eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Elbląg: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
Numer ogłoszenia: 73856 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18618 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu Przedmiot główny: CPV: 50.23.22.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu. 2. Zakres zamówienia. 1) Kontrola i utrzymanie urządzeń sygnalizacji świetlnych, tj. obsługę 42 szt. sygnalizacji świetlnych jedno i wielofazowych oraz 4 szt. sygnalizacji ostrzegawczych funkcjonujących na sieci dróg publicznych mieście Elblągu, która obejmuje: a) codzienne przeglądy funkcjonowania urządzeń sygnalizacyjnych, b) sporządzanie raportów z w/w przeglądów, c) pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów, d) zapewnienie właściwego stanu technicznego urządzeń sygnalizacyjnych tj.: sygnalizatorów, urządzeń sterujących (sterowników), elementów transmisyjnych, instalacji kablowej, elementów wsporczych i detektorów, poprzez bieżące naprawy i konserwację, e) zgłaszanie potrzeb remontów bieżących i kapitalnych związanych z pracą sygnalizacji, f) prowadzenia dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej sygnalizacji świetlnej g) przegląd dokumentacji projektowych i opiniowanie zaproponowanych rozwiązań technicznych. 2) Usługi pogotowia drogowego, tj. świadczenie całodobowej usługi zabezpieczeń i naprawy sygnalizacji, oznakowania pionowego, urządzeń brd na następującej sieci dróg: 0,6 km dróg krajowych, 28 km dróg wojewódzkich, 108 km dróg powiatowych, 83 km dróg gminnych i 27 km dróg wewnętrznych, które obejmują: a) podejmowanie całodobowych interwencyjnych działań w zakresie zabezpieczenie/naprawy uszkodzonych urządzeń sygnalizacyjnych, znaków i tablic pionowych oraz urządzeń brd w tym: ręczne lub mechaniczne prostowanie pochylonych słupków, urządzeń brd lub obracanie (do właściwej pozycji) tarcz znaków, b) sporządzanie comiesięcznych raportów z podejmowanych interwencji wraz z ewentualną dokumentacją fotograficzną, c) pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów i podejmowanie interwencyjnego oznakowywanie i zabezpieczanie miejsc niebezpiecznych dla ruchu drogowego, 3. Szczegółowe warunki realizacji usługi kontroli i utrzymania urządzeń sygnalizacji świetlnych: 1) Wykonawca wykona usługę zgodnie z: a) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181z późn. zm.) b) obowiązującymi przepisami, ustawami, rozporządzeniami, c) wytycznymi, instrukcjami d) obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi e) Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi wydanymi przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych (po zmianie nazwy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) i Ministra Infrastruktury dotyczącymi sygnalizacji świetlnej f) zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną przy zachowaniu wszelkich norm bezpieczeństwa i przepisów BHP g) poleceniami Zamawiającego 2) Wykonawca musi zapewnić dla realizacji usługi niezbędne zaplecze techniczne, materiałowe, sprzętowe, a w szczególności: odpowiednią ilość znaków drogowych wykonanych z folii odblaskowej (wielkość duża) służących do oznakowania prac przy usuwaniu awarii sygnalizacji. 3) Wykonawca przechowa materiały nadające się do ponownego wykorzystania, które pozostały po przebudowach sygnalizacji - będące własnością Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za prawidłowe przechowywanie, składowanie i transport tych materiałów. Wykonawca sporządza raport na dzień 31 grudnia i 30 czerwca każdego roku o ilości i stanie powierzonych materiałów. 4) Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zapewnić należyty ład, porządek, ochronę znajdujących się na terenie prowadzonych usług obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po ich zakończeniu uporządkować teren. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie usług prowadzonych w pasie drogowym pod ruchem. Oznakowanie drogi w tym miejscu musi być zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem i na koszt Wykonawcy, zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem drogowym w Elblągu oraz zaopiniowanym przez Policję. Wykonawca ponosi również koszty oznakowania. 6) Wykonawca ma obowiązek utrzymania w należytej czystości, pełnej sprawności technicznej i estetycznej wszystkich istniejących urządzeń sygnalizacyjnych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym, przeciwporażeniowym oraz remontami bieżącymi, a w szczególności: a) szafek zasilająco - pomiarowych, b) sterowników lokalnych i nadrzędnych wraz z fundamentami, c) konstrukcji wsporczych tj. masztów sygnalizacyjnych niskich i wysokich wraz z fundamentami, d) wysięgników, e) latarni sygnałowych z konsolami, f) soczewek (przez należytą czystość soczewek należy rozumieć czystość zapewniającą czytelne i wyraźne wyświetlanie przez nie sygnałów świetlnych), g) żarówek (w tym ich wymianę) h) sygnalizatorów dźwiękowych, i) sieci kablowych, j) połączeń kablowych pomiędzy sterownikiem i masztami, k) kabli koordynacyjnych - połączeń pomiędzy sterownikami, l) kabli zasilających stanowiących WLZ pomiędzy złączem a sterownikiem, ł) detektorów w postaci przycisków dla pieszego. 7) Wykonawca ma obowiązek codziennego przeglądu wszystkich sygnalizacji w celu stwierdzenia ich prawidłowej pracy oraz: a) analizy istniejącej organizacji ruchu w obszarze sygnalizacji świetlnych w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego organizacji, b) kontroli widoczności sygnalizatorów świetlnych na skrzyżowaniach, tj. kontroli widoczności polegającej na ocenie czy dany sygnalizator nie jest zasłonięty przez zieleń czy inny obiekt lub czy w trójkącie widoczności na skrzyżowaniu nie występują takie elementy (drzewa, krzaki, itp.). 8) Wykonawca ma obowiązek codziennie do godziny 9:00 złożenia Zamawiającemu na piśmie w formie faksu, emaila lub osobiście, informacji o dokonanych przeglądach i stanie sygnalizacji, z wyjątkiem dni wolnych od pracy. Informacja za dni wolne od pracy, powinna być złożona w pierwszym dniu roboczym po tych dniach. 9) Jeżeli wystąpi taka potrzeba w przeglądach, o których mowa w pkt. 8) będzie brał udział przedstawiciel Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo zapewni środek transportu dla realizacji powyższych zadań. 10) Wykonawca ma obowiązek stałego informowania Zamawiającego o potrzebach remontów bieżących i kapitalnych oraz innych potrzebach związanych z pracą sygnalizacji. 11) Wykonawca ma obowiązek sporządzania propozycji rocznych planów rzeczowo-finansowych remontów bieżących, modernizacji oraz planów wieloletnich i remontów kapitalnych, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. W przedkładanych planach Wykonawca uwzględnia również potrzebę dostosowania sygnalizacji do obowiązujących w tym zakresie przepisów szczegółowych. 12) Wykonawca zobowiązany jest pełnić całodobowy dyżur telefoniczny pod co najmniej dwoma numerami telefonu. 13) Wykonawca ma obowiązek utrzymywania pełnej dyspozycyjności urządzeń sygnalizacji świetlnej które uległy uszkodzeniu np. na skutek nieprzewidzianych zdarzeń losowych jak: zdarzenia drogowe (kolizje, wypadki), wichury, trzęsienia ziemi czy awarii sygnalizacji świetlnej (np. przewrócone lub zniszczone sygnalizatory niskie lub wysokie, przepalone żarówki, wyświetlanie sygnałów kolizyjnych, przełączenie sygnalizacji na tryb pulsujący, wyłączenie sygnalizacji na ciemno) wówczas Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego przystąpienia do usuwania tych awarii - nie późniejszego niż w czasie 20 minut od czasu otrzymania informacji o ich zaistnieniu. Wykonawca na czas do usunięcia takiej awarii musi zapewni maksymalny poziom bezpieczeństwa ruchu drogowego. W przypadkach awarii zasilania energetycznego będącego w eksploatacji Rejonu Energetycznego w Elblągu Wykonawca niezwłocznie powiadomi odpowiednie służby celem usunięcia awarii energetycznej. O zaistniałych nieprzewidywalnych zdarzeniach lub awariach, które miały miejsce w godzinach od 7:30 do 15:30 Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego (telefonicznie, emailem, faxem) z jednoczesnym podaniem czasu ich usunięcia, natomiast powiadomienie o awariach zaistniałych w godzinach od 15:30 do 7:30 winno być zawarte w codziennej informacji (raporcie) o stanie sygnalizacji świetlnych składanych w formie faksu, emailem lub osobiście do Zamawiającego najpóźniej do godziny 9:00 każdego dnia roboczego. W przypadkach poważniejszych uszkodzeń czy awarii o przewidywanym wydłużonym czasie ich naprawy Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Miejskiego Centrum Kryzysowego oraz Komendy Miejskiej Policji w celu przejęcia przez nią sterowania ruchem drogowym. Zmiany w organizacji ruchu na czas usług Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Miejskim Inżynierem ds. zarządzania ruchem i Komendą Miejską Policji w Elblągu. 14) Wykonawca ma obowiązek nadzorowania prawidłowego działania układów zabezpieczeń kolizyjnych. 15) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia jednoznacznego i czytelnego wyświetlenia wszystkich sygnałów świetlnych oraz wyraźnego (zgodnego z przepisami) nadawania sygnałów dźwiękowych. 16) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia ochrony przeciwporażeniowej urządzeń sygnalizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami (badania i pomiary 1 raz do roku oraz po każdej naprawie). 17) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia konstrukcjom wsporczym sygnalizacji świetlnych odpowiedniej stabilności ich mocowania zapewniającej pełne bezpieczeństwo użytkownikom dróg. 18) Wykonawca ma obowiązek przestrzegania ustaleń Zamawiającego dotyczących programów funkcjonowania poszczególnych sygnalizacji, systemów koordynacyjnych oraz ustaleń dotyczących organizacji innych usług. 19) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia komputerowego systemu rejestracji pracy sygnalizacji świetlnych i udostępniania zawartych w nim danych Zamawiającemu w formie elektronicznej na dzień 30.czerwca i na dzień 31 grudnia każdego roku. 20) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej sygnalizacji świetlnej zgodnie z przepisami o eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181z póź. zm.), dla każdej sygnalizacji świetlnej osobno. Dokumentacja eksploatacyjna zawierać musi między innymi: plan sytuacyjny skrzyżowania (w przypadku sygnalizacji świetlnej - ostrzegawczej plan sytuacyjny odcinka drogi na której jest ona zlokalizowana) z lokalizacją urządzeń sygnalizacyjnych, przebiegiem kabli zasilających, sygnalizacyjnych i koordynacyjnych, wykaz ilościowy z podaniem typu zamontowanych urządzeń sygnalizacyjnych, schemat rozszycia kabli sygnalizacyjnych, aktualny program pracy sterownika, bieżące zapisy o dokonanych czynnościach eksploatacyjnych i konserwacyjnych, aktualne badania i pomiary skuteczności ochrony od porażeń, oporności izolacji kabli i oporności uziemień. 21) Wykonawca ma obowiązek przechowywania dokumentacji wymienionych w pkt. 20) w sposób wykluczający możliwość ich zagubienia lub zniszczenia. Dokumentacja jest własnością Zamawiającego i Wykonawca zobowiązany jest udostępnić ją Zamawiającemu na każde życzenie. W przypadku braku powyższych dokumentacji eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany jest je niezwłocznie założyć lub uzupełnić. 22) Wykonawca ma obowiązek programowania rozwoju układu pracy sygnalizacji, celem wymiany poszczególnych elementów sygnalizacji na elementy o wyższej klasie technicznej, energooszczędne, spełniające aktualne przepisy prawa. 23) Wykonawca ma obowiązek obsługiwania ruchu pojazdów nienormatywnych (ponadgabarytowych), za które należność pokrywać będzie przewoźnik. 24) W przypadku przebudowy drogi Wykonawca ma obowiązek (w imieniu Zamawiającego), sprawdzenia zakresu zrealizowanej przebudowy urządzeń oraz kompletności dokumentacji technicznej sygnalizacji, która jest przekazywana / odbierana po realizacji przez inne firmy. 25) Wykonawca ma obowiązek dostarczania Zamawiającemu aktualnych i starych programów sygnalizacji świetlnych oraz map sytuacyjnych z zaznaczonymi nowymi i starymi urządzeniami sygnalizacyjnymi. 26) W przypadku zmiany przepisów prawnych związanych z przedmiotem umowy, nakładających nowe obowiązki na zarządcę dróg, Wykonawca ma obowiązek przejęcia ich do wykonywania. 27) Wykonawca ma obowiązek do dochodzenia w imieniu Zamawiającego roszczeń wynikłych z tytułu zniszczenia przez osoby trzecie urządzeń będących w jego obsłudze. 28) Wykonawca w okresie świadczenia usługi zabezpiecza odpowiednie środki transportu i zaplecze magazynowe zlokalizowane w takiej odległości od centrum (pl. Jagiellończyka), aby od chwili zgłoszenia awarii sygnalizacji świetlnej mógł przystąpić, w czasie nie dłuższym niż 20 min, do jej usunięcia. 29) W razie stwierdzenia usterek w wykonywaniu zamówienia Zamawiający powiadamia Wykonawcę. W jego obecności stwierdza fakt zaistniałego niedociągnięcia i wyznacza termin jego usunięcia. Powyższy fakt strony potwierdzają spisaniem protokołu. 30) Wykaz skrzyżowań i sygnalizatorów objętych usługą zawarty jest w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji usługi pogotowia drogowego: 1) Wykonawca wykona usługi zgodnie z: a) obowiązującymi przepisami, ustawami, rozporządzeniami, w tym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181z późn. zm.) b) wytycznymi, instrukcjami c) Polskimi Normami i aprobatami technicznymi d) Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi wydanymi przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych (po zmianie nazwy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) i Ministra Infrastruktury e) Zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną przy zachowaniu wszelkich norm bezpieczeństwa i przepisów BHP f) Zleceniami i poleceniami Zamawiającego 2) Wykonawca zobowiązany jest podejmować działania interwencyjne zgłoszone telefonicznie/e-mailowo przez: - Zamawiającego (w godzinach pracy urzędu), - Miejskie Centrum Kryzysowe (po godz. pracy urzędu) - KMP Elbląg (całodobowo) a) W sytuacjach zagrażających bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego wskazywane jest, aby Zamawiający podejmował zabezpieczenie zagrożonego miejsca w trybie PILNYM tj. w ciągu 3 godz. W przypadku stwierdzonych niewielkich uszkodzeń znaków lub urządzeń brd na skutek wandalizmu lub kolizji drogowej, gdy tarcze znaków są np. obrócone lub znak jest lekko pochylony do zadań Wykonawcy należeć będzie tylko wyprostowanie znaku w sposób ręczny lub mechaniczny muszą być one naprawione niezwłocznie, tj. nie później niż w ciągu doby od chwili zgłoszenia tej potrzeby do Wykonawcy. b) Potrzebę zakupu i odtworzenia zniszczonej konwencjonalnej tarczy znaku lub urządzenia brd Wykonawca zgłasza Zamawiającemu i po uzgodnieniu z nim dokonuje naprawy w ciągu kolejnych 7 dni roboczych, a tablic o treści wymagającej uzgodnienia z Zamawiającym w ciągu 14 dni roboczych. c) Wykonawca na specjalne polecenie Zamawiającego w ramach tej usługi będzie realizować również: - 1 kontrolę oznakowania dróg publicznych w pobliżu szkół podstawowych i gimnazjów w miesiącu sierpniu - 2 kontrole oznakowania przejazdów kolejowych w miesiącu kwietniu i wrześniu d) Raport pisemny ze realizowanych napraw sporządzany będzie i przekazywany jednorazowo na koniec każdego miesiąca. Raport powinien zawierać m.in. wykaz dróg, na których została wykonana naprawa, datę i godzinę wykonania naprawy, ilość i asortyment znaków naprawianych/ montowanych. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport będzie stanowił załącznik do faktury. e) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia komputerowego rejestru ulic, w którym za I i II półrocze każdego roku będą zapisywane zrealizowane wg. raportów naprawy Wzór tabeli umieszczono na str. 14 Załącznika nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Informacje te będą przekazywane w formie elektronicznej dla Zamawiającego do dnia 31 lipca za I półrocze i do dnia 31 stycznia za II półrocze. 3) Wykonawca prowadzić będzie całodobowy dyżur telefoniczny podczas, którego należy podejmować natychmiastową interwencję i wykonywać zabezpieczenia organizacji ruchu drogowego. Odpowiednią ilość znaków pionowych i słupków drogowych niezbędną do natychmiastowego oznakowania nieprzewidzianych zdarzeń zgodnie z wykazem jak na str. 13 Załącznika nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ zabezpieczy Wykonawca. 4) Wykonawca zapewni dla realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne zaplecze techniczne: materiałowe i sprzętowe, a w szczególności: a) Samochód osobowy lub osobowo/towarowy (min. 2 osobowy), b) Cyfrowy aparat fotograficzny, c) Komputer z łączem internetowym i faks, d) Asortyment znaków awaryjnych (wymienionych na str. 13 Załącznika nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ) e) Magazyn do przechowywania znaków i urządzeń brd. 5) Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zapewnić należyty ład i porządek w miejscu realizowanych usług. 6) Wykonawca ma obowiązek do dochodzenia w imieniu Zamawiającego roszczeń wynikłych z tytułu zniszczenia przez osoby trzecie urządzeń będących w jego obsłudze. 7) Wykonawca każdorazowo zapewni warunki techniczne i organizacyjne dla dokonania odbioru świadczonych usług. 8) W razie stwierdzenia usterek w wykonywaniu zamówienia Zamawiający powiadamia Wykonawcę. W jego obecności stwierdza fakt zaistniałego niedociągnięcia i wyznacza termin jego usunięcia. Powyższy fakt strony potwierdzają spisaniem protokołu. 9) W przypadku stwierdzenia, w wykonaniu zamówienia, wystąpienia wad nie nadających się do usunięcia Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie, jeżeli wady te umożliwiają użytkowanie budowli. 10) Wykazy stanowiące integralną część Załącznika Nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ a) Wykaz dróg publicznych i wewnętrznych objętych usługą - str. 4-12 b) Wykaz znaków pionowych i słupków drogowych niezbędnych do zastosowania w przypadkach awaryjnych - str.13 c) Wzór tabeli dla rejestracji elektronicznej zauważonych nieprawidłowości na ulicach miasta - str.14 5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji od daty odbioru usług wykonanych zgodnie z Załącznikiem nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ dla pozycji II od nr 1 do nr 31 druku KOSZTORYS OFERTOWY stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. 6. Na czas obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 1 000 000,00 zł, którą Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu na jego wezwanie. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMP Consultant Artur Paź, ul. Sobieskiego 16A/21, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 860226,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637171,98

  • Oferta z najniższą ceną: 637171,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1069042,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.