eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Warszawa: Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Numer ogłoszenia: 73240 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie , ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5442 700, faks 22 842 31 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow-palac.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Narodowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną. I Pomoce dotykowe wykonywane dla odbiorców z niepełnosprawnością wzroku muszą być wykonane zgodnie z zasadami zawartymi w dokumentach: 1 Zasady adaptacji materiałów dydaktycznych do potrzeb osób słabowidzących, pod redakcją D. Kończyk, Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych UW, Warszawa 2011, stanowiące Załącznik nr 3 do wzoru umowy. 2) Zasady adaptacji materiałów dydaktycznych do wersji brajlowskiej, P. Wdówik, Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych UW, Warszawa 2011, stanowiący Załącznik nr 4 do wzoru umowy. 2 Wszystkie elementy muszą spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania oraz odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych. 3 Na wszystkich materiałach opisowych należy zamieścić logotypy projektu Edukacja społeczna w konflikcie urbanizacyjno - ekologicznym na terenie Muzeum Pałacu w Wilanowie, dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu PL02 Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów oraz informacje o współfinansowaniu obiektu, zgodnie zasadami określonymi na stronie: ww.eog.gov.pl/strony/dowiedz-sie-wiecej-o-funduszach/wez-udzial-w-promocji-funduszy/zasady-promocji/#Logotypy. Zakres szczegółowy: Adaptacja w alfabecie Braillea oraz czcionką powiększoną dwóch publikacji przyrodniczych: 1. Morysin - dzikość miejsca o objętości ok. 17.000 znaków ze spacjami Ilość: 15 egz. 2. Na styku historii i kultury o objętości ok. 49.000 znaków ze spacjami. Ilość: 15 egz. Format przewodnika: 24,5 x 33 cm (+/- 10%) Opis wykonania: Zamówienie obejmuje: 1 Adaptację i wykonanie 15 egz. przewodnika pt. Morysin - dzikość miejsca wspólnie w alfabecie Braillea oraz czcionką powiększoną. 2 Adaptację i wykonanie 15 egz. przewodnika po ogrodach pt. Na styku historii i kultury wspólnie w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną. Zalecenia: 1.Format: 24,5 x 33 cm (+/- 10%).2. Okładka foliowa wykonana w technologii termoformowania z poddrukiem pełnokolorowym. 3.Treść przewodników w wersji wspólnej ma być wykonana drukiem transparentnym na papierze o gramaturze 220 g (druk dwustronny). 4. Materiały do adaptacji (teksty) dostarczy Zamawiający po podpisaniu umowy. 5. Przewodniki mają być złączone po dłuższym boku jak notes kołowy. 6. W przewodnikach nie będzie fotografii ani grafik. 7. Opisy i inne informacje powinny być przedstawione czcionką brajlowską o parametrze Marburg Medium oraz powiększoną czcionką czarnodrukową Arial CE.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 publikacje w alfabecie Braillea oraz czcionką powiększoną o objętości min. 25 stron każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Funkcja: Kierownik projektu* - osoba odpowiedzialna za organizację prac i kontakty bieżące z Zamawiającym. Doświadczenie: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję lub wypełniał zadania Kierownika projektu lub Koordynatora w min. 2 projektach mających za przedmiot wykonanie adaptacji tekstów w alfabecie Braillea oraz czcionką powiększoną (dla osób słabowidzących). Wymagana minimalna liczba osób: 1 Funkcja: Tyflopedagog - osoba odpowiedzialna za jakość merytoryczną, dydaktyczną i informacyjną powstałych prac. Doświadczenie: Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obrębie tyflopedagogiki (w tym opracowywania i wykonywania adaptacji tekstów w alfabecie Braillea oraz czcionką powiększoną zgodnie z polskimi zasadami adaptacji). Ilość wymaganych osób: 1 Funkcja: Konsultant - osoba odpowiedzialna za jakość (czytelność, zrozumiałość, poprawność językową) publikacji w alfabecie Braillea. Kwalifikacje: Posiada umiejętność biegłego czytania tekstów zapisanych alfabetem Braillea oraz znajomość polskich zasad adaptacji tekstu w alfabecie Braillea (potwierdzone zaświadczeniem ukończenia odpowiedniego kursu/ szkolenia/studiów), Doświadczenie: Co najmniej dwa razy pełnił funkcję konsultanta dla projektu wykonania publikacji w alfabecie Braillea . Ilość wymaganych osób: 1 * Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika Projektu z funkcją jednego z pozostałych członków zespołu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Próbka adaptacji tekstu czcionką powiększoną i próbka adaptacji tekstu w alfabecie Braillea. Próbka tekstu do adaptacji stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakość - 60

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wilanow-palac.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 02-958 Warszawa Budynek Kordegardy Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 02-958 Warszawa Budynek Kordegardy Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki finansowe na realizację zamówienia pochodzić będą z Funduszy Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu PL02 Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.