eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty budowlane we wnętrzach budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Wrocław: Roboty budowlane we wnętrzach budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 73329 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, fax 071 3725159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane we wnętrzach budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane we wnętrzach budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu (remont holu głównego, krużganków i głównej klatki schodowej polegający na rekonstrukcji kolorystyki, remont Galerii wystaw czasowych i Sali zajęć edukacyjnych). 1. Wszystkie roboty, które są przedmiotem zamówienia mają być wykonane w oparciu o: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia oraz Przedmiary robót, Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekt kolorystyki dla ZADANIA I - stanowiące odpowiednio załączniki nr 2 - 4 do SIWZ. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje zadania: 1) ZADANIE I. Remont holu głównego, krużganków i głównej klatki schodowej polegający na rekonstrukcji kolorystyki. Prace opisane poniżej należy wykonać w hollu głównym Muzeum Narodowego na poziomie tzw. wysokiego parteru, I i II piętrze, klatce schodowej oraz w korytarzu przy pomieszczeniach administracyjnych na wysokim parterze po stronie lewej patrząc od wejścia. Zakres prac obejmuje: a) Zmycie powierzchni ścian, sufitów i sklepień, b) Wymianę uszkodzonych (skorodowanych lub odspojonych) tynków, c) Wykonanie bruzd w ścianach, przełożenie przewodów biegnących po powierzchni i zamknięcie bruzd, d) Przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i sklepień do malowania (naprawienie uszkodzeń tynków, szpachlowanie nierówności), e) Dwukrotne pomalowanie powierzchni ścian, sufitów i sklepień farbą dyspersyjną zgodnie z Projektem kolorystyki załączonym jako załącznik nr 2 do SIWZ. f) Pomalowanie stolarki drzwiowej w zakresie wszystkich drzwi wychodzących do malowanych pomieszczeń. Usunięcie złuszczonej farby, oczyszczenie, szpachlowanie i dwukrotne malowanie farbami akrylowymi. g) Oczyszczenie, ewentualne uzupełnienie i pomalowanie wszystkich elementów sztukatorskich wystroju wnętrza znajdujących się w obszarze prowadzonych prac. h) Zabezpieczenie podłóg i posadzek w rejonie prowadzonych robót. i) Zabezpieczenie wszystkich elementów kamiennych wystroju wnętrza znajdujących się w obszarze prowadzonych prac. 2) ZADANIE II - Remont galerii wystaw czasowych i Sali zajęć edukacyjnych Muzeum Narodowego we Wrocławiu Prace opisane poniżej należy wykonać w galerii wystaw czasowych Muzeum Narodowego na poziomie tzw. wysokiego parteru oraz w sali edukacyjnej, mieszczącej się na I piętrze. Zakres prac obejmuje: a) Zmycie powierzchni ścian, sufitów i sklepień, b) Wymianę uszkodzonych (skorodowanych lub odspojonych) tynków, c) Przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i sklepień do malowania (naprawienie uszkodzeń tynków, szpachlowanie nierówności), d) Dwukrotne pomalowanie powierzchni ścian, sufitów i sklepień farbą dyspersyjną. Całość powierzchni należy pomalować jednym kolorem według dyspozycji Zamawiającego. e) Pomalowanie stolarki drzwiowej w zakresie wszystkich drzwi wychodzących do malowanych pomieszczeń. Usunięcie złuszczonej farby, oczyszczenie, szpachlowanie i dwukrotne malowanie farbami akrylowymi. Cyklinowanie mechaniczne powierzchni posadzek parkietowych, f) Trzykrotne lakierowanie posadzek lakierem o podwyższonej odporności na ścieranie. 3. Zamawiający informuje, że prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do takiego ich prowadzenia, aby nie zakłócać pracy muzeum - realizacja zamówienia musi być prowadzona przy bardzo ścisłej współpracy z Zamawiającym przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa, jakie powinno być stosowane przy pracach w obiekcie muzealnym. Wszelkie konieczne prace należy prowadzić po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie ewentualne straty spowodowane nienależytym zabezpieczeniem obiektu, działaniami osób trzecich w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia placu robót. 4. W związku z tym, że prace będą wykonywane w budynku czynnym, Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne: 1) kolejność realizacji prac remontowych uzgodniona z Zamawiającym; Zamawiający wymaga, aby remont hollu (ZADANIE I) rozpoczęty został od górnych kondygnacji. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania harmonogramu rzeczowo-terminowego dla ZADANIA I i ZADANIA II i dołączenia do oferty jako Załącznik nr 6 Formularza Ofertowego. Po zawarciu umowy, Wykonawca ma obowiązek przedstawić uaktualniony harmonogram rzeczowo-terminowy robót w terminie i w zakresie uzgodnionym przez strony (nie później niż 7 dni od dnia podpisania Umowy). 2) zabezpieczanie terenu, na którym prowadzone będą prace, w taki sposób aby umożliwiona była praca obiektu; 3) systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót; 4) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy nie powodujący zagrożeń dla bezpieczeństwa pracowników i zwiedzających. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem budynkiem Muzeum Narodowego we Wrocławiu, w zakresie pozwalającym na prawidłowe wykonanie zamówienia - wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest obowiązkowa i musi zostać potwierdzona przez wykonawcę oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 5 Formularza Ofertowego. 6. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty robót towarzyszących oraz prac tymczasowych niezbędnych do zrealizowania zamówienia, wynikających wprost z kosztorysu ofertowego jak również w nich nie ujętych, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to między innymi koszty: robót przygotowawczych, robót porządkowych, wywiezienia i utylizacji odpadów, zabezpieczeń istniejących elementów obiektu budowlanego oraz zainstalowanych urządzeń, zabezpieczeń bhp oraz ppoż., utrzymania zaplecza, dostawy na teren budowy wyrobów budowlanych i innych wyrobów oraz ich zabezpieczenia w okresie przed wbudowaniem, zabezpieczenia narzędzi i urządzeń Wykonawcy, przeprowadzenia wymaganych prób oraz badań, skompletowania dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w przedmiarze robót, obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, po telefonicznym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego: Krzysztof Michalski tel. 0-71 343-33-08.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w budynkach użyteczności publicznej, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającą na wykonaniu prac remontowych pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto (należy dołączyć wykaz robót z wyszczególnieniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót) oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie - referencje. b) wskażą z imienia i nazwiska osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy z załączeniem do oferty dokumentów, wymaganych prawem budowlanym, koniecznych do pełnienia w/w funkcji, tj. uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c) wykażą że kierownik budowy, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych( Dz.U. 2004 Nr 150, poz.1579) odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (lub posiada zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskanych na podstawie wcześniejszych rozporządzeń Ministra Kultury i Sztuki). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty - według zasady spełnia lub nie spełnia. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą. 3. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: 1) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa); 2) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 1a Formularza Ofertowego) oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego (wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. IX SIWZ). 3) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). 4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawca występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY załączony do niniejszej SIWZ, zawierający załączniki wzory - oświadczenia oraz dokumenty: 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1 składa Lider (Pełnomocnik) wskazany w pełnomocnictwie. 2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1a składa każdy Partner indywidualnie. 3) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); 4) oryginał pełnomocnictwa - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). a) dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres ten liczony jest od terminu składania ofert wstecz), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegających na wykonaniu prac remontowych pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto (co najmniej jedna robota budowlana), z wyszczególnieniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 3 Formularza Ofertowego. 2) Dokumentów potwierdzających (referencje), że roboty wskazane w Załączniku nr 3 Formularza Ofertowego zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób (co najmniej jednej pełniącej funkcje kierownika budowy), które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 4 Formularza Ofertowego. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez wskazaną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, właściwych uprawnień wykonawczych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie ww. osoby na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności); dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do załącznika nr 4 Formularza Ofertowego. 5) Dokument potwierdzający, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) odbyła, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (dokument wystawiony przez ówczesnego pracodawcę, potwierdzony przez właściwego konserwatora zabytków lub równoważne zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych); dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do załącznika nr 4 Formularza Ofertowego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605). Forma dokumentów: wszystkie dokumenty (z wyjątkiem pełnomocnictwa, które Wykonawca składa w oryginale) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, Dział Administracyjno-Gospodarczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.