eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › usługa transportu sanitarnego Z i T II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 73711 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Wrocław: usługa transportu sanitarnego Z i T II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 54082-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 29046900000, ul. ul. Koszarowa  5, 51-149   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3261325 w. 128, faks 71 3260622, e-mail elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługa transportu sanitarnego Z i T II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN 23/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.     Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie: a) przewozu pacjentów nie wymagających transportu specjalistycznego sanitarnego; b) przewozu materiału do badań diagnostycznych, krwi i preparatów krwiopochodnych, dokumentacji medycznej.   2.     W zależności od okoliczności Zamawiający przewiduje poniższe rodzaje transportu: a) transport zwykły (T) - skład dwuosobowy (ratownik medyczny lub sanitariusz szpitalny lub ratownik - kwalifikowana pierwsza pomoc + kierowca) do przewozu pacjentów nie wymagających transportu S lub P - zadanie nr 1; b) transport zwykły (Z) - skład jednoosobowy do przewozu krwi, preparatów krwiopochodnych, materiału diagnostycznego oraz dokumentacji medycznej - zadanie nr 2.   3.     Liczba zleceń na przewóz wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa ilość  przewozów  w okresie wykonywania  usługi   to: - zadanie nr 1: przewóz zespołu T -  750, w tym  85 poza grancie   Wrocławia - zadanie nr 2: przewóz zespołu Z -  225.   4.     Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przewozu w systemie całodobowym przez wszystkie bez wyjątku dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1: transport zwykły T
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, unieważnił postępowanie na usługę transportu sanitarnego Z i T II - PN 23/17 w zakresie zadania nr 1: transport (T) w związku z tym, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie W postępowaniu zostały złożone cztery oferty: 1) oferta nr 1833 przez Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50 - 507 Wrocław z ceną oferty dla zadania nr 1: brutto 132 500,00 zł i terminem dojazdu karetki do Zamawiającego nie dłuższym niż: 40 minut. 2) oferta nr 1839 przez Luxury Medical Care Sp. z o.o. - Sp. K., ul. Słomińskiego 17/47, 00-195 Warszawa z ceną oferty dla zadania nr 1: brutto 88 415,00 zł i terminem dojazdu karetki do Zamawiającego nie dłuższym niż: 30 minut. 3) oferta nr 1835 przez HAN-MED Hanna Kmiecik z siedzibą we Wrocławiu, ul. Wałbrzyska 26, 52 - 314 Wrocław z ceną oferty brutto dla zadania nr 1: brutto 7 818,00 zł i terminem dojazdu karetki do Zamawiającego nie dłuższym niż: 5 minut. 4) oferta nr 1840 przez GREMEDIG Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, ul. Teligi 21, 42 - 215 Częstochowa z ceną oferty dla zadania nr 1: brutto 229 150,00 zł i terminem dojazdu do Zamawiającego nie dłuższym niż 5 minut. Oferta nr 1835 złożona przez HAN-MED Hanna Kmiecik z siedzibą we Wrocławiu została odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Oferta tego Wykonawcy w zakresie zadania nr 1 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, co Wykonawca potwierdził w swoim wyjaśnieniu z dnia 10.04.2017r. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 1: transport (T) kwotę: 52 500,00 zł. Oferta z najniższą ceną została złożona przez Luxury Medical Care Sp. z o.o. - Sp. K. ul. Słomińskiego 17/47, 00 - 195 Warszawa na kwotę 88 415,00 zł. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla zadania nr 1: transport (T) do kwoty oferty z najniższą ceną.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie n 2: transport zwykły Z
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GREMEDIG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie,  ,  ul. Teligi 21,  42-215,  Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7 200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7 200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51 075.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.