eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › usługę w zakresie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania inwestycyjnego pn.Rozbudowa budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głogowie Znak sprawyZP/16/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Głogów: usługę w zakresie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głogowie Znak sprawy: ZP/16/2009
Numer ogłoszenia: 73719 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługę w zakresie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głogowie Znak sprawy: ZP/16/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ul. Kościuszki 15 i reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją PB, pozwoleniem na budowę i przepisami Prawa budowlanego (art.25 i art.26 ustawy z dn.7 lipca 1994r.; tekst jednolity Dz. U. Z 2006r, Nr 156 poz. 118 z późn. zmianami). Podstawowe parametry inwestycji: - powierzchnia zabudowy - 1172,8 m2 - powierzchnia użytkowa - 3047,5 m2 - kubatura - 15237,2 m3 Forma architektoniczna Zaprojektowano regularną symetryczną bryłę nawiązującą swoją formą do budynku istniejącego. Z budynkiem istniejącym połączono projektowany obiekt za pomocą podpiwniczonego łącznika, którego szerokość pozwala na swobodną komunikację pomiędzy obiektem istniejącym i projektowanym. Dla bryły głównej przyjęto układ konstrukcyjny podłużny, czterotraktowy (4 x 7,20 m), dla łącznika dwutraktowy, poprzeczny (2x 6,60 m). Od strony południowej zlokalizowano jednokondygnacyjny, obudowany, przelotowy podjazd karetek z podnoszonymi bramami. Przyjęte materiały wykończeniowe oraz elementy architektoniczne nawiązują do formy budynku istniejącego. Poziom posadzki projektowanej przyjęto jak w budynku istniejącym. Wyposażenie w instalacje INSTALACJE ELEKTRYCZNE o instalacja oświetlenia ogólnego i miejscowego, o instalacja oświetlenia awaryjnego w tym: bezpieczeństwa, ewakuacyjne, kierunkowe, o instalacja oświetlenia zewnętrznego o gniazda wtykowe ogólne, o gniazda wtykowe medyczne, o zasilanie urządzeń technicznych (aparatura medyczna) o zasilanie szaf klimatyzacyjnych i wentylacji, o instalację połączeń wyrównawczych, o instalację sieci logicznej i telefonicznej o instalacja lamp bakteriobójczych o instalacja odgromowa INSTALACJE SANITARNE o instalacja wody zimnej, cwu, cyrkulacji, p-poż. o Instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej o Instalacja gazów medycznych o Instalacja co o Instalacja wentylacji mechanicznej o Klimatyzacja o Instalacja zasilania nagrzewnic UWAGA: pełna dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót do wglądu u Zamawiającego - Dział Techniczny - budynek Administracji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano- instalacyjnymi związanymi z budową lub przebudową obiektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków publicznych, w tym jednego o kubaturze co najmniej 15 000 m3. 3. Wykażą się, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia, w tym: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, i z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym; - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, i z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym; - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, i z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym; Do oferty należy załączyć kopie uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do PIIB. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IV siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/ w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 44 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonanych usług z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały z należytą starannością np.: referencje; 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Ponadto w złożonej ofercie musi znajdować się Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów (np. konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ulica Kosciuszki 15, 67-200 Głógów - budynek D, Dział Administracyjnyh.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ulica Kościuszki15, 67-299 Głogów, Budynek Dyrekcji - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.