eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Gminie Siewierz polegająca na dostawie mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Siewierz: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Gminie Siewierz polegająca na dostawie mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem
Numer ogłoszenia: 73636 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47178 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Gminie Siewierz polegająca na dostawie mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem na potrzeby organizowania na błoniach zamkowych przedsięwzięć kulturalnych, sportowych, historycznych i innych. Scena powinna nawiązywać stylem do zabytkowego charakteru obszaru. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji. 2. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się: dostawa mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem, obejmująca w szczególności: a) dostawę sceny mobilnej z zadaszeniem wraz z podestami scenicznymi pod nagłośnienie o minimalnych wymiarach sceny po rozłożeniu szerokość 5 metrów, głębokość 6 metrów, wysokość od podłoża minimum 4,5 metra, b) dostawę nagłośnienia scenicznego sceny mobilnej składającego się z: - zestawu kolumn głośnikowych przednich, składających się z 2 aktywnych kolumn pełno pasmowych, tzw. satelity z minimum 12 przetwornikiem (głośnikiem), 2 aktywnych kolumn niskotonowych tzw. subwoofery z minimum dwoma 10 przetwornikami (głośnikami), 2 pasywnych kolumn niskotonowych tzw. subwoofery z minimum dwoma 10 przetwornikami (głośnikami) - cyfrowego procesora efektów dźwiękowych - analogowego miksera audio - multicore ze Stage Box - monitora scenicznego (odsłuchowego), aktywnego - 2 sztuk - okablowania do podłączenia nagłośnienia - 1 kompletu c) dostawę oświetlenia scenicznego składającego się z: - sterownika oświetlenia DMX - 1 sztuka - oświetlenia scenicznego z 4 diodami LED - 4 sztuki - belka LED z 9 diodami LED - 6 sztuk - reflektor PAR z 9 diodami LED - 6 sztuk - reflektor PAR z 18 diodami LED - 16 sztuk - okablowanie do podłączenia oświetlenia - 1 komplet. 4. W ramach dostawy należy dostarczyć także okablowanie zasilające technikę estradową zawartą w zamówieniu wraz z rozdzielnią NN oraz możliwością podłączenia poszczególnych elementów nagłośnienia i oświetlenia ze źródłem prądu rozdzielni NN zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 5. Wszystkie elementy powinny stanowić jedną całość spójnie funkcjonującą. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii, dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i przekazania ich Zamawiającemu szczególnie pod kątem zgłoszenia mobilnej sceny letniej do użytkowania. 7. Gmina pozyskała dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach projektu partnerskiego: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w gminie Psary i Siewierz celem stworzenia wspólnego markowego produktu turystycznego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym, procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej RPO. 8. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kalkulację szczegółowych kosztów dostawy. 9. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić planowane do dostarczenia elementy dostawy, ze szczególnym uwzględnieniem ich parametrów technicznych, do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego w takim okresie, aby Zamawiający mógł w ciągu 5 dni roboczych dokonać oceny zgodności z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 10. Ewentualne dane wskazujące na konkretnego producenta wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia wskazane są przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 11. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. W szczególnych przypadkach dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty częściowo, za zgodą Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru dostaw (częściowy lub końcowy) podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Przez dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia rozumiemy: oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym/bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej dostawy. 12. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.30.00 - Przyczepy i naczepy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Gmina pozyskała dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach projektu partnerskiego: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w gminie Psary i Siewierz celem stworzenia wspólnego markowego produktu turystycznego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALSPAW Sp. z o.o., ul. Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145506,54

  • Oferta z najniższą ceną: 145506,54 / Oferta z najwyższą ceną: 145506,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.