eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem nawierzchni alei w północnej części Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 73353 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Bielsko-Biała: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem nawierzchni alei w północnej części Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42719-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 51566100000, ul. Plac Ratuszowy  1, 43300   Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 334 971 497, faks 33 4971786, 8227539, e-mail on.zp@um.bielsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem nawierzchni alei w północnej części Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej w Bielsku-Białej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GM.271.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nadzór inwestorski obejmuje usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu Prawa budowlanego. Niniejszy nadzór obejmuje w szczególności: 1)zapoznanie się z dokumentacją techniczną, zaznajomienie się z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 2)złożenie oświadczenia, stwierdzającego przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego, 3)ścisłą współpracę z Zamawiającym i reprezentowanie jego interesów wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 4)doradztwo podczas całego procesu inwestycyjnego, rozstrzyganie sporów, proponując sposoby ich rozwiązania, 5)uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji, prowadzenie narad na budowie i sporządzanie protokołów z narad, kontrola realizacji ustaleń z tych narad (w miarę potrzeb); 6)nadzór nad realizacją inwestycji, w tym m.in.: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli i nadzoru nad realizacją inwestycji w taki sposób, aby inwestycja była wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami (w tym w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów ppoż.), zasadami wiedzy technicznej, umową oraz ofertą wykonawcy robót, w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie, b)skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, a także realizacji warunków ustalonych w decyzjach, uzgodnieniach i warunkach technicznych i administracyjnych opiniujących realizację inwestycji (w przypadku wystąpienia tych dokumentów), c)w razie zagrożenia terminu Inspektor Nadzoru przeanalizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawi Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych na warunkach określonych w umowie na roboty budowlane, d)sprawdzenie czy osoby zatrudnione przez Wykonawcę robót budowlanych lub podwykonawców posiadają kwalifikacje oraz odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, e)weryfikacja, czy podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych na budowie, wykonują rzeczywiście takie roboty, które Wykonawca w swej ofercie deklarował jako roboty planowane do wykonania przez podwykonawców, f)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych przestrzegania reżimów technologicznych wykonywania robót, wynikających ze specyfiki prowadzonych prac i wymagań zawartych w STWiORB, w szczególności w zakresie temperatur, czasu przerw technologicznych, warunków atmosferycznych, itp., g)koordynowanie prac ewentualnych innych wykonawców na budowie, h)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót budowlanych, i)sporządzanie wszelkich niezbędnych dokumentów, stosownie do postanowień umowy, umowy na roboty budowlane, wymagań Zamawiającego i/lub innych instytucji, j)sprawdzanie, czy zapewniona jest ochrona i ubezpieczenie inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z umową na roboty budowlane, k)opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu wykonania robót, w tym zmiany materiałów i technologii, l)wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, m)kontrola prawidłowego rozliczenia inwestycji (m.in. kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót), 7)zapewnienie skuteczności nadzorowania poprzez obecność na budowie w odpowiednich odstępach czasu, tj. min. 3 razy w tygodniu, a także na każde nieplanowane wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia (obecność na placu budowy należy udokumentować odpowiednimi zapisami w ewidencji pobytów, które prowadzić będzie Inspektor Nadzoru, a zatwierdzać będzie Zamawiający), 8)W przypadku powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, a w przypadku awarii niezwłocznie, 9)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10)stwierdzanie aktualnego stanu robót w razie zaistnienia potrzeby ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, 11)uczestnictwo w zakończeniu inwestycji - odbiorze robót: a)stwierdzenie zakończenia wszystkich robót, b)wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót budowlanych w terminie określonym umową na roboty budowlane i powiadomienie o tym wszystkie zainteresowane strony, c)sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, d)opracowanie oceny jakościowej wykonanych robót wraz z jej uzasadnieniem, e)kontrola usunięcia wad przez wykonawcę robót, f)podpisanie odbioru końcowego robót, 13)skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy podczas końcowego odbioru inwestycji i sprawdzenie m.in.: złożenia wymaganych dokumentów, poświadczających wprowadzenie do obrotu zastosowanych materiałów, zgodnie z obowiązującymi przepisami,protokołów odbiorów technicznych wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z potwierdzeniem przyjęcia jej do zasobu geodezyjnego), instrukcji użytkowania i konserwacji zastosowanych materiałów, dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie trwania budowy i innych wymaganych dokumentów oraz ich weryfikację pod kątem zgodności z wymaganiami i przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3592.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Jarosław Matyszczyk Inżynier Nadzoru Drogowego,  hjmatyszczyk@wp.pl,  ul. Obozowa 5 lok. 4,  32-600 ,  Oświęcim,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4418.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4418.43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10400.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.