eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miasta Zielona Góra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Zielona Góra: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miasta Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 73240 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26240 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miasta Zielona Góra.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miasta Zielona Góra. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ 3) Zamówienie obejmuje dostawę nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów, takich samych producentów jak użytkowany sprzęt, bądź równoważnych. 4) Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie, uznaje produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem), do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych ( wydajność, szybkość schnięcia, nie zamazywanie się druku, nie zanieczyszczanie urządzenia) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do wyczerpania się środka barwiącego. 6) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego, spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, czyli każde urządzenie jest chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń na swój koszt. 7) Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych, określonych przez producenta. 8) Materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 9) Na opakowaniach powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń z którymi materiały eksploatacyjne są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania oraz powinny zawierać logo i nazwę producenta oraz numer katalogowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności. 10) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 11) Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający poprosi o dostarczenie do testowania losowo wybrane materiały eksploatacyjne. 12) Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał na odrębnym zamówieniu ilość i asortyment materiałów eksploatacyjnych, wybranych z wykazu. 13) Materiały eksploatacyjne do sprzętu drukującego winny być dostarczane w ciągu 5 dni od daty kolejnego zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. do budynku UM przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, transportem Wykonawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo. 14) Nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w przedmiocie zamówienia musi być zakupiony albo zakupiony w pełnym zakresie ilościowym. 15) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych wcześniej do Zamawiającego. W związku z powyższym, cena materiałów eksploatacyjnych powinna uwzględniać wartość zwróconych zużytych materiałów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Laser 1, ul. Warszawska 31, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136387,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125783,76

  • Oferta z najniższą ceną: 125783,76 / Oferta z najwyższą ceną: 181076,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.