eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-18

Zgierz: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza
Numer ogłoszenia: 7374 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu , pl. Kilińskiego 7, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162149, faks 042 7162149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Urzędu Miasta Zgierza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Informacje ogólne: 1) Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i czystości na 149 przystankach autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza, zwanych dalej przystankami. 2) Wykaz przystanków stanowią załączniki nr 1 oraz nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby przystanków objętych przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20 szt. 4) Przystanek, jest to miejsce zatrzymywania się pojazdów transportu publicznego, oznaczone odpowiednimi znakami drogowymi wraz z przynależnym chodnikiem o długości 10 metrów przed i 10 metrów za znakiem przystankowym. 5) Przystanek jest wyposażony w kosz na śmieci. 6) Przystanek może być wyposażony w słupek przystankowy lub wiatę z znakiem przystankowym. II. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest od poniedziałku do soboty (włącznie) w czasie całego roku kalendarzowego, do wykonywania na przystankach następujących czynności: a/ utrzymania porządku na chodnikach przynależnych do przystanków oraz wokół wiat na powierzchni określonej w pkt I.4, a także na pętlach autobusowych i tramwajowych na których znajdują się przystanki, b/ W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być uprzątane z śniegu, błota, lodu i innych zanieczyszczeń oraz posypywane piaskiem, codziennie w każdy dzień tygodnia, powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych, na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego w (przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania), c/ opróżniania koszy na śmieci i wywóz odpadów zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z póź. zmianami), d/ bieżącego uzupełniania brakujących koszy na śmieci, e/ zrywania ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach bez zgody Zamawiającego, f/ usuwania ogłoszeń z oszklonych części wiat. 2) Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach: a/ mycie wiat przystankowych oraz wskazanych słupków przystankowych cztery razy w ciągu roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym za pomocą myjki wysokociśnieniowej. Czynności opisane w niniejszym punkcie powinny zostać ukończone w ciągu 14 dni od uzgodnionej daty rozpoczęcia prac, b/ zgromadzenia zapasów piasku niezbędnego do posypywania przystanków w okresie zimowym. 3) Do zadań Wykonawcy będzie należał odbiór koszy od Zamawiającego bądź wskazanego przez Zamawiającego dostawcę oraz uzupełnianie ich braków na przystankach. 4) Kosze na śmieci będą kupowane przez Zamawiającego i ustawiane na przystankach komunikacji miejskiej przez Wykonawcę. 5) Wykonawca zobowiązuje usunąć śmieci, śnieg oraz posypać piaskiem w trybie awaryjnym wskazane przez Policję, Straż Miejską lub Dyżurną Służbę Prezydenta przystanki. 6) Prace objęte niniejszą umową Wykonawca będzie realizował zgodnie z zapisami: a/ ustawy z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z póź. zmianami), b/ regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy miasto Zgierz (uchwała Rady Miasta Zgierza nr XLIV/428/06 z dnia 23 lutego 2006r.) ogłoszona w Monitorze Samorządowym Miasta Zgierza, dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego oraz w prasie lokalnej, c/ ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (tekst jednolity Dz. U. Nr 185 poz. 1243 z póź. zmianami). 7) Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wytwórcy i posiadacza odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (tekst jednolity Dz. U. Nr 185 poz. 1243 z póź. zmianami). III. Częstotliwość wykonywania czynności: 1) W okresie kiedy nie ma opadów śniegu czynności określone w pkt II.1 powinny być wykonywane od poniedziałku do soboty (włącznie): a/ codziennie do godz. 12.00, w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 1, b/ co drugi dzień do godz. 12.00, w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 2, 2) W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być na bieżąco uprzątane z śniegu, błota, lodu i innych zanieczyszczeń i posypywane piaskiem codziennie w każdy dzień tygodnia. Powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych, na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego (w przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania). 3) Działania opisane w pkt. II. 5 powinny zostać zakończone w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia. IV. Kontrola wykonywanych prac: 1) Jakość wykonywanych prac będzie kontrolowana przez pracowników Zamawiającego. 2) Kontrola wykonania prac objętych umową może odbywać się w godz. 12.00 - 14.00, po wcześniejszym telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy, którego przedstawiciel będzie mógł w niej uczestniczyć. 3) Za zanieczyszczenia będące następstwem czynów o charakterze chuligańskim zaistniałe po godz. 14.00 Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza stanowiące 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: - aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z uwzględnieniem w szczególności art. 7 ust. 5 wyżej wymienionej ustawy. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz zezwolenia złożonego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę o wartości 250 000,00 zł odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (związaną z przedmiotem zamówienia), tj. usługę sprzątania, zamiatania i odśnieżania ulic, potwierdzoną załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych usług z załączonym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, w szczególności: a) samochodem o ładowności nie mniejszej niż 700 kg oraz masie całkowitej nie większej niż 3500 kg każdy - 2 szt., b) myjką wysokociśnieniową - 1 szt., c) generatorem prądotwórczym zapewniającym niezależność zasilania myjki. od źródeł prądu - 1 szt. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - zatrudniają przeciętnie nie mniej niż 8 pracowników (średniorocznie) w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą możliwe, jeśli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo 2) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo 3) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadku istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, itp. Strony zgodnie ustalają, że w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT na usługi, będące przedmiotem umowy, wynagrodzenie umowne będzie podlegało waloryzacji o różnicę wysokości stawek VAT, zgodnie z obowiązującą w okresie wykonania umowy ustawą o podatku od towarów i usług /ustawa VAT/.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.03.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: Grzegorz Kowalski, kierownik MUK, tel.: (42) 716-21-49; - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 203, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 205, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, albo drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - wymagane jest telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: 42 71-43-200 - pod rygorem nie uznania tej czynności za wykonaną.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.