eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Dostawa materia³ów promocyjnych z nadrukiem dla potrzeb Gminy Miejskiej G³ogów

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-05-13

G³ogów: Dostawa materia³ów promocyjnych z nadrukiem dla potrzeb Gminy Miejskiej G³ogów
Numer og³oszenia: 73509 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów , ul. Rynek 10, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.sbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów promocyjnych z nadrukiem dla potrzeb Gminy Miejskiej G³ogów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ I - Materia³y reklamowe: 1) Smycz, 2000 szt. 2) Kubek ceramiczny 350 ml w opakowaniu tekturowym, 500 szt. 3) Koszulka bawe³niana T-shirt, 1000 szt. 4) D³ugopis metalowy typu Kalipso, 2000 szt. 5) Kredki drewniane 12 sztuk w opakowaniu kartonowym, 2000 szt. 6) Parasol automatyczny 8-panelowy z drewnian± zakrzywion± r±czk±, 500 szt. 7) Czapka z daszkiem 6-panelowa, 500 szt. 8) Pendrive 8GB w skórzanej obudowie, 500 szt. 9) Wska¼nik laserowy z d³ugopisem i pa³eczk± dotykow±, w etui, 500 szt. 10) Plan lekcji, 2000 szt. 11) Torby papierowe (230x320x110mm), 2000 szt. 12) Torby papierowe (160x240x700mm), 2000 szt. 13) Torby bawe³niane (380x420mm), 1000 szt. Czê¶æ II: Portfel mêski skórzany w opakowaniu kartonowym, 100 szt. Czê¶æ III: Ramka kasetonowa do mocowania tablicy rejestracyjnej, 2000 szt..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Powtórzenie tego samego rodzaju zamówieñ, zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ustali³ wysoko¶æ wadium na czê¶æ I w kwocie 2.000 z³ s³ownie: dwa tysi±ce z³otych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy - w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy na ³±czn± kwotê: - w zakresie porównywalnym z dostaw± materia³ów reklamowych bêd±c± przedmiotem zamówienia o warto¶ci co najmniej: na czê¶æ I: 80000,00 z³ brutto na czê¶æ II: 8000,00 z³ brutto na czê¶æ III: 5000,00 z³ brutto. Do wykazu sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.(Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± przedstawiaj± razem jeden dokument w formie za³±cznika nr 5); Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego wykazu dostaw i dowodów dot. najwa¿niejszych dostaw potwierdzaj±cych, ¿e dostawy zosta³y wykonane w sposób nale¿yty na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie okre¶la siê minimalnych standardów. Spe³nienie warunku zostanie ocenione na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie okre¶la siê minimalnych standardów. Spe³nienie warunku zostanie ocenione na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 100.000 z³ Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC na wymagana sumê ubezpieczenia , dowodu jego op³acenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wype³niony za³±cznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c - formularz OFERTA . 2) Foldery, zdjêcia, opisy oferowanego asortymentu itp. 3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, 4) Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia - je¶li uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty. 5) Kopia dowodu wniesienia wadium. 6) Wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza zleciæ do wykonania podwykonawcom. 7) Zobowi±zania innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

7. Zmiany umowy: 7.1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 7.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego. 7.3. Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zaistnienie okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mog± ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikaj±ce z harmonogramu rzeczowo - finansowego, 2) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, 3) wyst±pienia przed³u¿aj±cej siê procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwo³awczej - zmianie mo¿e ulec termin realizacji zamówienia, 4) konieczno¶ci wykonania ewentualnych zamówieñ uzupe³niaj±cych - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, 5) ograniczenia zakresu, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, 7.4. Pozosta³e zmiany: 1) je¶li zmiana stawki podatku VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT, 2) je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± ró¿nicê kwoty podatku VAT , 3) rezygnacja przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone. 7.5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski Rynek 10 67-200 G³ogów pok.314.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski Rynek 10 67-200 G³ogów pok.125.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: materia³y reklamowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) Smycz, 2000 szt. 2) Kubek ceramiczny 350 ml w opakowaniu tekturowym, 500 szt. 3) Koszulka bawe³niana T-shirt, 1000 szt. 4) D³ugopis metalowy typu Kalipso, 2000 szt. 5) Kredki drewniane 12 sztuk w opakowaniu kartonowym, 2000 szt. 6) Parasol automatyczny 8-panelowy z drewnian± zakrzywion± r±czk±, 500 szt. 7) Czapka z daszkiem 6-panelowa, 500 szt. 8) Pendrive 8GB w skórzanej obudowie, 500 szt. 9) Wska¼nik laserowy z d³ugopisem i pa³eczk± dotykow±, w etui, 500 szt. 10) Plan lekcji, 2000 szt. 11) Torby papierowe (230x320x110mm), 2000 szt. 12) Torby papierowe (160x240x700mm), 2000 szt. 13) Torby bawe³niane (380x420mm), 1000 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Materia³y reklamowe - portfel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Portfel mêski skórzany w opakowaniu kartonowym, 100 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Materia³y reklamowe - ramka do mocowania tablicy rejestracyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ramka kasetonowa do mocowania tablicy rejestracyjnej, 2000 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.