eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › SZKOLENIE POD NAZWĄ Modułowe szkolenie z zakresu księgowości i kadr.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Olecko: SZKOLENIE POD NAZWĄ Modułowe szkolenie z zakresu księgowości i kadr.
Numer ogłoszenia: 73442 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88197 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 520-30-78, faks 0-87 520-27-46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIE POD NAZWĄ Modułowe szkolenie z zakresu księgowości i kadr..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Modułowe szkolenie z zakresu księgowości i kadr. Szkoleniem zostanie objętych 30 osób zatrudnionych w mikro i małych przedsiębiorstwach prowadzących działalność na terenie powiatu oleckiego i powiatu gołdapskiego. Lista osób skierowanych na szkolenie w poszczególnych edycjach stanowić będzie załącznik do umowy. Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy i kwalifikacji zawodowych z zakresu księgowości i kadr 30 pracowników mikro i małych przedsiębiorstw. Szkolenie prowadzone będzie w trzech edycjach w następujących terminach :I edycja IV - VII 2011 r. - uczestniczyć będzie w niej 10 osób, II edycja VI - IX 2011 r. - uczestniczyć będzie w niej 10 osób, III edycja IX - XII 2011 r. - uczestniczyć będzie w niej 10 osób. Na każdą edycję składać się będą 3 moduły: Moduł I pod nazwą Kadry i płace, BHP Liczba godzin - 48 Moduł II nad nazwą Płatnik, amortyzacja oraz koszty w firmie. Liczba godzin - 40 Moduł III pod nazwą Obowiązki podatkowe oraz nowelizacja przepisów. Liczba godzin - 48 godz. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy program szkolenia określający tematy zajęć, ich wymiar godzinowy, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. Zamawiający zastrzega, konieczność weryfikacji zagadnień szkolenia pod kątem oczekiwań uczestników szkolenia, zgłoszonych w trakcie pierwszego spotkania. Miejsce realizacji szkolenia: teren miasta Olecko. Każdy moduł szkolenia ma być prowadzony jednocześnie przez dwie osoby: - teoretyka, posiadającego przygotowanie teoretyczne na poziomie wykształcenia wyższego w zakresie zagadnienia tematycznego składającego się na moduł szkolenia, uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w charakterze wykładowcy;- praktyka, posiadającego co najmniej 5 - letni staż pracy przy wykonywaniu zadań mających bezpośredni związek z tematami szkolenia - w ostatnich 8 latach oraz minimum średnie wykształcenie. W przypadku modułu III przez praktyka należy rozumieć osobę wykonującą pracę w charakterze biegłego rewidenta na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U z 2009 Nr 77,poz.649 ze zm.) Zajęcia odbywać się mają w pomieszczeniu z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego, przystosowanym do prowadzenia zajęć dla minimum 10 osób, wyposażonym w stoliki, krzesła, tablicę typu flipchart z zapasem kartek, tablicę kredową i-lub suchościeralną, laptop dla wykładowcy, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny. Pomieszczenie powinno posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednią temperaturę i wilgotność w zależności od pory roku, wymianę powietrza, zabezpieczenie przed niekorzystnymi warunkami cieplnymi lub nadmiernym nasłonecznieniem . Do realizacji zajęć modułu II Płatnik, amortyzacja oraz koszty w firmie Wykonawca zapewni minimum 6 stanowisk komputerowych wraz z oprogramowaniem Płatnika. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia warunków lokalowych szkolenia przed podpisaniem umowy. Zajęcia w każdej edycji szkolenia odbywać się będą w dni pracujące, miedzy godziną 8.00 a 16.00. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia to 8 godz. Liczba dni zajęć w miesiącu to 4-5 w jednej edycji szkolenia (wskazane byłyby czwartki i piątki). Wykonawca zapewni uczestnikom każdego modułu odpowiednie materiały szkoleniowe, na które mają się składać: podręcznik zgodny z zakresem tematycznym danego modułu, o treści zgodnej z aktualnym stanem prawnym, notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, opracowane w formie papierowej prezentacje i konspekty z przeprowadzonych wykładów, zestaw aktualnych przepisów prawnych adekwatnych do tematyki modułu szkolenia wraz z wypisem najważniejszych orzeczeń, wyroków sądów powszechnych i/lub interpretacji uprawnionych organów administracji publicznej, segregator do przechowywania ww. materiałów, pamięć USB (PenDrive) o pojemności minimum 1GB. Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma program szkolenia i harmonogram zajęć. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom za pokwitowaniem i po zakończeniu szkolenia przejść w ich posiadanie. Materiały szkoleniowe powinny być opatrzone logo Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i nazwą projektu. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216). Wraz z ofertą Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram pierwszej edycji zajęć szkoleniowych z uwzględnieniem poszczególnych modułów, w którym ujęty zostanie wymiar czasowy poruszanych zagadnień, a także nazwiska osób prowadzących. Zamawiający przewiduje możliwość przesunięć terminów wskazanych w harmonogramie, po wcześniejszym uzgodnieniu ich z Wykonawcą. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogramy kolejnych edycji szkolenia na 10 dni roboczych przed ich rozpoczęciem. Wykonawca zapewni uczestnikom catering, na który składać będzie się serwis kawowy, tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki owocowe, ciastka itp. oraz jeden ciepły posiłek każdego dnia szkolenia. Potwierdzeniem korzystania z cateringu będzie lista obecności na szkoleniu. Wykonawca ubezpieczy uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków z założeniem, że w szkoleniu uczestniczyć będzie wskazana przez Zamawiającego liczba osób. Koszty ubezpieczenia należy wliczyć w cenę szkolenia. Cena brutto za zrealizowanie szkolenia winna zostać obliczona na podstawie wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia. Cena brutto za zrealizowanie szkolenia ma stanowić wartość całkowitych kosztów szkolenia 30 osób w 3 modułach ( suma 3 wartości określonych w pozycji XI Formularzy cenowych dla poszczególnych modułów szkolenia stanowiących zał. 2a-2c do siwz ). Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników szkolenia w poszczególnych modułach i edycjach może ulec zmianie, przy czym będzie ona wynosiła nie mniej niż 24 osoby i nie więcej niż 30 osób w całym szkoleniu. Wynagrodzenie Wykonawcy należne z tytułu realizacji szkolenia będzie stanowiło iloczyn liczby osób faktycznie przeszkolonych oraz kosztu przeszkolenia jednej osoby w module, którego rozliczenie dotyczy. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzamin wewnętrzny sprawdzający nabyte umiejętności na zakończenie każdego modułu szkolenia. Po uzyskaniu pozytywnych wyników egzaminu uczestnicy otrzymają zaświadczenia lub certyfikaty z wizualizacją projektu. Projekt zaświadczenia lub certyfikatu Wykonawca załączy do oferty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu Księgowość bez tajemnic współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 8.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Olecku, ul. Armii Krajowej 22A, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110334,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82599,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110334,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.