eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Organizacja wycieczek szkolnych dla uczestników projektu pn. Aktywnie w przyszłość.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Nowy Sącz: Organizacja wycieczek szkolnych dla uczestników projektu pn. Aktywnie w przyszłość.
Numer ogłoszenia: 73688 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60840 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek szkolnych dla uczestników projektu pn. Aktywnie w przyszłość..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek szkolnych (krajoznawczych i edukacyjnych) dla uczestników projektu pn. Aktywnie w przyszłość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający podzielił zamówienie na dwa pakiety: a) Pakiet nr 1 - Organizacja wycieczek szkolnych dla uczestników projektu z terenu gminy Chełmiec. b) Pakiet nr 2 - Organizacja wycieczek szkolnych dla uczestników projektu z pozostałych gmin biorących udział w projekcie. 3. Poniższe wymogi dotyczą obu pakietów: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wskazane ramowe programy wycieczek są programami minimalnymi. Szczegółowe harmonogramy wycieczek, uzależnione m.in. od dostępności i godzin otwarcia poszczególnych obiektów w miejscach docelowych, zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. 3) Terminy wycieczek określone w kolumnie nr 4 załącznika nr 6 do specyfikacji należy traktować jako niezmienne. Terminy określone jako do uzgodnienia zostaną ustalone między Wykonawcą a Zamawiającym najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem wycieczki. 4) Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza możliwość nieznacznej zmiany terminu wycieczki: - z inicjatywy Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody wszystkich uczestników danej wycieczki oraz Zamawiającego, - z inicjatywy Zamawiającego pod warunkiem uzyskania zgody Wykonawcy. Zmiana taka będzie możliwa najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem wycieczki. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wyceny wszystkich wycieczek wchodzących w skład danego pakietu. W wyjątkowych sytuacjach zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z danej wycieczki. O rezygnacji z danej wycieczki Zamawiający poinformuje wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem wycieczki. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu niezrealizowanej wycieczki. 6) W kolumnie nr 5 załącznika nr 6 do specyfikacji określono maksymalną liczbę uczestników. Zmniejszenie liczby uczestników nie powoduje zmiany ceny wycieczki. O zmniejszeniu liczby uczestników danej wycieczki Zamawiający poinformuje wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem wycieczki. 7) Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z wykorzystaniem środków transportu (autokaru/-ów lub busów): a) dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, b) spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego pojazdów każdorazowo przed wyruszeniem w trasę, 8) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników wycieczki NNW, 9) Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe, 10) Wykonawca zapewni opiekę kompetentnego pilota na całej trasie wycieczki i opieki miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów, zgodnie z programem wycieczki (nie dotyczy wyjazdów do teatrów i kin), 11) Wykonawca zapewni bilety umożliwiające wstęp do atrakcji turystycznych/miejsc dla wszystkich uczestników wycieczki (o ile są wymagane), oraz opiekę pilota/ przewodnika mówiącego w j. polskim, jak również zapewnieni bilety do miejsc i obiektów dodatkowo ujętych w programie wycieczek (wraz z ewentualnym przewodnikiem). 12) W załączniku nr 6 do specyfikacji wpisano informacje o posiadaniu rezerwacji do danej atrakcji turystycznej/miejsca. W pozostałych przypadkach obowiązek rezerwacji spoczywać będzie na Wykonawcy. 13) Wykonawca zapewni bilety do kin i teatrów, 14) Wykonawca zapewni wyżywienie dla każdego uczestnika wycieczki (ciepły posiłek: frytki lub ziemniaki, kotlet schabowy lub udko z kurczaka, surówka warzywna, kompot) w każdym dniu trwania wycieczki. W przypadku wyjazdu do kina lub teatru, Wykonawca zamiast ciepłego posiłku powinien zapewnić wyżywienie w postaci 2 drożdżówek oraz soku jabłkowego lub pomarańczowego 0,33 l dla każdego uczestnika wycieczki. 15) W przypadku wycieczek dwudniowych Wykonawca zapewnia: a) całodzienne wyżywienie, tj.: 1 dnia - obiad i kolacja, 2 dnia - śniadanie i obiad, b) zakwaterowanie wszystkich uczestników w pokojach z węzłem sanitarnym, 16) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania zamówienia z należytą starannością, b) zapewnienia zastępczego środka transportu w przypadku awarii autokaru/-ów, celem uniknięcia opóźnień czasowych i nie zmniejszania (dot. limitu miejsc siedzących) liczby przewożonych uczestników, c)czuwania nad bezpieczeństwem uczniów i opiekunów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Aktywnie w przyszłość współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja wycieczek szkolnych dla uczestników projektu z terenu gminy Chełmiec.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATTIS s.c. Małgorzata Błachno - Wyrwicka, Katarzyna Lewandowska, ul. Borowego 15 lok. 58, 01-357 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42772,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65390,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82908,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Organizacja wycieczek szkolnych dla uczestnikó projektu z pozostałych gmin biorących udział w projekcie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATTIS s.c. M. Błachno-Wyrwicka, K. Lewandowska, ul. Borowego 15 lok. 58, 01-357 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56634,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60935,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60935,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.