eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Utrzymanie w czystości przystanków autobusowych oraz mycie wiat przystankowych na przystankach autobusowych komunika-cji miejskiej na terenie miasta Świdnicy przez okres 4 lat ( 2009 - 2013 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Świdnica: Utrzymanie w czystości przystanków autobusowych oraz mycie wiat przystankowych na przystankach autobusowych komunika-cji miejskiej na terenie miasta Świdnicy przez okres 4 lat ( 2009 - 2013 )
Numer ogłoszenia: 73866 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości przystanków autobusowych oraz mycie wiat przystankowych na przystankach autobusowych komunika-cji miejskiej na terenie miasta Świdnicy przez okres 4 lat ( 2009 - 2013 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A. Utrzymanie w czystości przez okres 4 lat przystanków wymienionych w za-łączniku nr 1 do umowy polegające na: a/ oczyszczanie polegające na zamiataniu mechanicznym lub ręcznym i usuwa-niu nieczystości zalegających na przystankach, w tym również usuwanie traw i chwastów wyrastających na przystankach zgodnie z harmonogramem przedsta-wionym w załączniku 1a do umowy b/w okresie trwania Akcji Zimowego Utrzymania Dróg po otrzymaniu polece-nia od zamawiajacego, należy tylko usuwać nieczystości stałe zgodnie z harmo-nogramem przedstawionym w załączniku nr 1 b do umowy, c/ systematycznym, w ciągu całego roku (nie dopuszczającym do przepełnienia kosza) opróżnianiu ustawionych na przystankach autobusowych koszy na śmieci będących własnością Wykonawcy i wywóz gromadzonych w nich odpadów komunalnych na wysypisko. Utrzymywaniu koszy w czystości i w stanie zdat-nym do eksploatacji, d/myciu ławek na przystankach autobusowych w miarę potrzeb na bieżąco lub polecenie Zamawiającego. Prace utrzymania w czystości przystanków należy wykonać w godz. 5.00 - 12.00. ZADANIE B. Utrzymanie w czystości ( mycie ) przez okres 4 lat wiat przystankowych wy-mienionych w załączniku nr 1 do umowy polegające na myciu raz na miesiąc (ostatnia dekada każdego miesiąca) wiat przystankowych (ściany i dach ) oraz oczyszczanie rynienek odprowadzających wody opadowe z dachu wiaty. Mycie wiat należy wykonać przy użyciu urządzeń ciśnieniowych, a tam gdzie jest to konieczne ręcznie przy zastosowaniu przeznaczonych do tego celu sku-tecznych środków chemicznych usuwających wszelkie nieczystości i zabrudze-nia, w tym zabrudzenia sprayem czy markerem. Proces mycia należy przepro-wadzać w godzinach nocnych (2300- 500). Wykonanie mycia należy niezwłocz-nie, jednak nie później niż w godzinach rannych następnego dnia roboczego zgłosić zamawiającemu, celem umożliwienia sprawdzenia jakości wykonanego zadania i sporządzenia protokółu odbioru. W trakcie trwania Akcji Zimowego Utrzymania Dróg oraz przy niesprzyjają-cych warunkach atmosferycznych ( temperatury powietrza poniżej 0o C) wyko-nywanie mycia wiat może być zawieszone przez Zamawiającego lub wykony-wane w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: po 2000zł na każde z zadań

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art.24 oraz spełniają warunki wskazane w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223 , poz.1655) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynno-ści, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału tech-nicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: ZADANIE A- wymagania minimum to: wykonanie w ciągu dwóch lat ( 2007-2008) prac odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 30 000,00 zł. , zatrudnianie nie mniej niż 4 osób w ciągu ostatnich dwóch lat ( 2007-2008) oraz posiadanie samochodu śmieciarki lub pojazdu przystosowanego do przewozu odpadów ZADANIE B - wymagania minimum to: wykonanie w ciągu dwóch lat ( 2007-2008) prac odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 000,00zł. , zatrudnianie nie mniej niż 2 osób w ciągu ostatnich dwóch lat ( 2007-2008) oraz posiadanie samochodu z urządzeniem do mycia ciśnieniowego 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz przedstawią następujące dokumenty: ocena dokonywana będzie na podstawie przedstawionych dokumentów metodą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZADANIE A. a/ aktualny odpis (odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem , z którego to dokumentu wynika , że oferent prowadzi działalność gospodarczą przez okres nie krótszy niż 2 lata wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2 do oferty b/ informację o wielkości zatrudnienia pracowników w ostatnich dwóch latach (2007-2008), przy założeniu, że średni poziom zatrudnienia z ostatnich dwóch lat , gwarantujący właściwe wykonanie zadania nie może być niższy niż 4 osoby -załącznik nr 3 do oferty c/ kopię aktualnego zezwolenia Prezydenta Miasta Świdnica na świadczenie usług związanych z transportem i usuwaniem odpadów lub zaświadczenie z Re-feratu Infrastruktury Technicznej Urzędu Miejskiego w Świdnicy informujące o kompletności złożonego wniosku o wydanie zezwolenia - załącznik nr 4 do oferty d/ posiadanie aktualnej umowy na składowanie odpadów komunalnych na wy-sypisku lub zgodę właściciela(zarządcy) składowiska na przyjęcie odpadów ko-munalnych z terenu miasta Świdnica- załącznik nr 5 do oferty e/ oświadczenia oferenta w sprawie przetargu- załącznik nr 6 do oferty f/ wykaz posiadanego sprzętu , wymagane minimum to: -samochód śmieciarka do wywozu odpadów stałych lub pojazd przystosowa- ny do wywozu odpadów stałych z zabezpieczeniem przed rozwiewaniem od- padów - załącznik nr 7 do oferty g/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat (2007-2008) prac odpowia-dających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o war-tości łącznej nie mniejszej niż 30 000 zł. z podaniem daty i miejsca wykonywa-nia oraz nazwy zleceniodawcy - załącznik nr 8 do oferty h/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10000 zł. - załącznik nr 9 do oferty i/ dowód wpłaty wadium - załącznik nr 10 do oferty j/ parafowany projekt umowy - załącznik nr 11 do oferty ZADANIE B. a/ aktualny odpis (odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem , z którego to dokumentu wynika , że oferent prowadzi działalność gospodarczą przez okres nie krótszy niż 2 lata wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2 do oferty b/ informację o wielkości zatrudnienia pracowników w ostatnich dwóch latach (2007-2008), przy założeniu, że średni poziom zatrudnienia z ostatnich dwóch lat , gwarantujący właściwe wykonanie zadania nie może być niższy niż 2 osoby -załącznik nr 3 do oferty c/ oświadczenia oferenta w sprawie przetargu- załącznik nr 4 do oferty d/ wykaz posiadanego sprzętu , wymagane minimum to: -samochód posiadający urządzenie do mycia ciśnieniowego- załącznik nr 5 do oferty e/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat (2007-2008) prac odpowia-dających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o war-tości łącznej nie mniejszej niż 20 000 zł. z podaniem daty i miejsca wykonywa-nia oraz nazwy zleceniodawcy - załącznik nr 6 do oferty f/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10000 zł. - załącznik nr 7 do oferty g/ dowód wpłaty wadium - załącznik nr 8 do oferty h/ parafowany projekt umowy - załącznik nr 9 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta 58-100 Świdnica ul.Armii Krajowej 49 Miejskie Biuro Przetargów pokój 124 I p.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta 58-100 Świdnica ul.Armii Krajowej 49 Miejskie Biuro Przetargów pokój 124 Ip.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie w czystości przez okres 4 lat przystanków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczanie polegające na zamiataniu mechanicznym lub ręcznym i usuwaniu nieczystości zalegających na przystankach, w tym również usuwanie traw i chwastów wyrastających na przystankach zgodnie z harmonogramem przedsta-wionym w załączniku 1a do umowy b/w okresie trwania Akcji Zimowego Utrzymania Dróg po otrzymaniu polece-nia od zamawiajacego, należy tylko usuwać nieczystości stałe zgodnie z harmo-nogramem przedstawionym w załączniku nr 1 b do umowy, c/ systematycznym, w ciągu całego roku (nie dopuszczającym do przepełnienia kosza) opróżnianiu ustawionych na przystankach autobusowych koszy na śmieci będących własnością Wykonawcy i wywóz gromadzonych w nich odpadów komunalnych na wysypisko. Utrzymywaniu koszy w czystości i w stanie zdat-nym do eksploatacji, d/myciu ławek na przystankach autobusowych w miarę potrzeb na bieżąco lub polecenie Zamawiającego. Prace utrzymania w czystości przystanków należy wykonać w godz. 5.00 - 12.00..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie w czystości ( mycie ) przez okres 4 lat wiat przystankowych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy polegające na myciu raz na miesiąc (ostatnia dekada każdego miesiąca) wiat przystankowych (ściany i dach ) oczyszczanie rynienek odprowadzających wody opadowe z dachu wiaty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie wiat należy wykonać przy użyciu urządzeń ciśnieniowych, a tam gdzie jest to konieczne ręcznie przy zastosowaniu przeznaczonych do tego celu sku-tecznych środków chemicznych usuwających wszelkie nieczystości i zabrudze-nia, w tym zabrudzenia sprayem czy markerem. Proces mycia należy przepro-wadzać w godzinach nocnych (2300- 500). Wykonanie mycia należy niezwłocz-nie, jednak nie później niż w godzinach rannych następnego dnia roboczego zgłosić zamawiającemu, celem umożliwienia sprawdzenia jakości wykonanego zadania i sporządzenia protokółu odbioru. W trakcie trwania Akcji Zimowego Utrzymania Dróg oraz przy niesprzyjają-cych warunkach atmosferycznych ( temperatury powietrza poniżej 0o C) wyko-nywanie mycia wiat może być zawieszone przez Zamawiającego lub wykony-wane w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00-4, 90.61.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.