eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa elementów małej architektury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Warszawa: Dostawa elementów małej architektury
Numer ogłoszenia: 73471 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta , Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 277 04 70, faks 22 6282674.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zom.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów małej architektury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów małej architektury z podziałem na 4 części: I. Dla części I - dostawa , ustawienie i montaż 71 sztuk ławek, w tym 23 sztuk ławek z oparciem tzw. warszawskich (Typ A) i 48 sztuk ławek bez oparcia (Typ B). Parametry techniczne ławek oraz sposób montażu określa zał. nr 7.1 do SIWZ. II. Dla części II - dostawa, montaż i ustawienie 7 szt. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych. Parametry techniczne kaskadowych konstrukcji kwietnikowych określa zał. nr 7.2 do SIWZ. III. Dla części III - dostawa i ustawienie 109 szt. donic betonowych z metalowym pierścieniem. Parametry techniczne donic określa zał. nr 7.3 do SIWZ. IV. Dla części IV - dostawa i ustawienie 60 szt. koszy betonowych z metalowym pierścieniem. Parametry techniczne koszy określa zał. nr 7.4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część I - 2 400 zł. część II - 500 zł. część III - 4 300 zł. część IV - 2 500 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz cenowy o treści zgodnej z załącznikiem: a. dla części I - nr. 6.1 do SIWZ; b. dla części II - nr. 6.2 do SIWZ c. dla części III - nr. 6.3 do SIWZ d. dla części IV - nr. 6.4 do SIWZ 2) potwierdzenia wniesienia wadium. 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: - terminu realizacji - pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy /np*./: o zaistnieją przyczyny powodujące brak możliwości prowadzenia robót, które zostaną potwierdzone przez Zamawiającego, - miejsca ustawienia elementów małej architektury - pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - zmiany osób przewidzianych do nadzoru nad realizacją umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Oczyszczania Miasta, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, pok. 100 lub 100A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 11:00, miejsce: sekretariat pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ławki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa , ustawienie i montaż 71 sztuk ławek, w tym 23 sztuk ławek z oparciem tzw. warszawskich (Typ A) i 48 sztuk ławek bez oparcia (Typ B). Parametry techniczne ławek oraz sposób montażu określa zał. nr 7.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamowienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kaskadowe konstrukcje kwietnikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i ustawienie 7 szt. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych. Parametry techniczne kaskadowych konstrukcji kwietnikowych określa zał. nr 7.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamowienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: donice betonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i ustawienie 109 szt. donic betonowych z metalowym pierścieniem. Parametry techniczne donic określa zał. nr 7.3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kosze betonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i ustawienie 60 szt. koszy betonowych z metalowym pierścieniem. Parametry techniczne koszy określa zał. nr 7.4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.