eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT DACHÓW BUDYNKÓW NR 1 I 2, POMIESZCZEŃ PODDASZA WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM (bud.nr 1) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 3/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Grudziądz: REMONT DACHÓW BUDYNKÓW NR 1 I 2, POMIESZCZEŃ PODDASZA WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM (bud.nr 1) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 3/2016
Numer ogłoszenia: 73670 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24264 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHÓW BUDYNKÓW NR 1 I 2, POMIESZCZEŃ PODDASZA WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM (bud.nr 1) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 3/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów budynków nr 1 i 2, pomieszczeń poddasza wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem (bud.nr 1) w kompleksie wojskowym przy ul. Bema w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót zawartym w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym oraz na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: remont dachów budynków nr 1 i 2, pomieszczeń poddasza wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem (bud.nr 1) w kompleksie wojskowym przy ul. Bema w Grudziądzu, w tym m.in. Roboty budowlane (budynek nr 1 i 2) polegające na: wymiana pokrycia dachowego z gontu bitumicznego wraz z wymianą deskowania dachu; wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na gont bitumiczny; wymiana części elementów konstrukcyjnych dachu; odgrzybianie elementów drewnianych konstrukcji dachu; wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych; przemurowanie kominów; wymiana stolarki okiennej; oczyszczenie, odmalowanie elementów ozdobnych na dachu tj. lukarn z piaskowca oraz lukarn drewnianych; zaprojektowanie i wymiana instalacji odgromowej budynku; roboty tynkarskie i malarskie powierzchni ścian i sufitów; wywóz i utylizacja odpadów. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. W zakresie budynku nr 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również zaprojektowanie wymiany instalacji odgromowej a następnie jej wykonanie zgodnie z projektem technicznym oraz obowiązującymi przepisami i normami - dokumentacja winna być wykonana przez osobę uprawnioną. Dokumentacja winna składać się z następujących elementów: kosztorys inwestorski - 2 egz. przedmiar robót - 2 egz. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. projekt budowlano -wykonawczy - 4 egz. uzgodnienia wymagane przepisami Ustawy Prawo Budowlane i przepisami branżowymi Dokumentacja winna zostać przekazana w formie pisemnej jak powyżej oraz na jednym nośniku elektronicznym (CD). Dokumentacja na nośniku elektronicznym winna mieć formę opracowania w programie WORD, CAD, Norma lub w formacie PDF. Dokumentacja winna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) - w szczególności art. 29, art. 30 oraz aktami wykonawczymi do ww. Ustawy w zakresie m.in.: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz 1129 t.j.) Składając ofertę Wykonawca gwarantuje, że dokumentacja nie będzie naruszać praw osób trzecich, a w przypadku wystąpienia w tym względzie jakichkolwiek naruszeń zobowiązuje się ponieść pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tego tytułu. Przeniesienie autorskiego prawa majątkowego do dokumentacji nastąpi z dniem protokolarnego przekazania kompletnej i prawidłowo opracowanej dokumentacji (m.in. w zakresie: prawa do kopiowania, utrwalania, udostępniania, zwielokrotniania, rozpowszechniania, obrotu oryginałem lub egzemplarzami, użycie w celu dochodzenia roszczeń lub obrony swych praw). Dokumentacja ma zostać wykonana na etapie realizacji umowy zgodnie z jej postanowieniami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami oraz obowiązującymi przepisami i być kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do faktycznej wymiany instalacji odgromowej budynku, sprawowania w tym zakresie nadzoru inwestorskiego na podstawie dokumentacji jak powyżej, w cenach określonych jak w złożonej ofercie. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45261000-4 - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45261320-3 - kładzenie rynien KOD CPV: 71242000-6 - przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów KOD CPV: 45312311-0 - montaż instalacji piorunochronnej KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 2003 nr 120, poz.1126, z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. Nr 0, poz. nr 1409 z późn. zm.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika robót stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w danym zadaniu określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz ogólne warunki umowy. 5. Budynki - teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 6. Budynki w zakresie, których wykonywane będą roboty budowlane znajdują się na obszarze dawnego zespołu Komendantury Gubernatora Twierdzy Grudziądz powstałej w końcu XIX w. Zespół ten wpisany jest do wojewódzkiej oraz gminnej ewidencji zabytków i tym samym objęty jest ochroną konserwatorską. Zamawiający dysponuje wszelkimi uzgodnieniami w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania wszelkich obowiązujących przepisów i wymagań związanych z ochroną zabytków i wymaganą dokumentacją. Wykonawca winien zagwarantować spełnienie warunków, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. Nr 162, poz. 1568 z późn.zm.). 7. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 8. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 10. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w opisie przedmiotu zamówienia oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 11. Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na terenie robót ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej itp.); realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu; zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami; bezwzględnego przestrzegania wszystkich zasad, wypełniania obowiązków w zakresie usuwania azbestu wynikających z rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania i usuwania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz.1824) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2010 r. Nr 162 poz. 1089);Wykonawca winien wykonywać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu, użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz i substancji ropopochodnych itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2013 r. nr 0, poz. 21) oraz udokumentowania tych czynności. 15. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót remontowych złomu. Wywóz złomu z terenu budowy winien następować po pisemnym powiadomieniu inspektora o zamiarze wywozu według zestawienia ilościowego materiałów uzyskanych z demontażu (złom) odnoszącego się do konkretnych pozycji kosztorysowych ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny, kolorowy). Zaakceptowany dokument przez inspektora będzie stanowić podstawę i uprawnienie Wykonawcy do wywozu złomu. Wykonawca w zakresie wywozu odpadów itp. jest zobowiązany dostosować się do obowiązujących regulacji Zamawiającego w tym zakresie. Wywieziony złom winien zostać przeważony w obecności inspektora wyznaczonego po stronie Zamawiającego. Wartość złomu zostanie ustalona na etapie rozliczenia wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia - cena kosztorysowa wynikająca z faktury za wykonane roboty budowlane zostanie pomniejszona o wartość złomu zgodnie z § 9 Ogólnych Warunków Umowy. Wartość złomu zostanie ustalona następująco:- ilość kg złomu stalowego x 0,29 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) Zakazuje się dokonywanie wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu Dron. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa. Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 90 dni roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego terenu (obiektów) budowy Wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 do 15.30 i w piątki od godz. 7.00 do 13.00. Termin opracowania dokumentacji technicznej w zakresie budynku nr 1 - do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy, po protokolarnym odbiorze dokumentacji Wykonawca przystąpi do wymiany i wykonania instalacji odgromowej z zastrzeżeniem nie przekroczenia terminu całkowitego zakończenia wszystkich robót do 90 dni roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego terenu (obiektów) budowy Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.13.20-3, 71.24.20.00-6, 45.31.23.11-0, 90.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: REMONT DACHÓW BUDYNKÓW NR 1 I 2, POMIESZCZEŃ PODDASZA WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM (bud.nr 1) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 3/2016

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Andrzej Broszko, Sokoligóra 11/2, 87-400 Golub-Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276448,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233225,87

  • Oferta z najniższą ceną: 233225,87 / Oferta z najwyższą ceną: 419160,51

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.