Zielona Góra: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 73870 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 56 10; 456 76 93, faks 68 327 01 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze oraz Oddziału Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek obejmujących korespondencję listową, paczki i przesyłki kurierskie. Zakres obejmuje również zwrot do Zamawiającego przesyłek, których Wykonawca nie doręczył pomimo wyczerpania trybu przewidzianego na dostarczenie. Zakres przesyłek listowych obejmuje w szczególności listy: 1) nierejestrowane ekonomiczne i priorytetowe w obrocie krajowym i zagranicznym 2) rejestrowane polecone w tym: a) ekonomiczne i priorytetowe w obrocie krajowym i zagranicznym, b) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem obioru, doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym c) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. Przedmiot zamówienia obejmuje także usługę codziennego doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu trybu doręczenia. Przesyłki zagraniczne będą realizowane do krajów ze strefy A, tj. Europy łącznie z Cyprem, całej Rosji i Izraela. 1. Przesyłki przekazywane przez Zamawiającego będą każdorazowo uporządkowane według kategorii wagowych i rodzajowych, a przesyłki rejestrowane według wykazu listów poleconych. 2. Po doręczeniu przesyłki obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie Zamawiającemu formularza zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłki, na której będzie widnieć data odbioru i czytelny podpis osoby odbierającej korespondencję. 3. W przypadku, gdy pomimo dwukrotnego awizowania przesyłka nie zostanie podjęta przez odbiorcę, Wykonawca zwróci ją Zamawiającemu podając przyczynę jej niedoręczenia. Wszelkie przesyłki powinny podlegać dwukrotnej awizacji. 4. Zamawiający informuje, że zamierza nadawać przesyłki wymagające zastosowania przepisów art. 57 §5 pkt 2 KPA, art. 12§6 pkt 2 Ordynacji podatkowej oraz innych analogicznych przepisów. Nie jest jednak możliwe ustalenie wolumenu wszystkich przesyłek, które będą nadawane w ww. sposób, gdyż Zamawiający nie prowadzi odrębnego rejestru dla tego typu przesyłek. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczania na kopertach informacji niezbędnych dla Wykonawcy, pod warunkiem, że nie będą one zakrywały danych nadawcy i adresata oraz innych napisów, pieczątek bądź znaków graficznych naniesionych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że obecnie nakleja na przesyłki i w książki nadawcze numery nadawcze przesyłek rejestrowanych i czynność tą będzie wykonywał podczas realizacji kolejnej umowy. 7. Zamawiający z przyczyn organizacyjno-logistycznych nie przewiduje możliwości odbierania korespondencji przez przedstawiciela Wykonawcy. 8. Rozliczenie wykonanych usług będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek nadanych przez Zamawiającego i zwrotów przez niego otrzymanych. W rozliczeniu będą obowiązywały ceny jednostkowe za poszczególne rodzaje przesyłek podane w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Cena brutto z tabeli stanowiącej ofertę służyć będzie do celów porównawczych ofert i będzie stanowić wskazówkę dla wykonawców co do wielkości zamówienia. Formularz ofertowy stanowi informację o szacowanej ilości przesyłek jaką Zamawiający zamierza zrealizować w czasie trwania umowy. Ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości przesyłek, Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 9. Za okres rozliczeniowy uznać należy każdy kolejny miesiąc realizowania umowy, po upływie którego Wykonawca wystawi fakturę VAT obejmującą rzeczywistą ilość zrealizowanych przesyłek. 10. Zamawiający będzie realizować płatność za każdy miesiąc z dołu, w terminie 14 dni od wystawienia faktury VAT. 11. Płatność za przesyłki niewyszczególnione w formularzu ofertowym będzie się odbywała na podstawie obowiązującego u wykonawcy cennika. Wykonawca będzie świadczyć usługi pocztowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, przede wszystkim z: 1) Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r., Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) 2) Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. z 2013 poz.1468).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie 64.12.00.00 - Usługi kurierskie 64.12.11.00 - Usługi dostarczania poczty .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi załączyć do oferty wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z treścią art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe( Dz.U.z 2012 r., poz.1529 z późn.zm).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie co najmniej trzy usługi polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych rejestrowanych i nierejestrowanych o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. W tym celu składa wykaz usług stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Za usługi potwierdzające spełnianie warunku uważane będą usługi pocztowe wykonane lub wykonywane w ramach jednej umowy dla jednego Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem wskazanym w Wykazie, na rzecz którego Wykonawca świadczy/świadczył usługi, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponować taką ilością placówek i pracowników oraz takim zapleczem logistycznym, które umożliwią doręczanie przesyłek i paczek na terenie całego kraju (tj. do każdej gminy) oraz poza jego granice. W tym celu Wykonawca załącza do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.W tym celu powinien załączyć do oferty: a) pisemne oświadczenia tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia, ze wskazaniem zakresu czynności ujętych w opisie przedmiotu zamówienia jaki będzie realizować ten podmiot. b) pisemne oświadczenie Wykonawcy o charakterze stosunków, jakie będą łączyły Wykonawcę z podmiotami, o których mowa powyżej oraz zakresie i czasookresie udziału podmiotów w realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie wykonawca załącza do oferty załacznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) gdy nastąpił zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności przepisów podatkowych i prawa pocztowego. Dotyczy to także zmian umowy w zakresie cen jednostkowych. b) Zamawiający dopuszcza obniżenie cen proponowanych w ofercie wybranego Wykonawcy w związku ze zmianą cennika Wykonawcy lub okresowymi ich obniżkami wynikającymi z promocji, rabatu itp. o czym Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego. 7) Zamawiający dopuszcza uzupełnienie treści umowy o kwestie technologiczne takie jak: wskazanie placówek pocztowych nadawczych, które będą obsługiwały Zamawiającego, treść obowiązujących nadruków na przesyłkach o uiszczonej opłacie oraz regulaminy technologiczne Operatora.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra sekretariat pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra sekretariat pok. 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego - Zad. 8 - Rozbudowa DW283 w m. Studzieniec polegająca na budowie dwóch zatok autobusowych
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- Świadczenie usług pocztowych.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie i podległych Rejonów w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez okres 48 miesięcy.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 21 Biur Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.