To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Sanok: dostawa akcesoriów do sprzątania i płynów do zmywarek gastronomicznych dla SPZOZ w Sanoku
Numer ogłoszenia: 73695 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43713 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa akcesoriów do sprzątania i płynów do zmywarek gastronomicznych dla SPZOZ w Sanoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do sprzątania oraz płynów do zmywarek gastronomicznych dla SPZOZ w Sanoku, z podziałem na 2 zadania, zgodnie z częścią V SIWZ Opis części zamówienia Wspólny słownik zamówień CPV: 39.22.43.00-1 szczotki, miotły, artykuły do sprzątania 39.88.12.10-1 detergenty do sprzątania W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego dostarczenia akcesoriów do sprzątania oraz płynów do zmywarek gastronomicznych na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Przedmiotowe dostawy będą realizowana przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.88.12.10-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa akcesoriów do sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Henry Kruse Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12035,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16289,86
Oferta z najniższą ceną: 10579,13 / Oferta z najwyższą ceną: 16289,86
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa płynów do mycia, płukania i nabłyszczania do zmywarek gastronomicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6154,30
Oferta z najniższą ceną: 6154,30 / Oferta z najwyższą ceną: 8450,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- na dostawę odczynników do badań mikrobiologicznych dla SPZOZ w Sanoku
- dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok
- na dostawę pieczywa dla SPZOZ Sanok
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- na dostawę mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, tabliczek informacyjnych, bhp i ppoż., urządzeń grzewczo-wentylacyjnych, stołów barowych koktajlowych oraz szaf metalowych depozytowych
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
więcej: Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.