eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁCZEWIE



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Wolin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁCZEWIE
Numer ogłoszenia: 73451 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁCZEWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzi 1) demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej , 2) dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV , 3) dostawa i montaż wewnętrznych parapetów okiennych (szerokości 40 cm wykonanych z płyt wiórowych laminowanych) , 4) demontaż, dostawa i montaż zewnętrznych parapetów okiennych z blachy ocynkowanej powlekanej farbą proszkową w kolorze brązowym o szerokości w rozwinięciu 25 cm, 5) wykonanie obróbek tynkarskich ościeży okiennych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z 2 krotnym malowaniem emulsyjnym . 6) wykonywanie raz w roku serwisu okien w okresie udzielonej gwarancji , Wykonawca przed złożeniem oferty winien sprawdzić bezpośrednio w obiekcie szkolnym podane w załączniku Nr 2 do SIWZ obmiary stolarki okiennej, uwzględniając te obmiary, zakres prac według przedmiotu zamówienia, przedmiaru robót w oferowanej cenie realizacji zamówienia. Realizacja robót objętych zamówieniem nastąpi w oparciu o następujące przepisy : - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami ) - Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano -montażowych z uwzględnieniem stanu prawnego . - Zamawiający zastrzega sobie prawo nie realizowania całego zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta będzie w znacznym stopniu przekraczać kwotę środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania. Wtedy zadania będzie realizowane w wielkości do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został określony w załącznikach: a) Przedmiar robót, c) Formularz cenowy, zawierający wymiary i opis okien - załącznik nr 2 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 28.12.10.00 - Okna i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla udokumentowania wykażą : a) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej 50.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane , b) -dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.), wykażą osobę, która będzie kierownikiem budowy branży budowlanej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy jak również oświadczenie tej osoby o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; dla udokumentowania wykażą: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia dla udokumentowania oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie, wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej 50.000,00 zł. każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców (wg wzoru w zał. nr 6 do siwz) . 4) Dokumenty potwierdzające, zamówienia wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie tj.: referencje. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru w zał. nr 7 do siwz). 6) Odpowiednie uprawnienia (branży budowlanej) osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie tej osoby o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia ( wg załącznika Nr 5 do siwz). 7) Zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika. 8) Oświadczenie osoby wskazanej na kierownika budowy o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia (wg załącznika Nr 5 do siwz) 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji - 5
  • 3. Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul.Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105, (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd MIasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23 , pokój 12, (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.