eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy preparatów dezynfekcyjnych, chemii gospodarczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Katowice: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych, chemii gospodarczej
Numer ogłoszenia: 73284 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Ludwika Rydygiera, ul. Markiefki 87, 40-211 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597511, fax 032 2597511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych, chemii gospodarczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy preparatów dezynfekcyjnych, chemii gospodarczej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.51.13.10 - Pasty do podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.21.00 - Pasty do podłóg Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 24.51.32.94 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Termin płatności za przedmiot zamówienia wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne zezwolenie dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia. 4. Zamawiający wymaga aby realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywała się w terminie 4 dni od chwili otrzymania pisemnego zamówienia. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Termin ważności przedmiotu umowy to co najmniej 6 miesięcy licząc od dnia dostawy. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że wykonał dostawy w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia. 8. Wykonawca musi zagwarantować stałość cen przez okres obowiązywania umowy. 9. Sposób oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubepzieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty przetargowej, 4. Wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną/ e do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacje asortymentowo- cenowe. 5. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych, ze dostawy zostały wykonane należycie. 7. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Zamawiający uzna za spelnienie tego wymogu jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 roku wsp. kategori i grup produktów według ich przeznaczenia - dot. pakietu nr 4 , świadectwa PZH lub opinie lub certyfikat CE lub atesty dot. pakietu nr 1 -3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygier.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Ludwika Rydygiera Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Ludwika Rydygiera Sekretariat Dyrektora ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chemia Gospodarcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plyn do mycia szyb i glazury 0,5 kg - 180 szt, 2. Płyn do mycia ręcznego naczyń 5 kg- 158 szt. 3. Płyn do mycia ręcznego naczyń 1 kg - 216 szt. 4. Skoncentrowany preparat do czyszczenia powierzchni 1 kg- 144 szt. 5. Skoncentrowany preparat do czyszczenia powierzchni 5 kg - 216 szt. 6. Mleczko do czyszczenia 0,55 kg-500ml- 648 szt, 7. Proszek do szorowania 1 kg- 432 szt. 8. Płyn do mycia WC 650-750ml- 360 szt, 9. Proszek do prania 2,6-3 kg - 43 szt. 10. Mydło toaletowe 1L- 216 szt. 11. Mydło toaletowe a 5kg - 158 szt. 12. Zmywacz do powłok 500 ml - 72 szt. 13. Preparat do ochrony i nabłyszczania PCV 500 ml - 72 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9, 24.51.13.00-2, 24.51.13.10-5, 24.51.32.00-5, 24.51.32.10-8, 24.51.32.94-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chemia gospodarcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojedynczy ręcznik papierowy składany - 7920 op. Ręcznik papierowy gofrowany w rolkach- 1152 szt. Papier toaletowy gofrowany w rolkach - 1800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.20.00-4, 21.22.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Chemia gospodarcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe 1100-700 kolor biały - 9360 szt. Worki foliowe 800-600 kolor biały - 3600 szt. Worki foliowe 1100-700 kolor czerowny- 12240 szt. Worki foliowe 800 x 600 kolor czerwony - 43200 szt. Worki foliowe 1100 x 700 kolor niebieski - 18000 szt. Worki foliowe 800 x 600 kolor niebieski - 64800 szt. Worki foliowe 800 x 600 kolor żółty - 720 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prepraty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do odkażania higienicznego i chirurgicznego rąk, oraz skóry o działaniu natychmiastowym 5L. - 50 op. 2. Preparat do odkażania pola operacyjnego barwiony - 1 litr- 180 op. 3. Preparat o przedłużonym działaniu do odkażania skóry przed injekcjami, pobieraniem krwi, punkcjami 350-450 ml- 266 op. 4. Preparat w tabletkach o działaniu dezynfekcyjnym 250-300 tabl.- 130 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.