali mieszkalnych i użytkowych. 13) Inne czynności związane z utrzymaniem terenów zewnętrznych wykonywane na zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji w zakresie robót budowlanych. 2. W zakresie czynności oraz prac pomocniczych i uzupełniających 1) Wynoszenie, przenoszenie i przemieszczanie wyposażenia ruchomego w lokalach i pomieszczeniach objętych pracami konserwacyjnymi lub naprawami bieżącymi. 2) Otwieranie i zabezpieczanie pustostanów (lokali mieszkalnych i użytkowych nie zamieszkałych i nie użytkowanych (porzuconych, po eksmisjach, działaniach windykacyjnych i komorniczych itp.). 3) Opróżnianie ww. pustostanów z mienia ruchomego, wyposażenia, odpadów i gruzu oraz w przypadkach szczególnych przeprowadzenie dezynfekcji i dezynsekcji lokalu lub pomieszczenia. 4) Zabezpieczenie pustostanów, wykwaterowanych budynków oraz lokali.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • City Service Grupa Techniczna Sp. z o.o., ul. 17 stycznia 48, 02-146 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55053,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43110,14

  • Oferta z najniższą ceną: 43110,14 / Oferta z najwyższą ceną: 43110,14

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Bolesław Wojciech Urban, ul. Brodzka 197, 54-067 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36876,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36167,86

  • Oferta z najniższą ceną: 36167,86 / Oferta z najwyższą ceną: 36167,86

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Bolesław Wojciech Urban, ul. Brodzka 197, 54-067 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15874,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15746,86

  • Oferta z najniższą ceną: 15746,86 / Oferta z najwyższą ceną: 15746,86

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Bolesław Wojciech Urban, ul. Brodzka 197, 54-067 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12645,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12797,16

  • Oferta z najniższą ceną: 12797,16 / Oferta z najwyższą ceną: 12797,16

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    zamówienie z wolnej ręki jako uzupełniające do zamówienia OXDO-DZP.7720.2.2015. Przewidziane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu nr 24419 - 2015 z dn.23.02.2015 r., zamówienie podstawowe udzielone zostało: w dniu 26-03-2015 r. dla zadania nr 1 Wykonawcy: City Service Grupa Techniczna sp. z o.o. ul. 17 Stycznia 48, 02-146 Warszawa w dniu 24-03-2015 r. dla zadań 2-4, Wykonawcy: Bolesław Urban Wojciech Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ul. Brodzka 197, 54-067 Wrocław

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.