eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zadanie 1 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy, Zadanie 2 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Kazimierza Odnowiciela i Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy", Zadanie 3 - Rozbudowa ulicy Janusza Korczaka i Leśnej w Świdnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 73656 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Świdnica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zadanie 1 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy, Zadanie 2 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Kazimierza Odnowiciela i Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy", Zadanie 3 - Rozbudowa ulicy Janusza Korczaka i Leśnej w Świdnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41845-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej  49, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zadanie 1 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy, Zadanie 2 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Kazimierza Odnowiciela i Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy", Zadanie 3 - Rozbudowa ulicy Janusza Korczaka i Leśnej w Świdnicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

P-30/III/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn. 1) Zadanie 1 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy, 2) Zadanie 2 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Kazimierza Odnowiciela i Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy", 3) Zadanie 3 - Rozbudowa ulicy Janusza Korczaka i Leśnej w Świdnicy 2. Zadania, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: 1) Zadanie 1 - polega na budowie ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 980 mb wraz z oświetleniem ulicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski stanowi dokumentacja projektowa sporządzona w maju 2016 r. przez BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI "PROGRESS", mgr inż. Mariusz Szyrner, z siedzibą: ul. Lipowa 23, 58-173 Roztoka, obejmująca: a) Projekt budowlany b) Projekt wykonawczy - branża drogowa, c) Projekt wykonawczy - branża elektryczna, d) Projekt stałej organizacji ruchu, e) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót wszystkich branż, f) Opinię geotechniczną z dokumentacją a badań podłoża gruntowego 2) Zadanie 2 - polega na budowie ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 988 mb wraz z oświetleniem ulicznym, oraz przebudowie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z drogą krajową nr 35. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski stanowi dokumentacja projektowa sporządzona w lipcu 2016 r. przez ko projekty Katarzyna Chojnacka, z siedzibą: ul. Wieczorna 25/3, 53-026 Wrocław, obejmującej n/w opracowania: a) Projekt budowy ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulic Kazimierza Odnowiciela i Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy - branża drogowa, w tym: - Projekt budowlany i wykonawczy, - Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót, b) Projekt budowy ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulic Kazimierza Odnowiciela i Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy - branża elektryczna, w tym: - Projekt budowlany i wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, c) Projekt budowy ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulic Kazimierza Odnowiciela i Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy - branża sanitarna, w tym: - Projekt budowlany i wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, d) Projekt budowy ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulic Kazimierza Odnowiciela i Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy - branża teletechniczna, w tym: - Projekt budowlany i wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, e) Projekt przebudowy sygnalizacji świetlnej oraz przestawienia latarni oświetlenia ulicznego w obszarze DK35, w tym: - Projekt budowlany i wykonawczy, - Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót f) Projekt przebudowy oświetlenia ulicznego w obrębie skrzyżowania z DK35, w tym: - Projekt budowlany i Wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, - Wytyczne do planu BIOZ 3) Zadanie 3 - polega na budowie ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 366 mb wraz z oświetleniem ulicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski stanowi dokumentacja projektowa sporządzona w maju 2016 r. przez BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI "PROGRESS", mgr inż. Mariusz Szyrner, z siedzibą: ul. Lipowa 23, 58-173 Roztoka, obejmująca: a) Projekt budowlany (PB) b) Projekt wykonawczy (PW) - branża drogowa ETAP I, c) PW - branża drogowa ETAP II, d) PW - branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, e) PW - branża sanitarna - likwidacja kolizji, f) PW - branża elektryczna, g) PW - branża elektryczna - likwidacja kolizji SN, h) Projekt stałej organizacji ruchu, i) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót - wszystkich branż. j) Projekt docelowej organizacji ruchu, k) Opinia geotechniczna 3. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 4 powyżej , stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ dostępna jest pod następującymi linkami: Dla Zdania 1: http://um.swidnica.pl/ftpum/pub/przetargi/zalaczniki-Zawiszow.zip Dla Zadania 2: http://um.swidnica.pl/ftpum/pub/przetargi/zalaczniki-Lukasinskiego.zip Dla Zadania 3: http://um.swidnica.pl/ftpum/pub/przetargi/zalaczniki-Korczaka zip 4. Nadzór inwestorski pełniony będzie w specjalnościach: 1) Zdanie 1 a) inżynieryjnej drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 2) Zdanie 2 a) inżynieryjnej drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Zdanie 3 a) inżynieryjnej drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. 5. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia funkcji inspektora nadzoru przez jedną osobę w więcej niż jednej specjalności. Koordynatorem czynności branżowych inspektorów nadzoru będzie inspektor nadzoru branży drogowej. 6. Zamawiający, na czas realizacji przedmiotu umowy, udostępni Wykonawca następujące dokumenty: 1) kopie decyzji zrid, 2) dokumentację projektową - 1kpl. Dla każdego zadania 7. Nadzór inwestorski prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością w jego wykonywaniu. 8. Strony ustalają, że do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu umowy należy pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku poz.290 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. W szczególności Wykonawca będzie reprezentował inwestora na budowie oraz zobowiązany będzie do: 1) zapoznania się z kompletną dokumentacją projektową powierzoną w ramach przedmiotu zamówienia, warunkami terenowymi i uzbrojeniem terenu inwestycji; 2) załatwienia wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót; stwierdzenia i poświadczenia terminu zakończenia robót; 3) uczestnictwa w przekazywaniu placu budowy wykonawcom robót budowlanych, 4) sprawowania kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym: a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie systematycznej i bieżącej kontroli zgodności jej realizacji przez wykonawców/podwykonawców robót budowlanych z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami zrid, umowami o roboty budowlane, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, w szczególności kontroli stanu zaawansowania robót, potwierdzania zakresu faktycznie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót; b) sprawdzania jakości wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków Wykonawcy będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawców robót budowlanych atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności - zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzenia zgodności wbudowywanych materiałów z projektem oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z wymogami technologicznymi, instrukcjami producentów, z polskimi normami, itp. d) sprawdzania i odbioru zrealizowanych robót budowlanych w tym robót ulegających zakryciu lub zanikających, a także uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych; e) przygotowania i udziału w czynnościach odbioru końcowego wykonanego obiektu budowlanego i przekazania go do użytkowania; f) sprawdzania kompletności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru; g) potwierdzania zakresu faktycznie wykonanych robót oraz potwierdzania usunięcia stwierdzonych wad, a także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy (robót) od strony ilościowej, tzn. w zakresie zgodności rachunków (faktur) wystawionych przez Wykonawcę, z tym co rzeczywiście zostało wykonane, h) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; i) kontroli terminowości wykonywania robót z obowiązującym harmonogramem; j) bieżącej weryfikacji dokumentacji technicznej (projekt, SSTWiOR) i zgłaszania ewentualnych uwag, k) kontroli przestrzegania przez wykonawców/podwykonawców robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska, BHP; kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu. 5) uczestniczenia na wezwanie Zamawiającego w naradach koordynacyjnych i technicznych organizowanych przez Zamawiającego minimum raz w tygodniu, 6) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o: a) konieczności wykonania robót dodatkowych czy zamiennych, b) problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać w wyniku realizacji przedmiotu umowy; c) pojawiających się na placu budowy podwykonawcach Wykonawców; d) wszystkich zdarzeniach mających wpływ na realizację umowy o roboty budowlane oraz dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych, e) uszkodzeniach lub zniszczeniach majątku Zamawiającego w toku realizacji prac z winy wykonawców robót lub czynników zewnętrznych, 7) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora dokumentacji projektowej; 8) opiniowania na piśmie zasadności wniosków, protokołów konieczności oraz kosztorysów ofertowych w sprawie zmiany technologii, materiałów i urządzeń, wykonania robót uzupełniających, zamiennych, zaniechanych lub dodatkowych, w terminie do 5 dni od daty otrzymania wniosku, 9) współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej, 10) w przypadku wystąpienia zmian w dokumentacji projektowej (np. roboty zamienne, dodatkowe) dokonywania każdorazowo aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, stanowiącego załącznik do umowy o roboty Budowlane, 11) bieżącego informowania Zamawiającego o wystąpieniu wad/usterek/braków i egzekwowania od kierownika budowy ich usunięcia przez Wykonawców; egzekwowania dokonania poprawek bądź poprawnego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, 12) nadzorowania i pisemnego informowania Zamawiającego o zabezpieczeniach stosowanych na terenie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenia dla osób przebywających na terenie, na którym realizowane będą prace budowlane; 13) egzekwowania od wykonawców robót budowlanych przypisanych mu obowiązków wobec podwykonawców w zakresie koordynacji robót, bezpieczeństwa itp. 14) wstrzymania budowy w razie stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji inwestycji do czasu ich usunięcia; 15) udziału na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych i nadzoru nad usunięciem stwierdzonych w ich trakcie wad, usterek i braków; przeglądy gwarancyjne będą wykonywane nie rzadziej niż raz w roku. Wykonawca jest także zobowiązany do stawiennictwa się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego lub użytkownika, na każde zawiadomienie otrzymane przez Zamawiającego lub użytkownika; Wykonawca w sytuacji ujawnienia się wad fizycznych w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na roboty budowlane będzie zobowiązany do czynności związanych z opisem powstałej szkody, jej oszacowaniem, określeniem przyczyn zaistniałych wad oraz kontaktów w tym zakresie z Wykonawcą robót budowlanych. Nie wyklucza to odpowiedzialności Wykonawcy za wady fizyczne nadzorowanych robót budowlanych chyba, że udowodni on należytą staranność przy wykonywaniu obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 16) organizowania prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych; 17) zapewnienie nadzoru inwestorskiego w postaci osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach jak w ust. 4, 9. Wykonawca będzie decydować o: 1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; 2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy o roboty budowlane zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych, 10. Wykonawca, w przypadku konieczności będzie wnioskować o: 1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 2) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora; 3) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej, w przypadku gdy Wykonawca robót budowlanych nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 4) zmianę terminu wykonania robót określonemu w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót budowlanych; 11. Szczegółowe rozwiązania organizacyjne: 1) Wykonawca będzie świadczył Usługę częściowo osobiście a częściowo za pośrednictwem osób trzecich pełniących tą funkcję. 2) Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich realizujących Usługę jak za własne działania i zaniechania. Wszystkie osoby świadczące usługę mają posiadać stosowne uprawnienia oraz niezbędną wiedzę do jej świadczenia. 3) Wykonawca lub osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia funkcji koordynatora (o ile nie jest nim Wykonawca) jest zobowiązana do: a) bycia dostępną od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do 1800 pod podanym przez Wykonawcę Usługi nr telefonu, b) pobytu na budowie i dokonywania kontroli robót budowlanych realizowanych w ramach Usługi nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; niezwłocznie po podpisaniu umowy Wykonawca i Zamawiający ustalą dzień tygodnia w którym odbywać się będą stałe narady koordynacyjne (Rady Budowy), na których obecność koordynatora jest wymagana, c) dokonywania kontroli robót budowlanych realizowanych w ramach Usługi na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy - w takim przypadku osoba pełniąca funkcję koordynatora będzie zobowiązana do stawienia się na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od wezwania, d) składania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnych wyjaśnień, informacji, sprawozdań bądź też uzupełnienia dokumentów, e) zapewnienia na każde wezwanie koordynatora, Zamawiającego lub kierownika budowy - pobytu na placu budowy inspektorów branż - nie później niż w dniu następnym od daty wezwania, 4) koordynator ma obowiązek powiadamiać każdorazowo Zamawiającego o przybyciu na plac budowy zarówno swoim jak i innych inspektorów branżowych telefonicznie, ponadto każdy pobyt koordynatora/inspektora branżowego na budowie musi być odnotowany w dzienniku budowy. Przez pobyt na budowie Zamawiający uznaje potwierdzoną wpisem do dziennika budowy obecność koordynatora nadzoru inspektorskiego na każdej z 3 budów (niezależnie od czasu trwania tej obecności), w godzinach pomiędzy 800 - 1500. Uwaga: W przypadkach, kiedy Zamawiający zdecyduje o przerwaniu robót budowlanych, np. w związku z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi (ciągłe intensywne opady, powódź, wichury, itp. ), nagłymi awariami infrastruktury (długotrwałe przerwy w dostawie prądu, zalania), pobyty koordynatora na budowie mogą zostać wstrzymane. O przerwie w pobytach każdorazowo decyduje Zamawiający, o czym powiadamia pisemnie koordynatora. Przez wezwanie rozumie się powiadomienie koordynatora/inspektora nadzoru o konieczności przybycia na budowę telefonicznie, co zostanie każdorazowo potwierdzone faksem bądź e-mailem. UWAGA ! W przypadku gdy wezwanie do przyjazdu na budowę wpłynie do Wykonawcy/koordynatora nadzoru inwestorskiego do godz. 1200 osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego stawi się na budowie w tym samym dniu jednak nie później niż w ciągu 3 godzin od wezwania. Jeśli wezwanie otrzyma po godz. 1200 osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego stawi się na budowie w dniu następnym, jednak nie później niż do godz. 900. Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie inwestycji w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. W przypadku podpisania przez Gminę Miasto Świdnica umowy o dofinansowanie, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań, w tym organizacyjnych, w celu zapewnienia terminowego, w każdym aspekcie zgodnego z niniejszym SIWZ, wykonania przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT56500
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy "INVEST-BUD" Wiktor Dynowski ul. K. Szymanowskiego 2/6,  wiktor.dynowski@xl.wp.pl,  ul. K. Szymanowskiego 2/6,  58-100,  Świdnica,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44930.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44930.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83640.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.