eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 4 - 31,5 oraz 31,5 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren Gminy Stare Babice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-21

Stare Babice: Dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 4 - 31,5 oraz 31,5 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren Gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 73838 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17095 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 4 - 31,5 oraz 31,5 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren Gminy Stare Babice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego łamanego klińca dolomitowego o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 4 - 31,5 mm oraz 31,5 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice. 2. Warunki wykonania dostaw i obowiązki Wykonawcy: 1) Czas, miejsce, ilość dostawy oraz ładowność samochodu każdorazowo będą zgłaszane na 2 dni robocze wcześniej przez przedstawiciela Zamawiającego faksem bądź telefonicznie. W związku z tym, że dostawy kruszywa będą się odbywały na drogi gruntowe o podłożu i warunkach dojazdu często nieprzystosowanym do dużego tonażu samochodów je dowożących, pracownik Zamawiającego może w zamówieniu określić potrzebę dostarczenia kruszywa mniejszymi samochodami np. o ładowności poniżej 20 ton. W przypadku, gdy Wykonawca zignoruje powyższe i kruszywo dostarczy pojazdami przekraczającymi dopuszczalną ładowność, wówczas kruszywo nie będzie odebrane i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. 2) Wykonawca dostarczy wskazane kruszywo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca w dokumentach odbioru wskaże miejsce (ulica i miejscowość) dostaw oraz poda ilość dostarczonego kruszywa z wyszczególnieniem na drogowe lub betonowe. 4) Kierowca samochodu ciężarowego dostarczającego kruszywo jest zobowiązany do rozciągnięcia kruszywa po drodze zgodnie ze wskazówkami operatora równiarki lub innego sprzętu rozgarniającego kruszywo. 5) Dostawy realizowane będą sukcesywnie w momentach wykonywania prac naprawczych na drogach gminnych. Zamawiający przewiduje, że zgłoszone dzienne zapotrzebowanie na kruszywo będzie wynosić około 100 - 250 ton w zależności od potrzeb remontowych. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość zwiększenia limitu, o czym Zamawiający poinformuję Wykonawcę. 6) Wykonawca w swojej ofercie musi podać średnią stawkę za transport uwzględniającą dostawę kruszywa samochodami o różnej ładowności wliczając ją w cenę kruszywa. 7) Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 7:00 do 18:00 w ilości podanej w zamówieniu. Nie dopuszcza się sytuacji, w której przerwa pomiędzy poszczególnymi kursami samochodów dostarczających kruszywo danego dnia wynosiła więcej niż godzinę. W sytuacji przerwy pomiędzy dostawami kruszywa powyżej dwóch godzin, Wykonawca zostanie obciążony karami przewidzianymi w umowie. 8) Transport kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca. 9) Za jakość dostarczonych materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca. 10) Dostarczane kruszywo drogowe - kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm musi odpowiadać PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Dostawca do każdej dostarczonej partii kruszywa dolomitowego musi dołączyć deklarację zgodności wyrobu z w/w dokumentem. 11) Dostarczany beton kruszony nie może zawierać elementów stalowych, szklanych odpadów, cegieł, śmieci itp. ani też grubszych frakcji niż 31,5 lub 63 mm (w zależności od zamówionej frakcji). 12) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z dostawą kruszywa (tj. materiał nie zgodny z wymogami SIWZ), Wykonawca zobowiązuje się do jego usunięcia w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia oraz dostarczenie nowego kruszywa zgodnego z wymaganiami SIWZ i jego wbudowania w remontowany odcinek drogi również na własny koszt. Dodatkowo za dostarczenie kruszywa niezgodnego z wymogami SIWZ naliczane będą kary przewidziane w umowie. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w czasie 24 godzin, Zamawiający może usunąć wadliwe kruszywo na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 13) Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiednich pojazdów, zapewniających dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. 14) Pojazdy dostarczające kruszywo muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie dostarczania kruszywa. 15) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 16) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego tj. Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. 17) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. 18) W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane dostawy. 19) W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie dostawy kruszywa Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. 20) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostaw objętych niniejszą umową w trybie awaryjnym innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 21) Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury. 3. Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych dostaw. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania dostaw w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 4. Wady ujawnione w czasie odbioru będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Zabezpieczenia interesów osób trzecich b) Ochrony środowiska c) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu wykonywania dostaw e) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac drogowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 60.12.20.00 - 60.12.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kruszywosrt Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe, ul. Marglowa 83, 26-800 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220170,00

  • Oferta z najniższą ceną: 220170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262605,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.