eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocyjnej mającej na celu upowszechnianie działań podejmowanych przez Kielecki Inkubator Technologiczny w ramach RSI świętokrzyskie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Kielce: Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocyjnej mającej na celu upowszechnianie działań podejmowanych przez Kielecki Inkubator Technologiczny w ramach RSI świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 73512 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Inkubator Technologiczny , ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 36 76 355, faks 041 36 76 142.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna j.s.t..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocyjnej mającej na celu upowszechnianie działań podejmowanych przez Kielecki Inkubator Technologiczny w ramach RSI świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocyjnej mającej na celu upowszechnianie działań podejmowanych przez Kielecki Inkubator Technologiczny w ramach RSI świętokrzyskie. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zamówień częściowych, tj.: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE nr 1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu i realizacja kampanii promocyjnej dla działań podejmowanych przez Kielecki Inkubator Technologiczny, będących przedmiotem Regionalnej Strategii Innowacji woj. świętokrzyskiego. Celem kampanii powinno być: 1. Promowanie postępów rozwoju Regionalnej Strategii Innowacji woj. świętokrzyskiego, w szczególności, wzrostu świadomości mieszkańców Kielc i regionu w zakresie nowotworzonego wielofunkcyjnego terenu aktywności gospodarczej, w formie Inkubatora oraz Centrum Technologicznego. 2. Współdziałanie na rzecz podnoszenia potencjału regionu w sferze innowacji poprzez wzrost świadomości społecznej w zakresie wdrażania nowych technologii oraz wzmocnienie współpracy pomiędzy sektorem naukowo - badawczym a gospodarczym, co prowadzić będzie do wzrostu konkurencyjności Miasta Kielce i Regionu Świętokrzyskiego. Działania promocyjne mają przyczynić się do popularyzacji wiedzy na temat zasad tworzenia i funkcjonowania inkubatorów i parków technologicznych, upowszechnienia pozytywnych przykładów w tym zakresie oraz przybliżyć możliwości wykorzystania funduszy unijnych na rzecz budowy gospodarki opartej na wiedzy. Kampania powinna mieć ponadlokalny charakter. Planowane działania obejmować winny dotarcie do jak najszerszej grupy mieszkańców województwa świętokrzyskiego. Wartością dodaną, będzie upowszechnienie działalności KIT, w szczególności, efektów jego działalności wśród mieszkańców innych regionów. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE nr 2 Opracowanie koncepcji kampanii informacyjno-promocyjnej, w tym planu mediowego projektu pn.: Kielecki Inkubator Technologiczny współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 Działanie 1.3. Wspieranie innowacji uwzględniającej termin udostępnienia inkubowanym przedsiębiorstwom nowopowstałej infrastruktury..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. (Dla zamówienia częściowego nr 1) 2. Zamówienie częściowe nr 2: Zamawiający nie żąda wadium. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dniach 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 02 2030 0045 1110 0000 0153 8780 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr KIT.VIII.341-1/09 na Przygotowanie i realizację Kampanii KIT w ramach RSI. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2) -5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem działań lub zaniechań każdego z nich. 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 2) -5), należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz spełniają poniższe warunki dla poszczególnych zadań częściowych: Zamówienie częściowe nr 1: I) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; II) Posiadają niezbędną wiedzę, i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie lub projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, którego elementem było przygotowanie, koordynacja i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej, edukacyjnej lub społecznej w tym: - co najmniej jedna kampania lub działania informacyjno - promocyjne miały wartość, minimum 200 000 zł brutto, (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 200 000,00 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie kampanii); b) dysponują co najmniej 2 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj - Kierownikiem Zespołu posiadającym: min. 2 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu oraz min. roczne doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, oraz planowania mediów, - 1 członkiem zespołu posiadającym: min. 2 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu oraz brał udział w realizacji co najmniej jednej kampanii informacyjno-promocyjnej, edukacyjnej lub społecznej, obejmującej jednocześnie następujące nośniki przekazu: prasa, radio, portale internetowe. Wszystkie ww. osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe (minimum licencjat). III) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 400 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zamówienie częściowe nr 2: I) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; II) Posiadają niezbędną wiedzę, i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie, polegające na opracowaniu koncepcji kampanii informacyjno - promocyjnej, edukacyjnej lub społecznej (w których usługi w zakresie promocji stanowiły nie mniej niż 75 % wartości całej usługi), w tym: - co najmniej jedna koncepcja miała wartość, minimum 20 000 zł brutto, (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 20 000,00 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie kampanii); - co najmniej jedna koncepcja obejmowała swym zakresem przygotowanie materiałów dotyczących tematyki funduszy europejskich. b) dysponują co najmniej 2 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj - Kierownikiem Zespołu posiadającym: min. 2 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, oraz min. roczne doświadczenia w przygotowaniu kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, - 1 członkiem zespołu posiadającym: min. roczne doświadczenie w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu oraz brał udział w przygotowaniu co najmniej jednej kampanii informacyjno-promocyjnej, edukacyjnej lub społecznej, obejmującej jednocześnie następujące nośniki przekazu: prasa, radio, portale internetowe. Wszystkie ww. osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe (minimum licencjat). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące w/w usług zostały przedstawione dla właściwych zadań częściowych i należy je złożyć wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa co najmniej jeden z nich 4) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Dla zamówienia częściowego nr 1) 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 8) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe. Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione dla właściwych zadań częściowych. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa co najmniej jeden z nich. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2), które należy przekazać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1; ponadto szczegółowe warunki określone dla poszczególnych zadań częściowych muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej stosuje sie do przepisów § 2 Rozporzędzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Koncepcja prowadzenia kampanii - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inkubator.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach, ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach, ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Prosta droga do przyszłości: budowa rozwiązań systemowych w ramach RSI świętokrzyskie został zgłoszony przez Gmine Kielce/Kielecki Inkubator Technologiczny do Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.