eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2010 r. (11 części zamówienia)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Warszawa: Dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2010 r. (11 części zamówienia)
Numer ogłoszenia: 73474 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 314 97 00, faks +48 22 314 99 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2010 r. (11 części zamówienia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2010 r. (11 części zamówienia), tj. część zamówienia nr 1 - Kurtka wiatrówka wojsk lotniczych i marynarki wojennej (WDTT 110A/MON) - 30 szt., część zamówienia nr 2 - Kurtka wiatrówka wojsk lądowych (110/MON) - 290 szt., część zamówienia nr 3 - Kurtka wyjściowa wojsk lądowych z podpinką (611/MON) - 340 kpl., część zamówienia nr 4 - Kurtka wyjściowa wojsk lotniczych i marynarki wojennej z podpinką (611A/MON) - 30 kpl., część zamówienia nr 5 - Spodnie letnie oficerskie wojsk lądowych wzór 92 (103A/MON) - 190 szt., część zamówienia nr 6 - Spodnie wyjściowe oficerskie wojsk lądowych wzór 92 (101/MON) - 182 szt., część zamówienia nr 7 - Tkanina na umundurowanie wyjściowe dla kadry art. W-0119/E55/10 w kolorze stalowym (PWT 02-01:1998 WPZM 02-01/B:1998) - 800 mb., część zamówienia nr 8 - Tkanina na umundurowanie wyjściowe dla kadry art. W-0119/E55/226 w kolorze stalowym (PWT 02-01:1998 WPZM 02-01/D:1998) - 800 mb., część zamówienia nr 9 - Sznur galowy podoficera wojsk lądowych i lotniczych (803/MON) - 133 szt., część zamówienia nr 10 - Sznur galowy oficerski marynarki wojennej (806/MON) - 50 szt., część zamówienia nr 11 - Krawat koloru khaki (306/MON) - 550 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.10.00-4, 18.23.40.00-8, 19.21.11.00-9, 39.56.11.41-2, 18.42.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będzie dokument wskazany w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w Sekcji III. 4.2. tiret 2, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt III 4.3.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia, o których mowa w pkt. III 3.1. i III 4.2. tiret 1 muszą być złożone w oryginale, 2) w przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie, 3) wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej Sekcji, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy); 4)wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, 5)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3.Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1)zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2)zmiana Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 3)zmiana organu realizującego wojskowy odbiór (74 RPW, QAR); 4)zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej; 5)zmiana przepisów prawnych (np. VAT); 6)zmiana norm przedmiotowych lub WDTT na produkt oraz zmiana metod badań: a)zmiana surowca lub półproduktu; b)zmiana nazwy handlowej; c)zmiana parametrów jakościowych; d)zmiana metod badań; 7) przedłużenie się postępowania odwoławczego, o którym mowa w ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, postępowania administracyjnego lub postępowania sądowego. 4.W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A, parter - pok. 22 (kancelaria jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurtka wiatrówka wojsk lotniczych i marynarki wojennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka wiatrówka wojsk lotniczych i marynarki wojennej - 30 szt. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 110A/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurtka wiatrówka wojsk lądowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka wiatrówka wojsk lądowych - 290 szt. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 110/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurtka wyjściowa wojsk lądowych z podpinką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka wyjściowa wojsk lądowych z podpinką - 340 kpl. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 611/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurtka wyjściowa wojsk lotniczych i marynarki wojennej z podpinką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka wyjściowa wojsk lotniczych i marynarki wojennej z podpinką - 30 kpl. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 611A/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Spodnie letnie oficerskie wojsk lądowych wzór 92.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodnie letnie oficerskie wojsk lądowych wzór 92 - 190 szt. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 103A/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spodnie wyjściowe oficerskie wojsk lądowych wzór 92.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodnie wyjściowe oficerskie wojsk lądowych wzór 92 - 182 szt. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 101/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tkanina na umundurowanie wyjściowe dla kadry art. W-0119/E55/10 w kolorze stalowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tkanina na umundurowanie wyjściowe dla kadry art. W-0119/E55/10 w kolorze stalowym - 800 mb. Przedmiotowe Warunki Techniczne 02-01:1998 WPZM 02-01/B:1998. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tkanina na umundurowanie wyjściowe dla kadry art. W-0119/E55/226 w kolorze stalowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tkanina na umundurowanie wyjściowe dla kadry art. W-0119/E55/226 w kolorze stalowym - 800 mb. Przedmiotowe Warunki Techniczne 02-01:1998 WPZM 02-01/D:1998. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sznur galowy podoficera wojsk lądowych i lotniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sznur galowy podoficera wojsk lądowych i lotniczych - 133 szt. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 803/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.11.41-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sznur galowy oficerski marynarki wojennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sznur galowy oficerski marynarki wojennej - 50 szt. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 806/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.11.41-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Krawat koloru khaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krawat koloru khaki - 550 szt. Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna nr 306/MON. Termin dostawy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.