eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ładzice › Przebudowa oraz remont dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ładzice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 73596 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Ładzice: Przebudowa oraz remont dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ładzice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45174-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ładzice, krajowy numer identyfikacyjny 55105900000, ul. ul. Wyzwolenia  36, 97561   Ładzice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 044 6821525, 6840820, 6840895, faks 446 840 822, e-mail ladzice@ladzice.gminyrp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ladzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa oraz remont dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ładzice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GPI.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz remont dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ładzice. Część 1 zamówienia obejmuje: a) Przebudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr ewid. 398 obręb Wierzbica wraz z przebudową wlotu skrzyżowania w/w drogi gminnej z drogą powiatową nr 3927E oraz przebudową zjazdów ? odcinek o długości 2135,11 m. Zakres robót: Korytowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne jezdni, poboczy i zjazdów, Wykonanie podbudowy i warstwy odsączającej pod zaprojektowane nawierzchnie, Wykonanie poboczy utwardzonych o szerokości 0,75m i konstrukcji ? warstwa ścieralna z mieszanki kruszyw frakcji 0-16mm grubości 3cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 7cm; warstwa odsączająca z pospółki grubości 10cm, Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni jezdni o szerokości 5,0 m (dla kategorii obciążenia ruchem KR1) i konstrukcji ? warstwa ścieralna w postaci powierzchniowego utrwalenia jezdni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 2-5mm -0,5cm; warstwa ścieralna w postaci powierzchniowego utrwalenia jezdni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8mm ? 0,8cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 5cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63,0mm grubości 15 cm; warstwa odsączająca z pospółki grubości 10cm, b) Remont nawierzchni drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr ewid. 87 obręb Ładzice ? długość odcinka 156,17 m. Zakres robót: Wykonanie poboczy utwardzonych o szerokości 0,5 m i konstrukcji ? warstwa ścieralna z mieszanki kruszyw frakcji 0-16mm grubości 3cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 7cm; warstwa odsączająca z pospółki grubości 10cm, Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni jezdni o szerokości 3,0 m (dla kategorii obciążenia ruchem KR1) i konstrukcji ? warstwa ścieralna w postaci powierzchniowego utrwalenia jezdni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 2-5mm -0,5cm; warstwa ścieralna w postaci powierzchniowego utrwalenia jezdni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8mm ? 0,8cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 5cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63,0mm grubości 15 cm; warstwa odsączająca z pospółki grubości 10cm,Dla sporządzenia rzetelnej wyceny zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy. Zamawiający wymaga skierowania do realizacji zamówienia samochodów samowyładowczych dowożących materiały na plac budowy spełniających normę emisji spalin minimum ?EURO 5? lub równoważną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa dla Części 1 zamówienia 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla Części 1 zamówienia 3) Przedmiary robót dla Części 1 zamówienia Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. Część 2 zamówienia obejmuje: a) Przebudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr ewid. 1433 obręb Ładzice oraz działce nr ewid. 12 obręb Radziechowice Drugie ? odcinek o długości 1187,49 m. Zakres robót: Korytowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne jezdni i poboczy, Wykonanie podbudowy i warstwy odsączającej pod zaprojektowane nawierzchnie jezdni, Wykonanie poboczy utwardzonych o szerokości 0,75m i konstrukcji ? warstwa ścieralna z mieszanki kruszyw frakcji 0-16mm grubości 3cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 7cm; warstwa odsączająca z pospółki grubości 10cm, Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni jezdni o szerokości 5,0 m (dla kategorii obciążenia ruchem KR1) i konstrukcji ? warstwa ścieralna w postaci powierzchniowego utrwalenia jezdni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 2-5mm -0,5cm; warstwa ścieralna w postaci powierzchniowego utrwalenia jezdni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8mm ? 0,8cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 5cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63,0mm grubości 15 cm; warstwa odsączająca z pospółki grubości 15cm, Montaż rur osłonowych na istniejących urządzeniach niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi (kable tp i En), Przestawienie hydrantu (szt. 1),b) Przebudowę wlotu skrzyżowania w/w drogi gminnej z drogą powiatową 1921E. Zakres robót: Korytowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne jezdni i poboczy, Wymiana istniejącego przepustu betonowego na rurę polipropylenową karbowaną fi 400, Wykonanie ścianek czołowych na końcach przepustu jako betonowych elementów prefabrykowanych, Wykonanie podbudowy i warstwy odsączającej pod zaprojektowaną nawierzchnię zjazdu, Wykonanie poboczy utwardzonych o szerokości 0,75m i konstrukcji ? warstwa ścieralna z mieszanki kruszyw frakcji 0-16mm grubości 3cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 7cm; warstwa odsączająca z pospółki grubości 10cm, Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni jezdni o szerokości 5,0 m i konstrukcji ? warstwa ścieralna w postaci powierzchniowego utrwalenia jezdni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 2-5mm -0,5cm; warstwa ścieralna w postaci powierzchniowego utrwalenia jezdni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8mm ? 0,8cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 5cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63,0mm grubości 15 cm; warstwa odsączająca z pospółki grubości 15cm, Dla sporządzenia rzetelnej wyceny zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy. Zamawiający wymaga skierowania do realizacji zamówienia samochodów samowyładowczych dowożących materiały na plac budowy spełniających normę emisji spalin minimum ?EURO 5? lub równoważną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa dla Części 2 zamówienia 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla Części 2 zamówienia 3) Przedmiar robót dla Części 2 zamówienia Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. 3.2) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp dla Części 1 i Części 2 zamówienia wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców, osób wykonujących wszelkie roboty drogowe w trakcie realizacji zamówienia. Zastrzeżenie nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika budowy, geodety oraz dostawców materiałów. 3.3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2) SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień i dokumentów w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2) SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy ? z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik do SIWZ (projektu umowy). 3.5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2) SIWZ czynności, po złożeniu wymaganego przez Zamawiającego oświadczenia przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę Dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3.4), 3.5) SIWZ, bądź też przedstawienie Dokumentów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 3.2) SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 3.7) Za niedotrzymanie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3.2) SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy ? Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 3.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek skierowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kolejnej kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę). 3.8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. 3.9) W przypadku uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli spełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 3.2) Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 3.000,00 zł za każde uniemożliwienie przeprowadzenia takiej kontroli. 3.10) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT699715.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUH DOMAX Arkadiusz Mika,  domax.biuro@wp.pl,  ul. Grabińska 8,  42-283,  Boronów42-,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 794324.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 794324.36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 794324.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT421084.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUH DOMAX Arkadiusz Mika,  domax.biuro@wp.pl,  ul. Grabińska 8,  42-283,  Boronów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 477122.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 477122.17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477122.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.