eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Budowa budynku garażowo - magazynowego przy Nadleśnictwie Strzyżów, Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Niebylec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Strzyżów: Budowa budynku garażowo - magazynowego przy Nadleśnictwie Strzyżów, Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Niebylec
Numer ogłoszenia: 73280 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzyżów , ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strzyzow.krosno.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku garażowo - magazynowego przy Nadleśnictwie Strzyżów, Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Niebylec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UWAGA!!! WYKONAWCA PRZY REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH, KTÓRYCH DOTYCZY NINIEJSZE POSTĘPOWANIE ZABEZPIECZA SOBIE NA CZAS REALIZACJI PRAC ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA WŁASNY KOSZT. Zamówienie jest podzielone na dwie części. Oferent może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (typu wybuduj). Część 1 Budowa budynku garażowo - magazynowego przy Nadleśnictwie Strzyżów Zakres robót obejmuje: budowę budynku garażowo - magazynowego. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dwuspadowym dachem krytym blacho dachówką. W budynku zaprojektowano dwa pomieszczenia garażowe o pow. 36,75m2 i 24,66m2, dwa pomieszczenia magazynowe o pow. 11,09m2 i 24,66m2 oraz pomieszczenie na kontener na śmieci o pow. 3,91m2. Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z bezodpływową studzienką betonową. Instalacja elektryczna: dla wewnętrznej instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych włączona zostanie do wewnętrznej instalacji istniejącego budynku administracyjnego położonego na terenie inwestycji w układzie policznikowym przyłączem napowietrznym. Część 2 Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Niebylec Zakres robót obejmuje: Budowę budynku kancelarii leśnictwa Niebylec wraz z infrastrukturą oraz budową zjazdu publicznego, na działce 2834/3 obejmuje budowę szczelnego podziemnego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 5,0m3 wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej do projektowanego budynku kancelarii, budowę studni o głębokości do 30m (pobór wody do 0,50m3/dobę) wraz z budową przyłącza wodociągowego ze studni do budynku, budowę doziemnych odcinków instalacji elektroenergetycznej zalicznikowej, budowę ogrodzenia wokół budynku, utwardzenie powierzchni gruntu na działce, w tym: drogę wewnętrzną, miejsca postojowe dla 11 samochodów osobowych, utwardzony placyk pod kontener na odpady stałe, chodnik oraz opaskę wokół budynku i wokół studni. Zakres rzeczowy planowanych robót budowlanych obejmuje również częściową rozbiórkę istniejącego ogrodzenia wokół posesji. Parametry projektowanego budynku : powierzchnia użytkowa - 40,2 m2 powierzchnia zabudowy - 75,0 m2 kubatura brutto - 453,0 m3 Elementy wyposażenia budowlano-instalacyjnego. instalacja wodociągowa z podłączeniem do projektowanej studni kopanej o głębokości do 30m. Przewidywany pobór wody: 0,50 m3/db. Instalacja w budynku zasilana będzie z przyłącza poprzez zestaw hydroforowy składający się z pompy głębinowej w studni oraz przeponowego zbiornika ciśnieniowego 24 litrowego, który zamontowany będzie w sanitariacie w zamykanej szafie. instalacja kanalizacyjna odprowadzająca ścieki ze zlewozmywaka, ustępu oraz umywalki. Ścieki sanitarne odprowadzane będą do szczelnego podziemnego zbiornika bezodpływowego o pojemności 5,0m3, zlokalizowanego na działce inwestora. instalacja grzewcza, ciepła woda użytkowa centralne ogrzewanie zasilane z pieca gazowego dwufunkcyjnego, usytuowanego w sanitariacie, który równocześnie zapewni ciepłą wodę użytkową. instalacja gazowa wewnętrzna zasilająca piec centralnego ogrzewania. Urządzenia w zapleczu kuchennym zasilane będą elektrycznie. instalacje elektryczne i teletechniczne instalacja zasilania, oświetlenia, zasilania gniazd wtykowych oraz instalację odgromową. Złącze kablowe będzie zlokalizowane na zewnątrz budynku - w ogrodzeniu. Od złącza kablowego poprowadzony zostanie doziemny odcinek instalacji kablowej do rozdzielni TB w budynku. 3.2. Miejsce realizacji zamówienia: części 1. miejscowość Strzyżów, powiat strzyżowski, Gmina Strzyżów. części 2. miejscowość Konieczkowa, powiat strzyżowski, gm. Niebylec 3.3. Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący, ustalony przez Zamawiającego z należytą starannością, przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Rozdział II SIWZ, w tym Dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiary robót. 3.5. Wymienione w pkt. 3.4. opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana. 3.6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na materiały (wyroby) oraz urządzenia - gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesięcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8, 45.23.13.00-8, 45.31.10.00-0, 45.11.13.00-1, 45.34.00.00-6, 45.33.31.00-1, 45.33.11.00-7, 45.22.35.00-1, 45.22.30.00-6, 45.26.10.00-4, 44.54.00.00-0, 45.42.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.11.12.70-2, 45.23.32.60-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.1.Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 - 6000,00 PLN Dla części 2 - 8000,00 PLN 10.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do 15.04.2015 r. do godz. 9:30 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 10.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank PEKAO S.A. I Oddział Strzyżów na numer konta 38 1240 2672 1111 0000 3264 9127 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przelewem bankowym przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 10.4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia wymagań co do spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą budowę budynku kubaturowego o wartości co najmniej 250 tyś. PLN netto, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dowodach i poświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej: 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (dopuszcza się wykazanie spełnienia warunku poprzez dysponowanie osobami posiadającymi poszczególne uprawnienia), Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dowodach i poświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 250 000,00 zł. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dowodach i poświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas gwarancji (za wykonany przedmiot zamówienia) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie postanowienia umowy zawiera wzór umowy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. Na podstawie art. 144 PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. A. W zakresie zmiany terminu realizacji. 1. Zmiany spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) wysoki stan wód powierzchniowych spowodowany opadami atmosferycznymi c) utrzymujące się niskie temperatury i pokrywa śnieżna d) rozmiękczenie gruntu uniemożliwiające poruszanie się sprzętu e) wystąpienie innych zagrożeń uszkodzenia dróg dojazdowych w wyniku transportu materiałów 2. Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy, b) wykopaliska archeologiczne 3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 5. Inne okoliczności związane z przedłużającą się procedurą przetargową mające wpływ na termin podpisania umowy i przystąpienie do realizacji prac. B. Warunki dokonania zmiany: 1. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. A1 - A5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia co może spowodować zmianę terminu realizacji zamówienia lub zmianę wynagrodzenia Wykonawcy - Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. c) powyższe zmiany będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. 3. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ. Zmiana taka wymagała będzie akceptacji przez Zamawiającego. 4. Pozostałe zmiany: - zmiany wynagrodzenia a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - ceny netto określone w umowie/ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), w stosunku do stawki obowiązującej w dniu składania ofert, od chwili zmiany podatek VAT w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. c) Wystąpienie konieczności zmiany podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiana zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; d) Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy (także z innych powodów niż wymienione powyżej e) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to, przykładowo okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: A) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną ,np.: zmiana nr rachunku bankowego), B) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) Sposób inicjowania zmian a) Zamawiający: wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. b) Wykonawca: wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 2) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). 3). Protokół konieczności wymaga potwierdzenia przez projektanta i zatwierdzenia przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_strzyzow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzyżów, ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów, pokój nr 2 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Strzyżów, ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów, pokój nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa budynku garażowo - magazynowego przy Nadleśnictwie Strzyżów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: budowę budynku garażowo - magazynowego. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dwuspadowym dachem krytym blacho dachówką. W budynku zaprojektowano dwa pomieszczenia garażowe o pow. 36,75m2 i 24,66m2, dwa pomieszczenia magazynowe o pow. 11,09m2 i 24,66m2 oraz pomieszczenie na kontener na śmieci o pow. 3,91m2. Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z bezodpływową studzienką betonową. Instalacja elektryczna: dla wewnętrznej instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych włączona zostanie do wewnętrznej instalacji istniejącego budynku administracyjnego położonego na terenie inwestycji w układzie policznikowym przyłączem napowietrznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8, 45.23.13.00-8, 45.31.10.00-0, 45.11.13.00-1, 45.34.00.00-6, 45.33.31.00-1, 45.33.11.00-7, 45.22.35.00-1, 45.22.30.00-6, 45.26.10.00-4, 44.54.00.00-0, 45.42.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.11.12.70-2, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas gwarancji (za wykonany przedmiot zamówienia) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Niebylec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Budowę budynku kancelarii leśnictwa Niebylec wraz z infrastrukturą oraz budową zjazdu publicznego, na działce 2834/3 obejmuje budowę szczelnego podziemnego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 5,0m3 wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej do projektowanego budynku kancelarii, budowę studni o głębokości do 30m (pobór wody do 0,50m3/dobę) wraz z budową przyłącza wodociągowego ze studni do budynku, budowę doziemnych odcinków instalacji elektroenergetycznej zalicznikowej, budowę ogrodzenia wokół budynku, utwardzenie powierzchni gruntu na działce, w tym: drogę wewnętrzną, miejsca postojowe dla 11 samochodów osobowych, utwardzony placyk pod kontener na odpady stałe, chodnik oraz opaskę wokół budynku i wokół studni. Zakres rzeczowy planowanych robót budowlanych obejmuje również częściową rozbiórkę istniejącego ogrodzenia wokół posesji. Parametry projektowanego budynku : powierzchnia użytkowa - 40,2 m2 powierzchnia zabudowy - 75,0 m2 kubatura brutto - 453,0 m3 Elementy wyposażenia budowlano-instalacyjnego. instalacja wodociągowa z podłączeniem do projektowanej studni kopanej o głębokości do 30m. Przewidywany pobór wody: 0,50 m3/db. Instalacja w budynku zasilana będzie z przyłącza poprzez zestaw hydroforowy składający się z pompy głębinowej w studni oraz przeponowego zbiornika ciśnieniowego 24 litrowego, który zamontowany będzie w sanitariacie w zamykanej szafie. instalacja kanalizacyjna odprowadzająca ścieki ze zlewozmywaka, ustępu oraz umywalki. Ścieki sanitarne odprowadzane będą do szczelnego podziemnego zbiornika bezodpływowego o pojemności 5,0m3, zlokalizowanego na działce inwestora. instalacja grzewcza, ciepła woda użytkowa centralne ogrzewanie zasilane z pieca gazowego dwufunkcyjnego, usytuowanego w sanitariacie, który równocześnie zapewni ciepłą wodę użytkową. instalacja gazowa wewnętrzna zasilająca piec centralnego ogrzewania. Urządzenia w zapleczu kuchennym zasilane będą elektrycznie. instalacje elektryczne i teletechniczne instalacja zasilania, oświetlenia, zasilania gniazd wtykowych oraz instalację odgromową. Złącze kablowe będzie zlokalizowane na zewnątrz budynku - w ogrodzeniu. Od złącza kablowego poprowadzony zostanie doziemny odcinek instalacji kablowej do rozdzielni TB w budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8, 45.23.13.00-8, 45.31.10.00-0, 45.11.13.00-1, 45.34.00.00-6, 45.33.31.00-1, 45.33.11.00-7, 45.22.35.00-1, 45.22.30.00-6, 45.26.10.00-4, 44.54.00.00-0, 45.42.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.11.12.70-2, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas gwarancji (za wykonany przedmiot zamówienia) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.