eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łomnica i Wereszczyn oraz przebudowa świetlic w miejscowości Stare Załucze, Zabrodzie i Zawadówka gmina Urszulin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Urszulin: Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łomnica i Wereszczyn oraz przebudowa świetlic w miejscowości Stare Załucze, Zabrodzie i Zawadówka gmina Urszulin
Numer ogłoszenia: 73661 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łomnica i Wereszczyn oraz przebudowa świetlic w miejscowości Stare Załucze, Zabrodzie i Zawadówka gmina Urszulin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łomnica i Wereszczyn oraz przebudowa świetlic w miejscowości Stare Załucze, Zabrodzie i Zawadówka gmina Urszulin do wykonania w dwu zadaniach inwestycyjnych. Zadanie nr 1 Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łomnica i Wereszczyn Roboty w miejscowości Wereszczyn Przedmiotem zamówienia są prace zmierzające do stworzenia terenu rekreacyjnego na działce numer 176 w miejscowości Wereszczyn gm. Urszulin, poprzez budowę trawiastego boiska sportowego o wymiarach 25 x 40 m. Zakres prac obejmuje: Roboty ziemne 1. Przemieszczanie spycharkami mas ziemnych do 10 m w ilości 80 m3. 2. Mechaniczna rozbiórka i usunięcie nawierzchni drogowej bitumicznej grubości warstwy 3 cm na powierzchni 702 m2. 3. Oprysk herbicydem likwidującym roślinność na powierzchni 1000 m2 na trzy tygodnie przed rozpoczęciem prac ziemnych. 4. Mechaniczne zdjęcie i zabezpieczeniu warstwy humusowej po wcześniejszym spulchnieniu jej glebogryzarką i oczyszczeniu z resztek roślinnych na powierzchni 1000 m2. 5. Mechaniczne plantowanie terenu na powierzchni 1000 m2. 6. Przygotowanie i rozścielenie warstwy wegetacyjnej z mieszanki na terenie rozścielania i mechaniczne wymieszanie o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm na powierzchni 1000 m2. Mieszanka wykonana na bazie wcześniej zabezpieczonej i zdjętej warstwy humusowej 7. Ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej na powierzchni 1000m2 z mieszanki nasion traw (życica trwała 50%, kostrzewa czerwona 40%. wiechlina łąkowa 10%) siewnikiem perforacyjnym w ilości:30kg/1000m2 8. Wysiew nawozów mineralnych ręcznie: wynawożenie powierzchni boiska nawozem mineralnym otoczkowanym NPK 23-24-10 w ilości 25kg/1000m2; dwa tygodnie po wysiewie nasion wysiew nawozów organiczno-mineralnych o właściwościach biostymulujacych (minimum 10% zawartości aminokwasów) w ilości 20 kg/1000m2 9. Deszczowanie terenu powierzchni boiska do zakończenia wschodów i ukorzenienia się trawy z intensywnością zależną od warunków pogodowych przez okres ośmiu tygodni Roboty montażowe 1. Osadzenie w gruncie tulei i stojaków obsady przedniej do piłki nożnej szt. 2. 2. Ustawienie i zamocowanie w gotowych otworach bramek stalowo drewnianych do piłki nożnej szt. 2, o wym.: 5 x 2 m wraz z siatkami, Siatki z tkaniny syntetycznej polipropylenowej odporne na promieniowanie słoneczne (UV) montowane tak aby była możliwość każdorazowego ich zakładania i zdejmowania. 3.Wykonanie za bramką od strony drogi powiatowej piłko chwytu o długości 12 mb na słupach stalowych osadzonych w gruncie na stopach betonowych w odstępach 3 mb, wysokość 5 mb (połączenie stopa - słup musi umożliwiać położenie słupów), siatka polipropylenowa 5 mm zielona oczko 100x100 mm montowana na słupach klipsami i karabińczykami do linek stalowych powlekanych napinanych śrubami rzymskimi. Roboty w miejscowości Łomnica Przedmiotem zamówienia są prace zmierzające do stworzenia terenu rekreacyjnego na działce numer 26 w miejscowości Łomnica gm. Urszulin, poprzez budowę trawiastego boiska sportowego o wymiarach 30 x 65 m. Zakres prac obejmuje: Roboty ziemne 1. Przemieszczanie spycharkami mas ziemnych do 30 m w ilości 300 m3 a w tym: 2. Oprysk herbicydem likwidującym roślinność na powierzchni 2000 m2 na trzy tygodnie przed rozpoczęciem prac ziemnych. 3. Karczowanie i usunięciu pozostałych po wyciętych zadrzewieniach i zakrzaczeniach karp na powierzchni planowanej płyty boiska. 4. Mechaniczne zdjęcie i zabezpieczeniu warstwy humusowej po wcześniejszym spulchnieniu jej glebogryzarką i oczyszczeniu z resztek roślinnych na powierzchni 2000 m2. 5. Mechaniczne plantowanie terenu na powierzchni 5000 m2. 6. Przygotowanie i rozścielenie warstwy wegetacyjnej z mieszanki na terenie rozścielania i mechaniczne wymieszanie o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm na powierzchni 2000 m2. Mieszanka wykonana na bazie wcześniej zabezpieczonej i zdjętej warstwy humusowej. 7. Ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej na powierzchni 2000 m2 z mieszanki nasion traw (życica trwała 50%, kostrzewa czerwona 40%. wiechlina łąkowa 10%) siewnikiem perforacyjnym w ilości: 60kg/2000 m2. 8. Wysiew nawozów mineralnych ręcznie: wynawożenie powierzchni boiska nawozem mineralnym otoczkowanym NPK 23-24-10 w ilości 50kg/2000m2, dwa tygodnie po wysiewie nasion wysiew nawozów organiczno-mineralnych o właściwościach biostymulujacych (minimum 10% zawartości aminokwasów) w ilości 40 kg/2000 m2. 9. Deszczowanie terenu powierzchni boiska do zakończenia wschodów i ukorzenienia się trawy z intensywnością zależną od warunków pogodowych przez okres ośmiu tygodni. Roboty montażowe 1. Osadzenie w gruncie tulei i stojaków obsady przedniej do piłki nożnej szt. 2. 2. Ustawienie i zamocowanie w gotowych otworach bramek stalowo drewnianych do piłki nożnej szt. 2, o wym.: 5 x 2 m wraz z siatkami, Siatki z tkaniny syntetycznej polipropylenowej odporne na promieniowanie słoneczne (UV) montowane tak aby była możliwość każdorazowego ich zakładania i zdejmowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 2 Przebudowa świetlic w miejscowości Stare Załucze, Zabrodzie i Zawadówka, Gmina Urszulin Roboty do wykonania w świetlicy w miejscowości Stare Załucze Przedmiotem zamówienia są prace związane z przebudową pomieszczeń świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Załucze na działce numer 59, gmina Urszulin poprzez budowę kuchni z piecem chlebowym oraz dekoracyjnym kominkiem. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie pełniących role dekoracyjną kuchni i pieca chlebowego wraz z kominkiem - kuchnia, piec i kominek maja stanowić jedną bryłę, - wykonanie i wykończenie w technologii tradycyjnej z tradycyjnych materiałów (glina, cegła, kamień) w stylu nawiązującym do dawnych wzorów z terenu Polesia. 2. Przed przystąpieniem do prac wykonawca przygotuje i przedstawi inwestorowi do akceptacji projekt uwzględniający estetykę i wygląd przyszłego pieca z kominkiem. Przykładowe rozwiązania zamieszczono w dokumentacji fotograficznej - załącznik nr 1a. Roboty do wykonania w świetlicy w miejscowości Zawadówka Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z przebudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawadówka na działce nr 193, gm. Urszulin. Zakres prac obejmuje: rozebranie podłóg drewnianych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie posadzek cementowych i z kamienia sztucznego z cokolikami i wraz z izolacją, wykonanie kominów, wymiana skrzydeł drzwiowych, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie kominka z wkładem żeliwnym zamykanym z systemem rozprowadzenia ciepłego powietrza, malowanie ścian wewnętrznych. Prace powinny być wykonane zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym w części i zakresie którego dotyczy ten etap prac. Pozostała część przebudowy opisana Projektem Budowlano-Wykonawczym będzie realizowana w następnych etapach. Roboty do wykonania w świetlicy w miejscowości Zabrodzie Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z przebudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Zabrodzie na działce numer 85, gmina Urszulin. Zakres prac obejmuje: rozebranie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i konstrukcji więźby dachowej, rozebranie kominów wolno stojących, wywóz gruzu z rozbiórek, wykonanie nowych kominów, wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej z tarcicy nasyconej, wykonanie pokrycia dachu z blachy powlekanej płaskiej łączonej na rąbek stojący, wykonanie obróbek blacharskich (orynnowanie, rury spustowe, inne), wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie kominka z wkładem żeliwnym zamykanym, malowanie ścian wewnętrznych. Prace powinny być wykonane zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym w części i zakresie którego dotyczy ten etap prac. Pozostała część przebudowy opisana Projektem Budowlano-Wykonawczym będzie realizowana w następnych etapach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - wykonawczej, przedmiarach robót, zdjęciach - stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8, 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) w zakresie - robót budowlanych obejmujących budowę boiska sportowego o wartości min. 30 tys. zł dotyczy zadania nr 1, oraz robót budowlanych przy przebudowie budynków o wartości min. 50.000,00 zł. brutto - dotyczy zadania nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z ograniczeniami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla zadania nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy: a) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami. b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. c) zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych /np. warunki atmosferyczne/ niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następujących przypadkach: a)wystąpienia robót zamiennych, b)rezygnacji z realizacji części robót, c)zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurszulin.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urszulin 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urząd Gminy Urszulin 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 16) Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Działanie 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łomnica i Wereszczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace zmierzające do stworzenia terenu rekreacyjnego na działce numer 176 w miejscowości Wereszczyn gm. Urszulin, poprzez budowę trawiastego boiska sportowego o wymiarach 25 x 40 m. oraz na działce numer 26 w miejscowości Łomnica gm. Urszulin, poprzez budowę trawiastego boiska sportowego o wymiarach 30 x 65 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa świetlic w miejscowości Stare Załucze, Zabrodzie i Zawadówka gmina Urszulin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z przebudową pomieszczeń świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Załucze na działce numer 59 poprzez budowę kuchni z piecem chlebowym oraz dekoracyjnym kominkiem, prace budowlane związane z przebudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawadówka na działce numer 193, oraz prace budowlane związane z przebudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Zabrodzie na działce numer 85, gmina Urszulin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.