eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Remont dachu budynku Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Myślenice: Remont dachu budynku Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach.
Numer ogłoszenia: 73725 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego , ul. 3 Maja 97b, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 0-12 272 01 18, faks 0-12 274 35 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sredniawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła średnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach, wymianę pokrycia dachowego, wymianę wadliwie wykonanego przedłużenia krokwi z częściową wymianą uszkodzonych przez kornik elementów konstrukcji więźby dachowej, wykonanie wiatroizolacji, przemurowanie uszkodzonych kominów ponad dachem, wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dotyczące przedmiotu zamówienia i ich ocena O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych). 5.Oferują przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego. Warunek uważa się za spełniony, jeśli przedmiot zamówienia zostanie objęty 5 letnią gwarancją i rękojmią. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia, nie spełnia(. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczących przedmiotu zamówienia, które należy załączyć do oferty Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia do niniejszej SIWZ wraz z aktualnym na dzień składania ofert dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (aktualny: odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sredniawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 12:00, miejsce: sekretariat zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.