eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Budowa promenady-chodnika, ścieżki rowerowej, oświetlenia i elementów małej architektury, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa widowni i boiska, przebudowa ul. Bilskiego w Powidzu w ramach zadania Stworzenie markowego produktu turystycznego Województwa Wielkopolskiego poprzez budowę infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej wzdłuż Jeziora Powidzkiego, na terenie nieruchomości gminnych w m. Powidz w ramach Wielkopolskiego Programu Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007- 2013,Priorytet VI Turystyka i środowisko kulturowe, Dz. 6.1Turystyka, Schemat I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Powidz: Budowa promenady-chodnika, ścieżki rowerowej, oświetlenia i elementów małej architektury, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa widowni i boiska, przebudowa ul. Bilskiego w Powidzu w ramach zadania Stworzenie markowego produktu turystycznego Województwa Wielkopolskiego poprzez budowę infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej wzdłuż Jeziora Powidzkiego, na terenie nieruchomości gminnych w m. Powidz w ramach Wielkopolskiego Programu Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007- 2013,Priorytet VI Turystyka i środowisko kulturowe, Dz. 6.1Turystyka, Schemat I
Numer ogłoszenia: 73921 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu , ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2776272, 2776273, faks 0-63 2776272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa promenady-chodnika, ścieżki rowerowej, oświetlenia i elementów małej architektury, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa widowni i boiska, przebudowa ul. Bilskiego w Powidzu w ramach zadania Stworzenie markowego produktu turystycznego Województwa Wielkopolskiego poprzez budowę infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej wzdłuż Jeziora Powidzkiego, na terenie nieruchomości gminnych w m. Powidz w ramach Wielkopolskiego Programu Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007- 2013,Priorytet VI Turystyka i środowisko kulturowe, Dz. 6.1Turystyka, Schemat I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa promenady-chodnika, ścieżki rowerowej, oświetlenia i elementów małej architektury, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa widowni i boiska, przebudowa ul. Bilskiego w Powidzu Zadanie obejmuje : 1.Budowę promenady-chodnika, ścieżki rowerowej, oświetlenia i elementów małej architektury- branżę architektoniczną, elektryczna i sanitarną . (Zamawiający realizuje tylko część A projektu na budowę promenady-chodnika, ścieżki rowerowej, oświetlenia i elementów małej architektury) 1.1Branża architektoniczna. a)budowa promenady - ścieżki rowerowej, chodników i placów utwardzonych (parkingów).W ramach projektu przewidziano powiększony plac utwardzony, zmianę przebiegu promenady, zaproponowano lokalizację śmietników, ławek, wyznaczono strefy przeznaczone pod zabudowę usługową. Utwardzenie terenu zgodnie z następującymi warstwami (od góry):kostka klinkierowa 200x100x52mm (obrzeża granitowe),warstwa odcinająca - miał kamienny granitowy gr. 1cm,podsypka cementowo-piaskowa 1:5 gr. 5cm,podbudowa z chudego betonu C8/10 gr. 12cm,warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15cm.Przewiduje się nachylenie utwardzenia w celu odprowadzenia wód opadowych zgodnie z częścią rysunkową. Zamawiający nie wymaga ułożenia kostki klinkierowej w wachlarz. Sposób ułożenia kostki klinkierowej na poszczególnych częściach będzie wymagał uzgodnienia z Zamawiającym. b)rozbudowa i odbudowa infrastruktury komunikacyjnej - schody terenowe (ze względu na zły stan techniczny projekt przewiduje renowację istniejących schodów zewnętrznych, a także lokalizację kolejnych) i dojścia do istniejących ciągów pieszo rowerowych, (schody należy wykonać zgodnie z częścią rysunkową. Przewidywane materiały to kostka klinkierowa na podbudowie z chudego betonu C8/10 i warstwie piasku średnioziarnistego. Należy zastosować barierki ze stali nierdzewnej polerowanej o wysokości 1,1m zgodnie z częścią rysunkową) c) odnowa murków oporowych wzdłuż ścieżki pieszej, budowa ławek, mała architektura ( kosze na odpady, tablica informacyjna).ŁAWKA.Element wsporny - żeliwne odlewy zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową i pomalowane grafitową farbą poliwinylową. Siedzenie - drewniane deski olchowe szlifowane trzykrotnie, fazowane z każdej strony, zaimpregnowane ciśnieniowo i pomalowane bejcą i lakierowane lakierem bezbarwnym, ilość desek 12, grubość 30mm. Wszystkie śruby, nakrętki, podkładki - nierdzewne, ocynkowane. Wymiary ogólne: szerokość 170cm, wysokość 70cm, głębokość 43cm. Wygląd ławki wg części rysunkowej. Fundamentowanie - 2 fundamenty o wymiarach 30x50cm, głębokość posadowienia 80cm, klasa betonu C20/25.KOSZ NA ODPADY.Materiały: element wsporny - rura ze stali nierdzewnej oraz profile stalowe, odlewy żeliwne, kosz z blachy perforowanej. Pojemność kosza - 30 litrów. Całość pomalowana na kolor grafitowy. Wymiary ogólne: wysokość od powierzchni ziemi 123cm, szerokość 50cm, głębokość zakotwienia 60cm, fundament 30x30cm, beton C20/25.TABLICA INFORMACYJNA.Element wsporny z rury ze stali nierdzewnej, wysokość 200cm od powierzchni ziemi, tablica ze stali nierdzewnej, szerokość minimalna 80cm, wymiary dostosowane do zawartości merytorycznej. Tablica malowana na kolor biały, napisy koloru czarnego. Fundamentowanie ławą fundamentową 40x60cm, głębokość posadowienia 100cm, beton klasy C20/25.Powierzchnia projektowanych utwardzeń 2173,10m2 . d)utwardzenie cz. dz. 435 w Powidzu o przeznaczeniu jako ciąg pieszy w wykonaniu z kostki klinkierowej ciemnoczerwonej o wymiarach 20x10x5,2 cm, ograniczonej krawędziowo obrzeżami granitowymi o wymiarze 30x8 cm na podbudowie z materiału piaszczystego oraz betonu B10. Utwardzenie terenu zgodnie z następującymi warstwami (od góry):kostka klinkierowa 200x100x52mm koloru ciemnoczerwonego (obrzeża granitowe),warstwa odcinająca - miał kamienny granitowy gr. 1cm,podsypka cementowo-piaskowa 1:5 gr. 5cm,podbudowa z chudego betonu C8/10 gr. 12cm, warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15cm.Przewiduje się nachylenie utwardzenia w celu odprowadzenia wód opadowych zgodnie z częścią rysunkową.Powierzchnia utwardzenia obiektu : 124,00 m2 1.2.Branża elektryczna.Projekt oświetlenia obejmuje: demontaż istniejących słupów oświetleniowych, projekt techniczny linii kablowych nn. 0,4kV oświetleniowych, posadowienie nowych słupów oświetleniowych wraz z montażem kompletnych opraw oświetleniowych LED, montaż w istniejącym złączu kablowo-pomiarowym Orlika sterowania oświetleniem promenady, parkingu i boiska, a także ułożenie rur ochronnych typu np. AROT DVK i SRS w miejscach wystąpienia skrzyżowań projektowanych linii kablowych z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem terenu lub na skrzyżowaniach z istniejącym przebiegiem promenady. Zakres robót obejmuje: demontaż istniejących słupów oświetleniowych, wykonanie oświetlenia projektowanej promenady, parkingu, ścieżki na wzgórze zamkowe ,boiska na słupach z oprawami LED zasilanymi liniami kablowymi nn. 0,4kV typu YAKXS 4x25mm2, wykonanie podświetlenia ścieżki rowerowej z kostki świecącej zasilanej kablami typu A-BUS EPDM 2x1,5mm2 prowadzonych w rurach ochronnych np. AROT DVK o50mm, ułożenie rur ochronnych typu np. AROT DVK i SRS o75mm pod istniejącą promenadą, ulicą oraz na skrzyżowaniu z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem terenu. 1.3.Branża sanitarna.Budowa sieci wodociągowej w Powidzu.Dokumentacja obejmuje projekt budowlany następującej infrastruktury podziemnej:A)przyłącze wodociągowe - projektowana z rur PEHD 100 o przekroju O50mm łączonych za pomocą zgrzewów doczołowych;B przyłącze wodociągowe - projektowana z rur PEHD 100 o przekroju O40mm łączonych za pomocą zgrzewów doczołowych;C)przyłącze wodociągowe - projektowana z rur PEHD 100 o przekroju O32mm łączonych za pomocą zgrzewów doczołowych;D)przyłącze wodociągowe - projektowana z rur PEHD 100 o przekroju O25mm łączonych za pomocą zgrzewów doczołowych;E) studnia wodomierzowa O1000 - 4 sztuka,F) armatura 2.Budowę placu zabaw.Wykonanie placu zabaw dla dzieci na istniejącym terenie plaży. W zakresie robót są roboty rozbiórkowe ,roboty drogowe korytowania oraz budowa terenu utwardzonego z kostki klinkierowej o wym. 20x10x5,2 cm w obrzeżach granitowych o wym. 30x8 cm, oraz terenu piaszczystego jako podłoże w granicach placu zabaw. Utwardzenie terenu zgodnie z następującymi warstwami (od góry):kostka klinkierowa 200x100x52mm koloru ciemnoczerwonego (obrzeża granitowe),warstwa odcinająca - miał kamienny granitowy gr. 1cm,podsypka cementowo-piaskowa 1:5 gr. 5cm,podbudowa z chudego betonu C8/10 gr. 12cm, warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15cm.Przewiduje się nachylenie utwardzenia w celu odprowadzenia wód opadowych zgodnie z częścią rysunkową. Zestawienie powierzchni i urządzeń:powierzchnia całkowita placu zabaw - 563,31 m2,powierzchnia utwardzona - chodniki - 102,52 m2,powierzchnia piaszczysta - 460,79 m2,liczba urządzeń zabawowych - 11 szt: a)Chatka Tarzana- zestaw wyposażony w dwie wieże, dwa ślizgi, ślizg strażacki, ścianę wspinaczkową, mostek, drabinkę oraz pochylnię z liną przeznaczony dla dzieci do lat 12. Wymiary: długość 9,50 m, szerokość 5,50 m, wysokość 4,30 m. Powierzchnia każdej z wież 1,2 m2, powierzchnia mostku to 1,5 m2. Długość ślizgów 2,70 m oraz 3,00 m. Materiały: konstrukcja stalowa ze stali konstrukcyjnej, uchwyty ściany wspinaczkowej z kamienia polnego, ślizgi zjeżdżalni ze stali kwasoodpornej, podest wieży oraz osłona boczna mostku z drewna, osłona boczna mostku dodatkowo z liny polipropylenowej wzmocnionej drutem stalowym, daszki wież z trzciny. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo. Fundamenty z betonu C15/20;b)Bujak na sprężynie - urządzenie przeznaczone dla dzieci od lat 4. Wymiary: długość 1,00 m, szerokość 0,30 m. Materiały: główna część wykonana ze sklejki wodoodpornej z filmem syntetycznym lub z płyty HDPE, sprężyna 20x40 cm ze stali malowanej proszkowo;c)Huśtawka podwójna Albatros II - huśtawka przeznaczona do jednoczesnej zabawy dwojga dzieci do lat 12. Wymiary: długość 4,60 m, szerokość 1,50 m, wysokość 2,95 m. Materiały: łańcuch ocynkowany ogniowo, stopy, żebra oraz zawiesie huśtawki wykonane ze stali kwasoodpornej, siedzisko z gumy wzmocnione metalem. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo. Fundamenty z betonu C15/20;d)Urządzenie sprawnościowe Osa- urządzenie wyposażone w rękojeści służące do poruszania się przy użyciu wyłącznie rąk, składające się z dwóch elementów pionowych (słupów) połączonych ze sobą elementem poziomym. Urządzenie przeznaczone dla dzieci do lat 12. Wymiary: długość 3,10 m, szerokość 0,50 m, wysokość 2,70 m. Materiały: konstrukcja stalowa ze stali konstrukcyjnej St3s, uchwyt rękojeści powlekany gumą. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo. Fundamenty z betonu C15/20;e)Urządzenie sprawnościowe Mostek kapitański - urządzenie w formie mostu zawieszonego na ramie, przeznaczone dla dzieci do lat 12. Wymiary: długość 3,60 m, szerokość 0,60m, wysokość 2,40m. Materiały: konstrukcja stalowa ze stali konstrukcyjnej, lina stalowa w oplocie z polipropylenu, stopnie z blachy aluminiowej ryflowanej. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo. Fundamenty z betonu C15/20; f)Urządzenie sprawnościowe Żółwik - urządzenie w formie drabinki wygiętej w łuk przeznaczone dla dzieci do lat 12. Wymiary: długość 2,30 m, szerokość 1,55 m, wysokość 1,15 m. Materiały: konstrukcja stalowa ze stali konstrukcyjnej. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo. Fundamenty z betonu C15/20;g)Huśtawka Sputnik - urządzenie umożliwiające huśtanie i okręcanie przeznaczone dla dzieci do lat 12. Wymiary: długość 3,60 m, szerokość 4,25m, wysokość 2,85m. Materiały: konstrukcja stalowa ze stali konstrukcyjnej St3s, zawiesie huśtawki wykonane ze stali kwasoodpornej, siedzisko z metalu oplecione sznurem z rdzeniem gumowym. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo. Fundamenty z betonu C15/20; h)Bujak Bolek i Lolek- urządzenie sprawnościowe służące do bujania góra-dół przeznaczone dla dzieci do lat 12. Wymiary: długość 5,00 m, szerokość 0,85 m, wysokość 1,40m. Materiały: konstrukcja stalowa ze stali konstrukcyjnej St3s, sworzeń, tuleje z brązu, sprężyny i obudowa sprężyn ze stali kwasoodpornej, odboje amortyzujące uderzenie z gumy w oplocie parcianym, siedzisko z drewna, uchwyt rękojeści z gumy. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo. Fundamenty z betonu C15/20;i)Karuzela Granat - urządzenie służące do kręcenia się w koło dla dzieci do lat 12. Wymiary: średnica 1,45m, wysokość 1,25m. Materiały: konstrukcja stalowa ze stali konstrukcyjnej St3s, karuzela łożyskowana, podest z blachy aluminiowej ryflowanej, spód karuzeli zabudowany blachą ocynkowaną, siedzisko z płyty polietylenowej. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo. Fundamenty z betonu C15/20. Mała architektura.Projekt zakłada również budowę małej architektury: ławki, kosze na odpady. Ławki o wymiarach: szer. 170 cm, wys. 70 cm, głęb. 43 cm wykonana zostanie z żeliwnych elementów wspornych oraz drewnianego siedzenia z drewnianych desek o gr. 30 mm (olchowych). Ławka posadowiona będzie na 2 fundamentach wykonanych z betonu C20/25 o wymiarach 30x50 cm, głębokości posadowienia 80 cm. Kosze na śmieci o pojemności 30 l (wymiary: wys. 123 cm, szer. 50 cm, głębokość zakotwienia 60 cm) zaprojektowany został ze stali nierdzewnej oraz profili stalowych, odlewów żeliwnych, kosza z blachy perforowanej. Kosz zakotwiony zostanie na głęb. 60 cm. Fundament o wymiarach 30x30 cm wykonany zostanie z betonu C20/25. 3. Budowę siłowni zewnętrznej.Charakterystyka robót obejmuje wykonanie siłowni zewnętrznej na istniejącym terenie przyległym do istniejących ścieżek spacerowych w pobliżu nadbrzeża i plaży. W zakresie robót są roboty ziemne, roboty utwardzenia terenu zielenią niską, oraz wykonanie montażu urządzeń metalowych do ćwiczeń rozwojowo treningowych wg poniższego zestawienia . Zestawienie powierzchni i urządzeń:powierzchnia całkowita placu zabaw - 824,57 m2,powierzchnia trawiasta - 824,57 m2, liczba urządzeń siłowni - 15 szt: 1)wyciąg górny - wymiar: 2300x740x2000 mm, partie ciała: plecy, klatka piersiowa, barki. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,7x0,8 m (szer x dłg), pod krzesłami dodatkowo element betonowy 0,2x0,2x0,4 m (szer x wys x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych.2)biegacz - wymiar: 2800x830x2000 mm, partie ciała: nogi, tułów. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,8x0,8m (szer x dłg), pod stanowiskami do ćwiczeń dodatkowo element betonowy 0,3x0,3x1,1m, klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;3)orbitrek - wymiar: 3450x550x2000 mm, partie ciała: całe ciało. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,8x0,8 m (szer x dłg), pod stanowiskami do ćwiczeń dodatkowo element betonowy 0,2x0,2x1,1 m, klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych; 4)twister - wymiar: 1700x590x2000mm, partie ciała: nogi, tułów. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,8x0,8m (szer x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;5)surfer - wymiar: 1840x800x2000 m, partie ciała: nogi, tułów. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,7x1,0 m (szer x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;6)krzesło - wymiar: 2280x670x2000 mm, partie ciała: plecy, klatka piersiowa, ramiona. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m., wymiary fundamentu 0,8x0,8m, pod krzesłami dodatkowo element betonowy 0,2x0,2x0,7 m (szer x wys x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;7)prasa - wymiar: 2360x550x2000 mm, partie ciała: nogi. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8m, wymiary fundamentu 0,7x0,8 m (szer x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;8) wioślarz - wymiar: 2070x1590x2000 mm, partie ciała: ramiona, klatka piersiowa, plecy. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m., wymiary fundamentu 0,7x0,7 m, pod krzesłami dodatkowo element betonowy 0,2x0,2x0,4 m (szer x wys x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;9)masażer - wymiar: 1680x800x2000 mm, partie ciała: plecy, brzuch. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,7x0,8 m (szer x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;10) tai-chi - wymiar: 1370x1150x2000 mm, partie ciała: ramiona, plecy. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,8x0,9 m (szer x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych; 11) rower i jeździec - wymiar: 2860x560x2000 mm, partie ciała: całe ciało. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,8x0,9 m (szer x dłg), pod stanowiskami do ćwiczeń dodatkowo element betonowy 0,2x0,2x0,8 m, klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;12)stepper - wymiar: 1660x590x2000 mm, partie ciała: nogi. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8m, wymiary fundamentu 0,8x0,8 m (szer x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;13)ławka - wymiar: 1450x1280x2000 mm, partie ciała: brzuch, plecy. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8m, wymiary fundamentu 0,7x0,7 m (szer x dłg), pod stanowiskami do ćwiczeń dodatkowo element betonowy 0,2x0,2x0,45 m, klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych;14)poręcze - wymiar: 2390x660x2000 mm, partie ciała: ramiona, brzuch, plecy. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,8x0,8 m (szer x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych; 15)drążek - wymiar: 1490x790x2000 mm, partie ciała: ramiona, brzuch, plecy. Materiały: konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Głębokość fundamentowania min. 0,8 m, wymiary fundamentu 0,8x0,8 m (szer x dłg), klasa betonu C20/25. Urządzenie połączone z fundamentem za pomocą kotw stalowych. Wszystkie urządzenia powinny wyposażone będą w tablice informacyjne ilustrujące w jaki sposób należy bezpiecznie z nich korzystać. Maksymalny ciężar użytkownika: 120kg. 4.Budowę widowni i boiska.Charakterystyka obiektu zakłada modernizację widowni i boiska do gry wraz z mała architekturą wokoło obiektu. Na terenie realizowane będą następujące inwestycje:-budowa boiska do gry w piłkę - chodniki rozbudowa i odbudowa infrastruktury komunikacyjnej - schody terenowe widowni i widownia w konstrukcji żelbetowej z utwardzeniem kostką klinkierową, budowa ławek na widowni. Utwardzenie terenu wykonane zostanie zgodnie z następującymi warstwami (od góry):kostka klinkierowa 200x100x52mm koloru ciemnoczerwonego (obrzeża granitowe) - dodatkowo projektuje się kolorowy wzór z kostek koloru jasno-czerwonego, czarnego i żółtego - warstwa odcinająca - miał kamienny granitowy gr. 1cm;podsypka cementowo-piaskowa 1:5 gr. 5cm;podbudowa z chudego betonu C8/10 gr. 12cm;warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15cm Zamawiający odstępuje od ułożenia logo z kostki klinkierowej. Projekt przewiduje remont istniejącej widowni. Ze względu na zły stan techniczny istniejące trybuny zostaną usunięte i zastąpione nowym rozwiązaniem. Opierać się będą na elementach wykonanych z kostki klinkierowej oraz fundamentowane betonem C20/25. Siedziska widowni planuje się wykonać jako drewniane Dane liczbowe o sposobie zagospodarowania działki:roboty rozbiórkowe ławek, widowni, płyty boiska,powierzchnia utwardzeń tj. budowa boiska i utwardzenia widowni- 1217,08 m2, schody terenowe widowni 30,60 m2,mała architektura: kosze na odpady o poj. 30 l (wymiary: wys. 123 cm, szer. 50 cm, głębokość zakotwienia 60 cm).Kosze zaprojektowane zostały ze stali nierdzewnej oraz profili stalowych, odlewów żeliwnych, kosza z blachy perforowanej. Kosz zakotwiony zostanie na głęb. 60 cm. Fundament o wymiarach 30x30 cm wykonany zostanie z betonu C20/25 5.Przebudowę drogi wewnętrznej ul. Bilskiego w Powidzu ( branża drogowa, sanitarna, elektryczna i telekomunikacyjna) Długość odcinka - 215,17 m. Szerokość pieszojezdni - 5,00 - 10,00 m. Powierzchnia pieszojezdni wynosi 1811,70 m2; powierzchnia chodników (skrzyżowanie z ul. Park Powstańców Wlkp.) wynosi 27,00m2; powierzchnia wydzielonych zjazdów wynosi 90,60m2 Zakres robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze. Pozycja 1. Roboty pomiarowe .Pozycja 2. Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności, średnica pni 16-25 cm,grunt kategorii I-II 2. Roboty rozbiórkowe. cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm.Pozycja 2.Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej bez względu na rodzaj podsypki - z wywozem na odległość wg Wykonawcy.3.Rozebranie chodników , na podsypce piaskowej.4.Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o grubosci do 7 cm - z wywozem materiału z rozbiórki na odległość wg Wykonawcy. 5.Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm.6.Mechaniczne rozebranie podbudowy z brukowca o grubości 16-20 cm.7. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 15 cm. 8. Rozebranie obrzeży trawnikowych.9.Rozebranie betonowych ław stóp i fundamentów 3. Roboty ziemne. 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyład. od 10-15tna odległość wg Wykonawcy.4.Krawężniki i oporniki. 1.ławy pod krawężniki z betonu z oporem.2.Obrzeża kamienne bez ław, wtopione o wymiarach 10x30x100 cm, na ławie liczonej niezależnie 3 Oporniki kamienne bez ław, wtopione o wymiarach 12x25 cm, na podsypce cementowo piaskowej.Pozycja 4.Oporniki kamienne bez ław, wystające o wymiarach 15x30x100 cm, na podsypce cementowo piaskowej.5.Krawężniki kamienne bez ław, wystające o wymiarach 15x30x100 cm, . 5. Chodniki.1. Ręczne zagęszczanie piaskiem warstw odcinających, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.2. Chodniki z klinkieru drogowego 200*100*52 mm ułożonego na płask, na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełniane zaprawa cementową.3. Przełożenie chodnika z klinkieru drogowego 200*100*52 mm ułożonego na płask, na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową. 6. Nawierzchnia pieszojezdni.1.Profilowanie i zagęszczanie podłoża .2. Stabilizacja podłoża cementem do Rm=1,5 Mpa i, grubosci warstwy po zagęszczeniu 10 cm.3. Podbudowy betonowe, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubosc warstwy po zagęszczeniu 15 cm 4.Nawierzchnia z płyt kamiennych płomieniowanych grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin miałem kamiennym. Pozycja 5.Nawierzchnia z klinkieru drogowego 200*100*52 mm ułożonego na płask, na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełniane miałem kamiennym Pozycja 6.Nawierzchnie z kostki nieregularnej 4/6cm na podsypce cementowo - piaskowej (1:5) gr. 8cm.7.Zjazdy.1.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane recznie, w gruntach kategorii II do IV.2.Stabilizacja podłoża cementem do Rm=1,5 Mpa z pospółki, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonywane w betoniarce.3.Podbudowy betonowe, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 4.Nawierzchnia z płyt kamiennych płomieniowanych grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin miałem kamiennym.5. Nawierzchnie z kostki nieregularnej o wysokości 10 cm. 8. Roboty towarzyszące i wykończeniowe 1.Montaż odwodnienia liniowego wysokości 15 cm 15. Ruszt nierdzewny. Szerokość w świetle 10 cm. Wysokość min. 160 mm. 2.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, objętość betonu w jednym miejscu do 0,1 m3.Pozycja 3.Tynki zwykłe II kategorii ścian i słupów wykonywane ręcznie.4. Malowanie tynków zewnętrznych gładkich farba emulsyjna bez gruntowania - dwukrotne. 9. Oznakowanie.1. Odkopanie i wyjecie słupków do znaków.2.Słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm.3.Pionowe znaki drogowe o powierzchni do 0,3 m2.4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - progi zwalniające z tworzywa sztucznego listwowe o szer. do 1,0 m - 10.Budowa oświetlenia ulicznego - ul. Bilskiego z istniejącego słupa oświetleniowego nr 1/7 ( szafka sterowania oświetleniem SO istniejąca ) o długości trasy 244 m ( kabel YAKXs 4 x 25 mm2 o łącznej długości 282 m ), budowa 7 słupów oświetleniowych w kolorze grafitowym z koroną i źródłem światła sodowym) 11.Budowa kanalizacji teletechnicznej ( wybudowanie kanalizacji pierwotnej kablowej z rur wzmocnionych grubościennych RHDPEO110/6,3 o liczbie otworów 1. Długość 178,0m (0,178 km/o); montaż studni kablowej typu SKR-1 szt. - 4; Wzmocnienie istniejącej studni szt. - 1; Wykonanie wstawek kablowych kablami typu: XzTKMXpw 5x4x0,5 długości odcinka 195,0m km/p 1,950, XzTKMXpw 2x2x0,5 długości odcinka 211,0m km/p 0,422 RAZEM : km/p 2,372; Montaż złącza równoległego na kablu XzTKMXpw 5x4x0,5 szt. - 2; Montaż złącza równoległego na kablu XzTKMXpw 2x2x0,5 szt. - 4;. Montaż osprzętu teletechnicznego w istniejacym słupku głowica 20p -szt. - 1. ) 12.Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami ( roboty ziemne, demontażowe i montażowe UWAGI : 1.Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone do SIWZ przedmiary mają charakter pomocniczy i informacyjny do kalkulacji ceny oferty. Dokumenty te stanowią załącznik Nr 8,9, 11 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 3.Świadczenia dodatkowe ( roboty, usługi ) , które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, a nie ujęte we wszystkich przedmiarach robót są następujące :a)urządzenie i ochrona terenu budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów,b)naprawa urządzeń nad i podziemnych zniszczonych lub uszkodzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych,c) zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bhp i p.poż,d) koszt przywrócenia terenu, dróg gruntowych do stanu pierwotnego (umożliwienie dojazdu do posesji, odbudowa dojazdu, odtworzenie dróg gruntowych, odpowiednie zagęszczenie naruszonego w trakcie realizacji terenu, odbudowa ogrodzenia, dojazdu do posesji),e) inwentaryzację geodezyjno- powykonawczą w 4 egzemplarzach,f) właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty. 4.Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi: 36 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych Zasady gwarancji określa załącznik nr 12 do SIWZ. 5.Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych 6.Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danym zakresie. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć;winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 7.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w ofercie. 8.Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą do kalkulacji ceny oferty.Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny w oparciu o dok. projektową i spec.tech. wyk. i odbioru rob.bud. 9.W czasie realizacji zamówienia na dz. nr 441 w Powidzu oraz 814/4 trwać będą równolegle rob. bud. wynikające z udzielenia zamówienia na 2 zadania, tj. budowę fontanny w Powidzu (czas realizacji przewidywany jest od ok.25 maja 2014 roku do ok. 10 września 2014 roku), oraz budowę przystani wodnej ( mariny ) i pomostu rekreacyjnego w Powidzu ( czas realizacji przewidywany jest od ok. 25 .05.14 r do ok. 28.11.14r).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych 45.12.70.00 - 45.12.70.00 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 45.000 zł.( czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100 )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót wydane przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartość jednej roboty co najmniej 500 000 PLN brutto, - wykonanie roboty polegającej na budowie lub przebudowie ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych lub placów o nawierzchni z kostki brukowej lub klinkierowej Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach dotyczących najważniejszych robót wydanych przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą osoby posiadające uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami. Wskazane osoby ( minimum jedna osoba dla danej branży) muszą posiadać : - uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej: kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej i co najmniej 5 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika budowy - jako kierownik budowy - uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej: kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót- jako kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej: kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan i co najmniej 5 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - jako kierownik robót sanitarnych, - uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej: kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych najmniej 5 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - jako kierownik robót elektrycznych, b) Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U z 2010 r., nr 243, poz. 1623 ze. zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) oświadczeniu że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż: 1000 000,00 zł, Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4, b) o przedłożony dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartość jednej roboty co najmniej 500 000 PLN brutto, - wykonanie roboty polegającej na budowie lub przebudowie ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych lub placów o nawierzchni z kostki brukowej lub klinkierowej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 4) upoważnienie do podpisywania oferty oraz inne dokumenty związane z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5) Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. ( załącznik nr 10 do SIWZ) 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (tylko, jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umów zawartych w trybie przepisów Prawa zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a) warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń , poprzez wydłużenie terminu realizacji o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych c) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego oraz konieczność usunięcia błędów lub wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej, d) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień, e) zmianami spowodowanymi warunkami geologicznymi, architektonicznymi lub terenowymi, takimi jak niewypały , niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, f) koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymagających większego nakładu pracy lub jeżeli technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, g)innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością prowadzenia prac; h) kolizjami z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; 2) konieczność zmian technologicznych, w szczególności: a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne ( kategorie gruntu, kurzawka itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub niespodziewane żądania właścicieli działek zaistniałe w toku realizacji. 3) zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, doświadczeniem, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ, w przypadku choroby lub śmierci osób wskazanych w ofercie Wykonawcy lub zaistnienia szczególnych okoliczności uniemożliwiających ich dalszy udział w realizacji zamówienia, 4) zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą zamawiającego, tj. możliwe powierzenie innym podwykonawcom tej części robót , która została wskazana w ofercie wykonawcy, lub innej części robót niż wskazana w ofercie, a także możliwa zmiana podwykonawców na etapie realizacji robót, o ile jest to zgodne z postanowieniami SIWZ 5 ) zmiany wynagrodzenia spowodowane: a) ustawową zmianą stawek podatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powidz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Powidz, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Powidz,ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz,pok. nr 9 -Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej : Zadanie będzie realizowane z w ramach Wielkopolskiego Programu Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007- 2013, Priorytet VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działanie 6.1 Turystyka, Schemat I Infrastruktura turystyczna.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.