eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czyżew › Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będącego własnością Gminy Czyżew w okresie od 1 kwietnia 2015r do 31.03.2016r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Czyżew: Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będącego własnością Gminy Czyżew w okresie od 1 kwietnia 2015r do 31.03.2016r.
Numer ogłoszenia: 73346 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30101 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czyżew, ul. Mazowiecka 34, 18-220 Czyżew, woj. podlaskie, tel. 86 2755036, faks 86 2755063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będącego własnością Gminy Czyżew w okresie od 1 kwietnia 2015r do 31.03.2016r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będącego własnością Gminy Czyżew. 1) olej napędowy PN-EN 590+A1:2011 w ilości około 22 000 dm3 2) benzyna bezołowiowa 95 PN-EN 228:2009 w ilości około 4 500 dm3 3) gaz LPG w ilości około 1 000 dm3 Podana ilość jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszych lub większych niż podane wyżej ilości paliw. Sprzedaż paliwa będzie realizowana za pośrednictwem stacji paliw uprawnionych do bezgotówkowego rozliczania transakcji. Wykonawca zapewni rozliczanie bezgotówkowe w PLN fakturą zbiorczą z wyszczególnieniem poszczególnych transakcji dokonywanych w okresie rozliczeniowym. Zamawiający będzie odbierał paliwo bezpośrednio na stacji poprzez tankowanie do zbiorników samochodów oraz do kanistrów w obecności pracownika Urzędu Miejskiego w Czyżewie. Każde tankowanie paliwa będzie potwierdzone paragonem fiskalnym. Dostawy będą realizowane w formie bezgotówkowej i fakturowane dwa razy w miesiącu. Zapłata za dostawy będzie dokonywana na podstawie faktur przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia ostatniej sprzedaży. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dn. 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2013r poz. 1058 z późn zm.), a w razie zmiany norm w okresie obowiązywania umowy, spełniać muszą aktualne normy obowiązujące w dniu wykonania zamówienia. Do poszczególnych paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 228:2013-04, PN EN 590:20013-12, Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28.12.2006r. w sprawie wymagań dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. z 2006r. nr 251, poz. 1851 ze zm.) - norma PN-EN 589:2013 oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2013r poz. 1058 z późn zm.). Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodności z normami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.12.00.00 - Paliwa gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOMEX Sp. j. J i T Miliszkiewicz, Zadobrze 26, 18-230 Ciechanowiec, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151839,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 124120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.