To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-26
Ogłoszenie nr 73711 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Wrocław: usługa transportu sanitarnego Z i T II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54082-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
29046900000, ul.
ul. Koszarowa
5,
51-149
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 3261325 w. 128, faks
71 3260622, e-mail
elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa transportu sanitarnego Z i T II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN 23/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie: a) przewozu pacjentów nie wymagających transportu specjalistycznego sanitarnego; b) przewozu materiału do badań diagnostycznych, krwi i preparatów krwiopochodnych, dokumentacji medycznej. 2. W zależności od okoliczności Zamawiający przewiduje poniższe rodzaje transportu: a) transport zwykły (T) - skład dwuosobowy (ratownik medyczny lub sanitariusz szpitalny lub ratownik - kwalifikowana pierwsza pomoc + kierowca) do przewozu pacjentów nie wymagających transportu S lub P - zadanie nr 1; b) transport zwykły (Z) - skład jednoosobowy do przewozu krwi, preparatów krwiopochodnych, materiału diagnostycznego oraz dokumentacji medycznej - zadanie nr 2. 3. Liczba zleceń na przewóz wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa ilość przewozów w okresie wykonywania usługi to: - zadanie nr 1: przewóz zespołu T - 750, w tym 85 poza grancie Wrocławia - zadanie nr 2: przewóz zespołu Z - 225. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przewozu w systemie całodobowym przez wszystkie bez wyjątku dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1: transport zwykły T |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, unieważnił postępowanie na usługę transportu sanitarnego Z i T II - PN 23/17 w zakresie zadania nr 1: transport (T) w związku z tym, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie W postępowaniu zostały złożone cztery oferty: 1) oferta nr 1833 przez Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50 - 507 Wrocław z ceną oferty dla zadania nr 1: brutto 132 500,00 zł i terminem dojazdu karetki do Zamawiającego nie dłuższym niż: 40 minut. 2) oferta nr 1839 przez Luxury Medical Care Sp. z o.o. - Sp. K., ul. Słomińskiego 17/47, 00-195 Warszawa z ceną oferty dla zadania nr 1: brutto 88 415,00 zł i terminem dojazdu karetki do Zamawiającego nie dłuższym niż: 30 minut. 3) oferta nr 1835 przez HAN-MED Hanna Kmiecik z siedzibą we Wrocławiu, ul. Wałbrzyska 26, 52 - 314 Wrocław z ceną oferty brutto dla zadania nr 1: brutto 7 818,00 zł i terminem dojazdu karetki do Zamawiającego nie dłuższym niż: 5 minut. 4) oferta nr 1840 przez GREMEDIG Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, ul. Teligi 21, 42 - 215 Częstochowa z ceną oferty dla zadania nr 1: brutto 229 150,00 zł i terminem dojazdu do Zamawiającego nie dłuższym niż 5 minut. Oferta nr 1835 złożona przez HAN-MED Hanna Kmiecik z siedzibą we Wrocławiu została odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Oferta tego Wykonawcy w zakresie zadania nr 1 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, co Wykonawca potwierdził w swoim wyjaśnieniu z dnia 10.04.2017r. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 1: transport (T) kwotę: 52 500,00 zł. Oferta z najniższą ceną została złożona przez Luxury Medical Care Sp. z o.o. - Sp. K. ul. Słomińskiego 17/47, 00 - 195 Warszawa na kwotę 88 415,00 zł. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla zadania nr 1: transport (T) do kwoty oferty z najniższą ceną. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie n 2: transport zwykły Z |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7 200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.