Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Pelplin: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu (Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin) współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 73586 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39768 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pelplin, plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 61, faks 536 14 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu (Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin) współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu (Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin) współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dzieli Zamówienie na 3 części: 1 Część. Zakup usługi edukacyjnej Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III z gminy Pelplin dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu 2012/2013. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Pelplin, tj.: SP nr 1 Pelplin, SP nr 2 Pelplin, SP Rajkowy, SP Kulice, SP Rudno, SP Małe Walichnowy. 1.1 Wykonawca przeszkoli zespół projektowy na temat możliwości i sposobu zastosowania zasadyrówności płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb i w odniesieniu do problematyki projektu i jego grupy docelowej. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - (zespół nauczycieli) zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 646 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 16. SP nr 1 w Pelplinie 4 gr. 10 osobowe (2012 - 109 h, 2013 - 27 h), SP nr 2 w Pelplinie 4 gr. 10-11 osobowe (2012 - 132 h, 2013 - 28 h), SP Rajkowy 3 gr. 6-7 osobowe (2012 - 84 h, 2013 - 18 h), SP Kulice 2 gr. 4 osobowe (2012 - 104 h, 2013 - 16 h), SP Rudno 1 gr. 10 osobowa (2012 - 50 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 2 gr. 5-6 osobowe (2012 - 56 h, 2013 - 12 h), Termin realizacji 646 h od III.2012r. do II.2013r. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce: Ilość godzin - 324 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 9. SP nr 1 w Pelplinie 3 gr. 9 osobowe (2012 - 82 h, 2013 - 20 h), SP nr 2 w Pelplinie 3 gr. 7-8 osobowe (2012 - 99 h, 2013 - 21 h), SP Rajkowy 3 gr. 5-6 osobowe (2012 - 84 h, 2013 - 18 h), Termin realizacji 324 h od III.2012r. do II.2013r c) Zajęcia dla dzieci dotyczące zajęć logopedycznych: Ilość godzin - 870 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 23. SP nr 1 w Pelplinie 9 gr. 3-4 osobowych (2012 - 245 h, 2013 - 61 h), SP nr 2 w Pelplinie 6 gr. 4 osobowych (2012 - 198 h, 2013 - 42 h), SP Kulice 1 gr. 4 osobowe (2012 - 52 h, 2013 - 8 h), SP Rudno 1 gr. 7 osobowa (2012 - 50 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 6 gr. 5-6 osobowych (2012- 168 h, 2013-36 h), Termin realizacji 870 h od III.2012r. do II.2013r, d) Zajęcia dla dzieci dotyczące rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: Ilość godzin - 598 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 14. SP nr 1 w Pelplinie 4 gr. 12-13 osobowe (2012 - 109 h, 2013 - 27 h), SP nr 2 w Pelplinie 3 gr. 6-7 osobowe (2012 - 99 h, 2013 - 21 h), SP Rajkowy 3 gr. 6-7 osobowe (2012 - 84 h, 2013 - 18 h), SP Kulice 2 gr. 4 osobowe (2012 - 104 h, 2013 - 16 h), SP Rudno 2 gr. 9 osobowe (2012 - 100 h, 2013 - 20 h), Termin realizacji598 h od III.2012r. do II.2013r, e) Zajęcia dla dzieci dotyczące zajęć z gimnastyki korekcyjnej: Ilość godzin - 174 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP nr 2 w Pelplinie 2 gr. 5-6 osobowe (2012 - 66 h, 2013 - 14 h), SP Rudno 1 gr. 8 osobowa (2012 - 50 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 1 gr. 8 osobowa (2012 - 28 h, 2013 - 6 h), Termin realizacji174 h od III.2012r. do II.2013r. 2 Część. Dostawa pomocy dydaktycznych 2.1.Wykonawca dostarczy i przekaże na własność pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w ramach budżetu projektu ujęte w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2 Podane w SIWZ dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów tytułów, materiałów, urządzeń, ich elementów nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. W odniesieniu do podanych poniżej pomocy dydaktycznych równoważność będzie oceniana poprzez sprawdzenie oferowanego produktu pod względem tożsamości z podanym poniżej w zakresie rozkładu programu, ilości zadań itp. Zaoferowanie podręcznika przykładowego lub równoważnego (w znaczeniu określonym powyżej) pozwoli na uzyskanie celu Projektu. W odniesieniu do pozostałych produktów, materiałów równoważność będzie oceniana w oparciu o zgodność (możliwość wykorzystania) zaoferowanego produktu z przeznaczeniem produktu podanego jako przykładowy w załączniku do umowy. Tym samym zamawiający uzna zaoferowany produkt innego producenta za równoważny do przykładowego o ile produkt ten będzie przeznaczony (zgodnie z instrukcją, opisem producenta, etc) do tych samych celów. W przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca musi udokumentować, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone w SIWZ, tj. poprzez np. dołączenie zdjęć, prospektów lub katalogów oferowanego urządzenia wraz z opisem technicznym. 3 Część. Dostawa sprzętu komputerowego 3.1.Wykonawca dostarczy i przekaże na własność sprzęt komputerowy przewidziany do zakupu w ramach budżetu projektu. 3.2. Wykaz Sprzętu komputerowego stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 30.19.50.00 - Tablice 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAŁTYCKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BAŁTYCKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SP. Z O.O.
- Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Al. Grunwaldzka 5, 80-236 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221013,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201777,00
Oferta z najniższą ceną: 57900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 271288,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie
- "Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych"
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.