eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie przeglądu, konserwacji oraz kalibracji i wzorcowania aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej wykorzystywanej do prowadzenia badań w Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie przeglądu, konserwacji oraz kalibracji i wzorcowania aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej wykorzystywanej do prowadzenia badań w Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji
Numer ogłoszenia: 73280 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji , Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 55 95, faks 22 601 55 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clk.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądu, konserwacji oraz kalibracji i wzorcowania aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej wykorzystywanej do prowadzenia badań w Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie przeglądu, konserwacji oraz kalibracji i wzorcowania aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej wykorzystywanej do prowadzenia badań w Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 Pakietów: Pakiet nr 1 - Konserwacja i kalibracja pipet automatycznych firmy Eppendorf (Zakład Biologii); Pakiet nr 2 - Przegląd i konserwacja wirówki laboratoryjnej firmy Sigma model Sigma 1-15 (Zakład Biologii); Pakiet nr 3 - Przegląd serwisowy aparatu 7500 Real Time PCR System (Zakład Biologii); Pakiet nr 4 - Przegląd serwisowy termocyklerów GeneAmp PCR System 9700 (Zakład Biologii); Pakiet nr 5 - Przegląd serwisowy Systemu do oczyszczania wody (Zakład Biologii); Pakiet nr 6 - Przegląd serwisowy i wymiana filtrów HEPA w komorze laminarnej (Zakład Biologii); Pakiet nr 7 - Przegląd i konserwacja chromatografów (Zakład Chemii): 7.1. GC/MS 6890/5973 firmy Agilent, 7.2. GC/MS 6890N/5975 firmy Agilent, 7.3. GC-FID 6890 firmy Hewlett Pacard (Agilent), 7.4. GC-FID 6890 firmy Hewlett Pacard (Agilent); Pakiet nr 8 - Przegląd i konserwacja chromatografów (Zakład Chemii): 8.1. GC/MS GC17A/QP5050A firmy Shimadzu, 8.2. GC/MS GC2010/QP2010+ firmy Shimadzu; Pakiet nr 9 - Przegląd i konserwacja spektrometru uXRF ED Eagle II XPL firmy EDAX (Zakład Chemii); Pakiet nr 10 - Przegląd i konserwacja mikroskopów i mikrospektrofotometru (Zakład Chemii): 10.1. mikroskop MZ APO firmy Leica, 10.2. mikroskop DMLB do systemu GRIM II firmy Leica, 10.3. mikroskopu porównawczy DM 4000B firmy Leica, 10.4. mikrospektrofotometr z mikroskopem Orthoplan firmy Leitz; Pakiet nr 11 - Przegląd i konserwacja zintegrowanego systemu mikroskopów - badawczego Provis AX70 i stereoskopowego SZX 12 firmy Olympus (Zakład Chemii); Pakiet nr 12 - Przegląd i konserwacja mikrotomu HISTORANGE (Zakład Chemii); Pakiet nr 13 - Przegląd, serwis i konserwacja sprzętu laboratoryjnego: 13.1. skaner MAXCAN firmy Cox Analytical System (Zakład Chemii), 13.2. system Grim II firmy Foster&Freeman (Zakład Chemii), 13.3. serwis prasy do inkludowania próbek Mecapress 3 (Zakład Broni i Mechanoskopii); Pakiet nr 14 - Przegląd i konserwacja urządzeń firmy Perkin Elmer (Zakład Chemii): 14.1. spektrometr ICP-OES Optima 3100XL, 14.2. spektrofotometr FTIR; Pakiet nr 15 - Przegląd i konserwacja spektrofotometru FTIR_ATR SenSir Tech (Zakład Chemii); Pakiet nr 16 - Przegląd i konserwacja dyfrektometru rentgenowskiego XRD-7 firmy Seifert FPM (Zakład Chemii); Pakiet nr 17 - Przegląd i konserwacja dezynfektora laboratoryjnego firmy Miele (Zakład Chemii); Pakiet nr 18 - Wzorcowanie/ legalizacja sprzętu laboratoryjnego: 18.1. odważniki: wzorce masy I rzędu - komplet 1mg-500mg (Zakład Chemii), 18.2. gęstościomierz elektroniczny DMA 35 firmy Anton Paar (Zakład Chemii), 18.3. waga analityczna Mettler Toledo XP105DR (Zakład Chemii), 18.4. waga analityczna Mettler Toledo XP205DR (Zakład Chemii), 18.5. waga Radwag PS 3500C2 (Zakład Chemii), 18.6. waga Radwag WPX250 (Zakład Chemii), 18.7. waga analityczna AND JAPAN HR-200 (Zakład Chemii), 18.8. waga Precisa 125 (Zakład Chemii), 18.9. waga analityczna OHAUS VOYAGER (Zakład Chemii), 18.10. wagi - 4 sztuki (Zakład Biologii) 18.11. waga - 1 sztuka (Zakład Broni i Mechanoskopii). 18.12. waga - 1 sztuka (Zakład Daktyloskopii). 3.1. Sprzęt będący przedmiotem świadczonej usługi znajduje się w poszczególnych obiektach CLKP, zgodnie z opisem przy każdym poniżej wymienionym sprzęcie, przy czym: -Zakład Biologii CLKP mieści się przy ul. Iwickiej14 w Warszawie; -Zakład Chemii oraz Zakład Broni i Mechanoskopii CLKP mieści się przy Al. Ujazdowskich 7 w Warszawie, -Zakład Daktyloskopii CLKP mieści się przy ul. Wiśniowej 58A w Warszawie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. - 2.18. do SIWZ. 3.3. Usługi będące przedmiotem zamówienia obejmują: a) przeglądy okresowe, mające na celu sprawdzenie sprawności sprzętu, dokonanie ewentualnej regulacji parametrów technicznych, konserwację i czyszczenie, zarówno sprzętu jak i przewodów do niego podłączonych, stanowiących z nim integralną część oraz pozostałe czynności wymienione w instrukcjach technicznych producenta danego sprzętu, a także dojazd Wykonawcy, b) diagnostykę awarii. Usługi mają na celu podtrzymanie stałej gotowości eksploatacyjnej sprzętu wymienionego w SIWZ. Usługi Wykonawca będzie realizował przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów. 3.4. Urządzenia objęte zamówieniem są specjalistycznymi aparatami, wykorzystywanymi do prowadzenia badań w laboratorium w ramach ekspertyz kryminalistycznych. Należą do grupy urządzeń badawczych, mających bezpośredni wpływ na jakość wyników badań. Z tego powodu oraz z uwagi na unikatowe rozwiązania konstrukcyjne oraz określone dla tych aparatów parametry techniczne, usługa będąca przedmiotem zamówienia wymaga posiadania specjalistycznego oprzyrządowania, specjalistycznego testowego oprogramowania, oryginalnych drobnych części zużywających się w trakcie eksploatacji oraz specjalistycznej wiedzy technicznej o aparatach objętych przedmiotem zamówienia. 3.5. Wykonawca po wykonaniu usługi przeglądu i konserwacji sporządzi w dwóch egzemplarzach (po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy) raport z konserwacji i protokół odbioru po konserwacji. 3.6. Wykonawca każdorazowo po wykonaniu wzorcowania wyda wraz z urządzeniem świadectwo jego wzorcowania. 3.7. Transport urządzeń w celu wykonania usług odbywać się będzie na koszt Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6, 50.43.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1 a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu potwierdzi spełnianie warunku, jeśli wykaże, że posiada doświadczenie w należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę zbliżoną zakresem rzeczowym (tj. w zależności od Pakietu: przegląd, konserwacja, wzorcowanie, legalizacja aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej) i wartością do przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1 a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1 a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1 a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania, iż przedmiotowa usługa będzie wykonana należycie Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: - w przypadku przeglądu i konserwacji - dokument np. certyfikat, licencję, oświadczenie wystawione przez producenta sprzętu, uprawniający go do dokonania usługi będącej przedmiotem zamówienia; - w przypadku wzorcowania - dokument potwierdzający, iż usługa zostanie wykonana przez tzw. krajową instytucję metrologiczną lub instytucję posiadająca certyfikat akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) ofertę składają na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. 3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Warunki udziału w postępowaniu wskazane przez Zamawiającego dotyczące potencjału technicznego, osobowego, ekonomicznego oraz wiedzy i doświadczenia Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana jako najkorzystniejsza, Wykonawcy przed zawarciem umowy zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W razie zaistnienia okoliczności o których mowa w § 3 ust. 14 lit. b przynajmniej w trzech różnych przypadkach Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o tej okoliczności. 3. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1, powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clk.policja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7 faks: (22) 601 55 57 e-mail: agnieszka.ksiazkiewicz@policja.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 10:30, miejsce: kancelaria Zamawiającego: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa (pok. 121, I piętro) pon-pt, w godzinach: 08:30 - 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Konserwacja i kalibracja pipet automatycznych firmy Eppendorf (Zakład Biologii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.1. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Przegląd i konserwacja wirówki laboratoryjnej firmy Sigma model Sigma 1-15 (Zakład Biologii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.2. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Przegląd serwisowy aparatu 7500 Real Time PCR System (Zakład Biologii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.3. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Przegląd serwisowy termocyklerów GeneAmp PCR System 9700 (Zakład Biologii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.4. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Przegląd serwisowy Systemu do oczyszczania wody (Zakład Biologii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.5. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Przegląd serwisowy i wymiana filtrów HEPA w komorze laminarnej (Zakład Biologii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.6. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Przegląd i konserwacja chromatografów (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.7. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Przegląd i konserwacja chromatografów (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.8. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Przegląd i konserwacja spektrometru uXRF ED Eagle II XPL firmy EDAX (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.9. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Przegląd i konserwacja mikroskopów i mikrospektrofotometru (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.10. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Przegląd i konserwacja zintegrowanego systemu mikroskopów - badawczego Provis AX70 i stereoskopowego SZX 12 firmy Olympus (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.11. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Przegląd i konserwacja mikrotomu HISTORANGE (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.12. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Przegląd, serwis i konserwacja sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.13. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Przegląd i konserwacja urządzeń firmy Perkin Elmer (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.14. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Przegląd i konserwacja spektrofotometru FTIR_ATR SenSir Tech (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.15. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Przegląd i konserwacja dyfrektometru rentgenowskiego XRD-7 firmy Seifert FPM (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.16. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Przegląd i konserwacja dezynfektora laboratoryjnego firmy Miele (Zakład Chemii).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.17. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Wzorcowanie/ legalizacja sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.18. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.