Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Wrocław: Opracowanie aktualizacji Studium Wykonalności przedsięwzięcia dotyczącego modernizacji stopnia wodnego Chróścice na Odrze wraz z wnioskiem aplikacyjnym o dotację z FS na realizację przedmiotowego Projektu łącznie z planem finansowym
Numer ogłoszenia: 73353 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34/26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie aktualizacji Studium Wykonalności przedsięwzięcia dotyczącego modernizacji stopnia wodnego Chróścice na Odrze wraz z wnioskiem aplikacyjnym o dotację z FS na realizację przedmiotowego Projektu łącznie z planem finansowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie aktualizacji Studium Wykonalności przedsięwzięcia dotyczącego modernizacji stopnia wodnego Chróścice na Odrze wraz z wnioskiem aplikacyjnym o dotację z FS na realizację przedmiotowego Projektu łącznie z planem finansowym . Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie aktualizacji Studium Wykonalności dla inwestycji, która obejmuje budowę jazu klapowego z obiektami towarzyszącymi oraz modernizację śluzy pociągowej wraz z awanportami na stopniu wodnym Chróścice w km 168.280 na rz. Odrze dla przystosowania obiektów do III klasy drogi wodnej. Na tym stopniu znajduje się ponad stuletni jaz kozłowo-iglicowy uciążliwy i niebezpieczny dla ludzi w czasie eksploatacji wraz z częścią przelewową, która zajmuje ponad jedną trzecią światła całego jazu, powodując równocześnie podwyższenie wód powodziowych w granicach do 60 cm. Aktualizację SW wraz z wnioskiem aplikacyjnym o dotację z FS należy opracować w oparciu o Studium Wykonalności z 2003 roku oraz uaktualnione zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji z kosztorysami i preliminarzami kosztów (2008 r.), które dostarczy Zamawiający w terminie do 15.06.2008 roku, Wykonawcy wybranemu w drodze przetargu. Termin gwarancji jakości wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego odbioru PZ dla potrzeb fakturowań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. opracowanie co najmniej jednego studium wykonalności dla inwestycji hydrotechnicznej, ochrony środowiska lub gospodarki wodnej względnie dotyczącej budowy drogi wodnej i mostów o wartości nie mniejszej niż 40 mln. zł. 2. Dysponowanie osobami i podmiotami zdolnymi do wy¬konania zamówienia tj. co najmniej trzema osobami, z których przynajmniej jedna kierowała zespołem osób opracowującym Studium Wykonalności, pozostałe brały udział w pracy takiego zespołu, a który to zespół wykonał SW dla inwestycji hydrotechnicznej, gospodarki wodnej lub ochrony środowiska, względnie dotyczącej budowy drogi wodnej i mostów o wartości nie mniejszej niż 40 mln zł, . 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, tj.: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 50 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu- analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605). 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np.: referencje); 9. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożona informacja banku winna zawierać konkretną kwotę w polskich złotych; 11. Przedłożenie kopii aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przedłożone dokumenty winny zawierać konkretne kwoty w polskich złotych. W przypadku ubezpieczenia w innej walucie niż polska winny być zawarte przeliczenia na walutę polską. Należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Wypełniony formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu; ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok.62, SIWZ MOŻNA RÓWNIEŻ WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata 10,05 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - priorytet: Transport Przyjazny Środowisku.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki na podstawie umowy ramowej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Naprawa przeciekającej dylatacji w przejściu podziemnym na Placu Strzegomskim we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ciechanów"
- Przebudowa instalacji kanalizacji deszczowej pod budynkiem B i E Oddziału Okręgowego NBP w Olsztynie
- Wykonanie aktualizacji kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. "Kompleksowa modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-2A w Markach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach: Zofipole, Igołomia - gmina Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 114812E w miejscowości Szczawno
- Budowa sieci kanalizacji sanit. na ul.Owocowej w Tuszynku Maj. oraz budowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową ujęć w miejsc. Modlica (bud. stacji uzdatniania wody wraz z przebud ujęć w Modlicy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.