eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Budowa boiska ze sztucznej nawierzchni o wymiarach 60x30 m na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie przy ul. Powstańców Wlkp. 16.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Gniezno: Budowa boiska ze sztucznej nawierzchni o wymiarach 60x30 m na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie przy ul. Powstańców Wlkp. 16.
Numer ogłoszenia: 73383 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, fax 061 4240770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska ze sztucznej nawierzchni o wymiarach 60x30 m na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie przy ul. Powstańców Wlkp. 16..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Roboty ziemne, - System odwadniający boisko, - Podbudowa pod nawierzchnię, - Nawierzchnia z trawy syntetycznej, - Ogrodzenie przewidziane w projekcie, - Urządzenia sportowe. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 14000.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym: koparkę, spycharkę, samochód ciężarowy, urządzenie do zagęszczania gruntu, - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 10 000,00 m2 nawierzchni z trawy syntetycznej, - dysponują odpowiednią kadrą, w tym osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie branży: konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjno - inżynieryjnej; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 PLN oraz wykażą za rok ubiegły dodatni wynik finansowy; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) Dokonali wizji lokalnej terenu, gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia; Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty; 2. Pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej) 3. Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dowodu wpłaty wadium.; 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy; 5. Kalkulację cenową ryczałtu brutto w rozbiciu na poszczególne elementy scalone wraz z kosztorysem ofertowym; 6. Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej terenu; 7. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy wraz z gwarancją; 8. Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;9. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 12. Wykaz wymaganego niezbędnego specjalistycznego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia;13. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac; 14. Wykaz podmiotów, które przewidziane są do kierowania pracami; 15. Informację z banku prowadzącego rachunek wykonawcy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy i sprawozdanie o dodatnim wyniku finansowym za 2007r.; 16. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100 000 zł;17. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-gniezno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24 ( na wniosek 30 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.