Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Chełm: Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pt. Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 73810 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych im. Gen. Zygmunta Bohusza-Szyszko , ul. Graniczna 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5603931, faks 82 5603931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pt. Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pt. Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego . Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania: zadanie 1 -Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zadanie 2 -Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pt. Wiedza i umiejętności droga do sukcesu zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Zakres zamówienia obejmuje: ZADANIE 1: - bieżące kontakty z Urzędem Marszałkowskim w Lublinie (IP) - stała współpraca z Dyrektorem Szkoły - koordynacja wszelkich działań w sferze organizacyjnej i finansowej projektu - kontrola oraz nadzór merytoryczny nad realizacją projektu zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami - nadzór nad terminowym i zgodnym z budżetem projektu wydatkowaniem środków - nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu działań oraz zadań realizowanych przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami - opracowanie zakresu działań osób zarządzających projektem, koordynowanie prawidłowego funkcjonowania tego zespołu - współpraca z pracownikami administracyjnym i specjalistą ds. rozliczeń finansowych projektu - koordynowanie organizacji i dokumentowania spotkań zespołu projektowego - bezpośredni kontakt z realizatorami i odbiorcami projektu. - przygotowanie, realizacja, rozliczenie i kontrola wydatkowania środków zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - ewaluacja wskaźników projektu - sprawozdawczość - archiwizacja dokumentacji projektowej - dokonywanie zmian w porozumieniu z IP - obowiązkowy udział podczas audytu, kontroli merytorycznych, finansowych projektu - śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i UE ZADANIE 2: - stałą współpracę z koordynatorem Projektu, zastępowanie go w razie nieobecności - rekrutacja uczestników projektu, założenie teczek uczestnikom - opracowanie zakresu działań osób szkolących w projekcie, koordynowanie prawidłowego funkcjonowania tego zespołu - układanie grafiku szkoleń, pomoc w organizacji szkoleń - promocja projektu - kontrola prawidłowości prowadzenia kart pracy i dzienników zajęć - utrzymywanie bieżącego kontaktu z osobami zatrudnionymi w projekcie - nadzór merytoryczny nad jakością prowadzonych zajęć. - monitoring szkoleń - opracowaniu narzędzi służących do ewaluacji działań w trakcie realizacji projektu oraz po jego zakończeniu oraz dokonywanie ewaluacji postępów uczestników/uczestniczek - przygotowywanie harmonogramów zajęć i przedkładanie ich Koordynatorowi projektu - przedkładanie Koordynatorowi projektu wniosków o dokonanie wszelkich zmian dotyczących zajęć - udział w spotkaniach oraz pracach Zespołu Projektowego odpowiedzialnego za realizację zadań merytorycznych Projektu - inne zadania powierzone przez Zamawiającego związane z realizacją Projektu - sprawdzanie i podpisywanie kart czasu pracy asystenta koordynatora, - dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora - inne zadania powierzone przez Zamawiającego związane z realizacją Projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1 i 2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1 i 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1 i 2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1 i 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1 i 2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) ) odpowiednio dla zadania 1 i 2. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1 i 2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1 i 2. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1 i 2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1 i 2. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z ofertą stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale (ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa). 2. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstchelm.vel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół Technicznych, ul. Graniczna 2, 22-100 Chełm.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Technicznych, ul. Graniczna 2, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - bieżące kontakty z Urzędem Marszałkowskim w Lublinie (IP) - stałą współpracę z Dyrektorem Szkoły - koordynację wszelkich działań w sferze organizacyjnej i finansowej projektu - kontrolę oraz nadzór merytoryczny nad realizacją projektu zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami - nadzór nad terminowym i zgodnym z budżetem projektu wydatkowaniem środków - nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu działań oraz zadań realizowanych przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami - opracowanie zakresu działań osób zarządzających projektem, koordynowanie prawidłowego funkcjonowania tego zespołu - współpracę z pracownikami administracyjnym i specjalistą ds. rozliczeń finansowych projektu - koordynowanie organizacji i dokumentowania spotkań zespołu projektowego - bezpośredni kontakt z realizatorami i odbiorcami projektu. - przygotowanie, realizację, rozliczenie i kontrolę wydatkowania środków zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - ewaluację wskaźników projektu - sprawozdawczość - archiwizację dokumentacji projektowej - dokonywanie zmian w porozumieniu z IP - obowiązkowy udział podczas audytu, kontroli merytorycznych, finansowych projektu - śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i UE - sprawdzanie i podpisywanie kart czasu pracy asystenta koordynatora, - dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora - inne zadania powierzone przez Zamawiającego związane z realizacją Projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pt. Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - stałą współpracę z koordynatorem Projektu, zastępowanie go w razie nieobecności - rekrutację uczestników projektu, założenie teczek uczestnikom - opracowanie zakresu działań osób szkolących w projekcie, koordynowanie prawidłowego funkcjonowania tego zespołu - układanie grafiku szkoleń, pomoc w organizacji szkoleń - promocję projektu - kontrolę prawidłowości prowadzenia kart pracy i dzienników zajęć - utrzymywanie bieżącego kontaktu z osobami zatrudnionymi w projekcie - nadzór merytoryczny nad jakością prowadzonych zajęć. - monitoring szkoleń - opracowanie narzędzi służących do ewaluacji działań w trakcie realizacji projektu oraz po jego zakończeniu oraz dokonywanie ewaluacji postępów uczestników/uczestniczek - przygotowywanie harmonogramów zajęć i przedkładanie ich Koordynatorowi projektu - przedkładanie Koordynatorowi projektu wniosków o dokonanie wszelkich zmian dotyczących zajęć - udział w spotkaniach oraz pracach Zespołu Projektowego odpowiedzialnego za realizację zadań merytorycznych Projektu - inne zadania powierzone przez Zamawiającego związane z realizacją Projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.